Je kunt een perk/skill unlocken: scavenger oid. +20% meer ruimte om te hamsteren. Anders bij een merchant goed kijken bij de omschrijving: can be sold for shards = insta sell. Sommige zooi heeft nog: can be crafted into item en dan is het zonde om dat te dumpen bij een merchant. Tenzij je 10 spots vol hebt van 100x blaze, sprokkelhout of fatty meat.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?
Wat Joosie zegt. Alles waar je alleen maar aan Merchants kunt verkopen moet je direct verkopen. Zelfde als je bijvoorbeeld meerdere stacks hebt van lenzen van een paald beest. Heb je hooguit 1 van nodig voor een upgrade van een pouch oid, de rest kun je dus verkopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een tas vol rommel en kan niks meer oppakken. Moet ik al die blauwe dingen gewoon verkopen?
omg omg omgquote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:55 schreef DKUp het volgende:
Dying Light 2 Reveal Slated for May 27 at 9PM CEST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terechte kritiek van de uitgever.quote:
Day-onequote:Op dinsdag 25 mei 2021 16:55 schreef DKUp het volgende:
Dying Light 2 Reveal Slated for May 27 at 9PM CEST
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet misstaan op een doos cornflakesquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
Platformer Marsupilami: Hoobadventure announced for PS4, Xbox One, Switch, and PC
[ afbeelding ]
dat design ..
@MMaRsuquote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
Platformer Marsupilami: Hoobadventure announced for PS4, Xbox One, Switch, and PC
[ afbeelding ]
dat design ..
Guust zal zich omdraaien in zijn slaap.quote:Op woensdag 26 mei 2021 00:33 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
dat design ..
Schreeuw eens niet zoquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben blijquote:
Waarom wel?quote:
Gewoon een heel verstandige keuze dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik game nooit online, en ik had altijd al voldoende spellen zelf.
En vaak degene die in PS+ kwamen die ik echt leuk vond... die had ik al lang gekocht.
Nice gefeliciteerd! Ik was helaas te laatquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN PS5 GEKOCHT OP AMAZON.DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thnx!quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nice gefeliciteerd! Ik was helaas te laat
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef Starhopper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |