Precies vanwege dit is het ook niet mijn favo webshop. Maarja, voor een PS5 maak ik graag een uitzonderingquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Amazon toch altijd een beetje een tricky webshop.
Er staat zoveel Chinese troep ook op. En dan ineens heb je (zonder dat t echt duidelijk was) een andere regio dvd te pakken of een boek in t Duits
Maar nu is t gewoon pure jaloezie
Das habe ich verstanden ja!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Precies vanwege dit is het ook niet mijn favo webshop. Maarja, voor een PS5 maak ik graag een uitzondering
Schijnt gister al geleaked te zijn:quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat het vandaag ps plus announcement dag?
Oh star wars squadrons zou wel tof zijnquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt gister al geleaked te zijn:
Star Wars: Squadrons & Virtua Figher 5: Ultimate Showdown voor de PS4
Operation: Tango voor de PS5.
lekker mang, geniet0nquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mehquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt gister al geleaked te zijn:
Star Wars: Squadrons & Virtua Figher 5: Ultimate Showdown voor de PS4
Operation: Tango voor de PS5.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jazeker!quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Blijf je wel posten hier?
Alleen VF4 gespeeld. Weet nog dat die boss vies moeilijk was (die zilvere vrouw).quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:35 schreef 2dope het volgende:
Virtua Fighter
Kickte vroeger major ass in die game op de kermis, toen deel 1 speelbaar was in de arcade. Wolf main.
[ afbeelding ]
Ja in die arcadehallen stond 'ie ook altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad volgens mij. Animaties van die games waren altijd wel hun tijd ver vooruit. De Tomoe Nage was altijd zo bevredigendquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen VF4 gespeeld. Weet nog dat die boss vies moeilijk was (die zilvere vrouw).
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Blijf je wel posten hier?
quote:
Gewoon tekken > allesquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja in die arcadehallen stond 'ie ook altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad volgens mij. Animaties van die games waren altijd wel hun tijd ver vooruit. De Tomoe Nage was altijd zo bevredigendGewoon 20 meter hoog want fuck realisme
[ afbeelding ]
Tekken is in principe een verbeterde versie c.q. opvolger van Virtua Fighter. Zelfde director/designer.quote:
Ik heb er 1 gehad.quote:
Alleen als je t niet inwrijftquote:
Klink als een avondje stappenquote:Op woensdag 26 mei 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gehad.
Ik kon er weinig mee.
Te weinig vuurballen en zo, lastige moves.
Congrats. Had ik die van mij ook vandaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
Thnx! Jeej! Dan komt het helemaal goed denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2021 14:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Congrats. Had ik die van mij ook vandaan.![]()
![]()
Ik had hem in februari besteld via Amazon DE. Kreeg een DHL track & tracé. Was de volgende dag al bezorgd. Komt helemaal goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Thnx! Jeej! Dan komt het helemaal goed denk ikKrijg je eigenlijk een track&trace code? Of moet je het doen met dat Amazon volgsysteem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |