abonnement Unibet Coolblue
pi_199477128
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Het lijkt alsof ze het Gelmore zijn overdosis kwalijk neemt en het dan maar voor het gemak zelfmoord noemt.
Al die 'pogingen' die ze zelf ondernam mislukte steeds en hij neemt een keertje iets teveel van dat goedje en legt het loodje. Valt niet in goede aarde bij Samanda, ze zal zich in haar beleving in de steek gelaten voelen
Ja het is natuurlijk ook een soort van zelfdoding, al is het niet intentioneel. Denk niet dat ze er zo diep over nadenkt, maar toch..
pi_199477380
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:56 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hoe heeft ze het eigenlijk zo lang met Mike volgehouden!?
Die is ondanks alles tig keer stabieler en normaler dan haar laatste partners.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199477442
Damn wat een wending weer, NOT :D
  maandag 17 mei 2021 @ 22:41:04 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199477729
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:56 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hoe heeft ze het eigenlijk zo lang met Mike volgehouden!?
Toen was ze nog niet zo doorgesnoven als ze nu is. Ordinair, plat en maf, ja, maar nog op enigszins vermakelijk niveau. Op YouTube staan wel wat fragmentjes uit de periode 2013-2014. Heel ander mens, en niet alleen qua uiterlijk.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199477872
Toch heb ik van Mike ook wel eens een terloopse opmerking gelezen in een interview dat hij tijdens dat huwelijk ook heel wat met haar te stellen heeft gehad, en dat ze toen ook wel zelfmoordpogingen heeft gedaan. Alleen dat is nooit naar buiten gekomen toendertijd.
  maandag 17 mei 2021 @ 22:59:10 #156
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199478028
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:24 schreef IJsmuts het volgende:
Damn wat een wending weer, NOT :D
Yo ijsmuts, binnenkort weer lekker in de comments van Ger z'n live chat
pi_199478078
Noooooooooooooooooooooooooooooooo :o
Dit kan toch niet waar zijn jongensch???????????????
8)7 x 1000
pi_199478106
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Yo ijsmuts, binnenkort weer lekker in de comments van Ger z'n live chat
Haha ja, je zou haast een keer 'n drankie met 'm gaan doen op Scheveningen, gewoon voor het topic!
  maandag 17 mei 2021 @ 23:04:10 #159
100636 Energie
i am the #1
pi_199478132
Ik lees al een tijdje mee. Wat ik allemaal voorbij zie komen is erg herkenbaar (ex met borderline). Voor een persoon zonder borderline en geen ervaring is zulk gedrag niet te snappen.

Wat wij hier lezen/zien is slechts het topje van de ijsberg (100% gegarandeerd). Ik denk dat Michael echt wel zijn best heeft gedaan en onwijs veel te verduren heeft gehad.

Het is echt treurig voor beide partijen. Want je kijkt letterlijk naar iemand die hoe dan ook fout gaat. En de partner, als die even pech heeft eindigt bij een psycholoog omdat die geen touw kan vast knoppen aan wat hem is overkomen. En dit blijft zich herhalen.

Ja borderline is alles behalve top.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199478140
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Yo ijsmuts, binnenkort weer lekker in de comments van Ger z'n live chat
Samen keer de boel daar op stelten zetten?
pi_199478173
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:04 schreef Energie het volgende:
Voor een persoon zonder borderline en geen ervaring is zulk gedrag niet te snappen.
Trust me, ik héb borderline en ik zit hier net als jullie met open mond te lezen, hoor!
pi_199478201
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:03 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Haha ja, je zou haast een keer 'n drankie met 'm gaan doen op Scheveningen, gewoon voor het topic!
Lijkt me best gezellig om samen met Gerit een biertje en beschuitstuitâh met sallûf doen!
pi_199478239
Ja, ik denk dat het ook wel een topmiddag zou worden, volgens mij is hij best gezellig!
  maandag 17 mei 2021 @ 23:27:50 #164
495298 dollypardon
blijf zoeken
pi_199478516
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:06 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Trust me, ik héb borderline en ik zit hier net als jullie met open mond te lezen, hoor!
Precies, ik denk eerder een bizarre mix van diagnoses, karakter, onbekwaamheden en gebeurtenissen waar borderline maar een aspect van is. Voor het gros van de borderliners is dit ook gewoon bizar gedrag.
  maandag 17 mei 2021 @ 23:29:42 #165
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199478547
Nou, eens even kijken..
Dan gaan we krijgen:

-filmpjes met "hou je van me, hou je van me, hoeveel hou je van me, zeg het, zeg het, zeg het."

-filmpjes van een kokende Clyde die kip, rijst en boontjes aan het maken is, of nasi op z'n Clyde's.

-foto's van een tongende Bonny&Clyde

-foto nieuw hondje (huisje, boompje, beestje)

-foto halfnaakt kussend in bed, al dan niet met een gekke filter, om iedereen welterusten te wensen.

-ik draag minder pruiken foto's, want Clyde heeft zo'n goede invloed op me.

Teksten van tot de maan en terug en daar voorbij, kan niet meer natuurlijk. (alhoewel)
Maar dat moet iets anders worden.. Euh.. I love you tot aan Texel en weer terug met Schiermonnikoog erbij... Of zoiets..

Nog iets vergeten??
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  maandag 17 mei 2021 @ 23:39:20 #166
100636 Energie
i am the #1
pi_199478660
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:06 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]

Trust me, ik héb borderline en ik zit hier net als jullie met open mond te lezen, hoor!
Ja, niet vervelend bedoeld, wil het absoluut niet persoonlijk maken, borderline ansich is extreem. Als dat niet zo was dan zouden ze niet in de categorie borderline vallen.

Het gedrag dat ik hier meemaak. Ik vind het onwijs herkenbaar. Ja, dat zij er voor kiest om een gigantische tatoeage te nemen. Is dat extreem? Puur de uitvoering ja. Echter, op dat moment vond zij het goed / mooi / perfect. Noem naar op. Kortom, impulsief / vanuit emotie. Iemand anders met borderline doet wellicht iets vergelijkbaars, maar doet een tatoeage op een minder zichtbare plek (meegemaakt). Maar de kern blijft hetzelfde. Puur impulsief gedrag. Dat maakt het niet erger of minder erg.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199478691
Wow ik kijk 24u niet hier... Ik ben geloof ik een beetje in shock. Of juist niet.
  maandag 17 mei 2021 @ 23:47:25 #168
496091 HeelVaakBlij
Lach jij ook zo graag?
pi_199478737
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:42 schreef ChilllayD het volgende:
Wow ik kijk 24u niet hier... Ik ben geloof ik een beetje in shock. Of juist niet.
Ja, dat is een hele aparte verwarring, die zakt vanzelf.. Alhoewel ik er een paar uur over gedaan heb. 🙈
Ik had privé detective moeten worden. :-)
  Spellchecker maandag 17 mei 2021 @ 23:49:57 #169
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199478759
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:29 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Nou, eens even kijken..
Dan gaan we krijgen:

-filmpjes met "hou je van me, hou je van me, hoeveel hou je van me, zeg het, zeg het, zeg het."

-filmpjes van een kokende Clyde die kip, rijst en boontjes aan het maken is, of nasi op z'n Clyde's.

-foto's van een tongende Bonny&Clyde

-foto nieuw hondje (huisje, boompje, beestje)

-foto halfnaakt kussend in bed, al dan niet met een gekke filter, om iedereen welterusten te wensen.

-ik draag minder pruiken foto's, want Clyde heeft zo'n goede invloed op me.

Teksten van tot de maan en terug en daar voorbij, kan niet meer natuurlijk. (alhoewel)
Maar dat moet iets anders worden.. Euh.. I love you tot aan Texel en weer terug met Schiermonnikoog erbij... Of zoiets..

Nog iets vergeten??
Al die zoenfoto's met haar besties.
pi_199478939
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:29 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Nou, eens even kijken..
Dan gaan we krijgen:

-filmpjes met "hou je van me, hou je van me, hoeveel hou je van me, zeg het, zeg het, zeg het."

-filmpjes van een kokende Clyde die kip, rijst en boontjes aan het maken is, of nasi op z'n Clyde's.

-foto's van een tongende Bonny&Clyde

-foto nieuw hondje (huisje, boompje, beestje)

-foto halfnaakt kussend in bed, al dan niet met een gekke filter, om iedereen welterusten te wensen.

-ik draag minder pruiken foto's, want Clyde heeft zo'n goede invloed op me.

Teksten van tot de maan en terug en daar voorbij, kan niet meer natuurlijk. (alhoewel)
Maar dat moet iets anders worden.. Euh.. I love you tot aan Texel en weer terug met Schiermonnikoog erbij... Of zoiets..

Nog iets vergeten??
Een nieuwe naam voor baby angelo
Een nieuwe biologische vader voor baby angelo
Een tattoo op d’r poes “property of dave” of “de kut van Dave”
pi_199478948
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:39 schreef Energie het volgende:

[..]

Ja, niet vervelend bedoeld, wil het absoluut niet persoonlijk maken, borderline ansich is extreem. Als dat niet zo was dan zouden ze niet in de categorie borderline vallen.

Het gedrag dat ik hier meemaak. Ik vind het onwijs herkenbaar. Ja, dat zij er voor kiest om een gigantische tatoeage te nemen. Is dat extreem? Puur de uitvoering ja. Echter, op dat moment vond zij het goed / mooi / perfect. Noem naar op. Kortom, impulsief / vanuit emotie. Iemand anders met borderline doet wellicht iets vergelijkbaars, maar doet een tatoeage op een minder zichtbare plek (meegemaakt). Maar de kern blijft hetzelfde. Puur impulsief gedrag. Dat maakt het niet erger of minder erg.
Nu is de ene persoon met borderline echt de andere niet he?

On topic: ik heb echt enorm met haar te doen. Ze heeft echt een bak hulp en begeleiding nodig.

Das de ene kant

De andere kant is natuurlijk ook wel dat ze aardig wat klappen van het leven heeft gehad intussen en dat wens je toch niemand toe?
  dinsdag 18 mei 2021 @ 00:12:46 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199478961
Maar weet die Dave het ondertussen al? Dat die tot de maan en terug de grote liefde is?
pi_199478964
Nou, anders laat je haar toch niet zoenend en wel een selfie van jullie maken? Als je Sam een béétje kent weet je dat je daarna op d'r Insta staat.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 00:27:40 #174
100636 Energie
i am the #1
pi_199479062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 00:11 schreef totebel het volgende:

[..]

Nu is de ene persoon met borderline echt de andere niet he?

On topic: ik heb echt enorm met haar te doen. Ze heeft echt een bak hulp en begeleiding nodig.

Das de ene kant

De andere kant is natuurlijk ook wel dat ze aardig wat klappen van het leven heeft gehad intussen en dat wens je toch niemand toe?
Dat klopt, echter zijn veel kenmerken wel heel erg herkenbaar. En je hebt gradaties. Maar de kern blijft.

Verder over haar leven, heel treurig, echter ze veroorzaakt ze dat grotendeels ook zelf. Wat weer komt doordat ze borderline heeft. Daardoor maken ze ook echt onwijs veel mee. Het is vrijwel nooit saai. En vaak de problemen die ontstaan uit zulk gedrag, worden dan weer compleet toegeschreven aan de ander. Je ziet zulke berichten ook terug in de stories van Samantha. Vandaag zei ze nog, ja volgens mij is de rest van de wereld gek en niet zij (iets in die strekking).

Borderline gaat gewoon niet weg zonder intensieve therapie. Ik heb veel respect voor mensen met borderline die daar ook echt daadwerkelijk iets meedoen. Maar het feit blijft dat een hele grote groep het zelf gewoon totaal niet inziet wat de schade is die zij bij de omstanders/gemeenschap veroorzaken. Ze blijven echter compleet hangen in de emotie van dat moment. Nu voelt zij zich goed met deze nieuwe man. Dus is deze man goed. Zodra deze man iets doet wat haar niet bevalt, dan is hij exit. Echter, zij gaat nu zo close met hem om dat hij compleet emotioneel aan haar gebonden wordt. Omgekeerd is dat dus totaal niet het geval. Waardoor, zodra bij haar de knop omgaat en zij hem laat vallen, hij zoiets heeft van... snap er niets van. Ze wilde gisteren nog kinderen met me en vandaag ben ik de duivel.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_199479070
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 00:10 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Een nieuwe naam voor baby angelo
Een nieuwe biologische vader voor baby angelo
Een tattoo op d’r poes “property of dave” of “de kut van Dave”
Deefs Doos. Alliteratie ga ik lekker op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')