Of over 5 jaar is het 10k waard en heb je 10k uitgegeven aan Returnalquote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had het gekocht met de gratis XLM coin (crypto) die ik kreeg verkocht. Dus voor mij was het gratis.
Voor 50 mag je het overkopen als je wilt.
That's life. Geen spijt iig. En als je echt denkt dat het tientallen euros waard wordt, dan kan ik het alsnog nu kopen voor 37 cent dat het nu is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Of over 5 jaar is het 10k waard en heb je 10k uitgegeven aan Returnal
Twee heb ik echt heel veel gespeeld (GameCube), leukste FPS die ik ooit gespeeld heb denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:55 schreef Kingside het volgende:
https://www.ign.com/artic(...)ded-by-original-devs
Eindelijk een nieuwe TimeSplitters.![]()
Deel 2 en 3 waren echt heerlijke games op de PS2. Zowel de singleplayer als de multiplayer waren geweldig. Heel gaaf dat er nu eindelijk een vervolg gaat komen.
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had het gekocht met de gratis XLM coin (crypto) die ik kreeg verkocht. Dus voor mij was het gratis.
Mensen die infallible gecheat hebben krijgen een PSN banquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fall guys kreeg een update en de PlayStation liep vast.
quote:Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik gun drankster hemquote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.
Of je woont in de regio Amersfoort, dan kan ik hem wel halen.
Lijkt op een zoethoudertje tot R&Cquote:
Ik woon in Almere. Niet heel ver.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Anders wil ik hem wel ¤50,- inc verzendkosten.
Of je woont in de regio Amersfoort, dan kan ik hem wel halen.
Fallguys heeft nu X treme mode. Feitelijk is elke verkeerde jump of grab dodelijk. One strike and you're out.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fall guys kreeg een update en de PlayStation liep vast.
26 meiquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wanneer beginnen die days f play nou? 26e? Of zijn ze al begonnen
oke, even in de gaten houden of de prijsjes dan leuk zijn, wil spook van de sushi nog wel hebben ondanks dat ik al 8 miljoen spellen in de backlog hebquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
26 mei
Hoewel sommige retailers soms eerder beginnen.
AC Japan is wel tofquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke, even in de gaten houden of de prijsjes dan leuk zijn, wil spook van de sushi nog wel hebben ondanks dat ik al 8 miljoen spellen in de backlog heb
Misschien, maar ik zal er niet op rekenen zoals ze nu microtransactie ellende weggevenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Komt er met die Days of Play nou ook nog een gratis game zoals met Ratcht and Clank en Horizon?
Als t goed is niet, alleen aanbiedingen en PS+ in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:52 schreef Kingside het volgende:
Komt er met die Days of Play nou ook nog een gratis game zoals met Ratcht and Clank en Horizon?
Game of Thrones toch?quote:
Nooit gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Game of Thrones toch?![]()
Zou het tof vinden mochten ze AC Japan na Horizon in de stay at home, play at home knallen. Maar het zal wel eerder Knack of Snagbux worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |