quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Machthebbers met eigen regels voor zichzelf, we horen het al.
JC dan ben 91 en mogen dan 70+ wel naar binnen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:49 schreef TLC het volgende:
Allemaal alvast veel plezier deze week, de volgende keer dat we ervan kunnen genieten dat het in Nederland is zijn we een jaar of 30 ouder denk ik![]()
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:29 schreef H_T het volgende:
Volgens mij ben ik weer aardig bij qua lezen, dus kan ik nu mooi jullie livestream van gisteravond opzetten
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef Greys het volgende:
Malta doet de familyshow met gympen onder haar jurkie en nul make-up.
Doet me denken aan ditquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef Greys het volgende:
Malta blijft wel minpunten scoren zegquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:18 schreef Greys het volgende:
Het is maar een repetitie, zo'n ramp is het toch niet dat je voor de avond pas je make-up enzo goed doetquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Malta blijft wel minpunten scoren zeg
En dan noemen ze Belgie arrogant
Zitten wel mensen in de zaal die hebben betaald voor een show, is in mijn ogen wel zo netjes om dan ook even je beste beentje voor te zetten. Teveel met haarzelf/winnen bezig wat mij betreftquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is maar een repetitie, zo'n ramp is het toch niet dat je voor de avond pas je make-up enzo goed doet
Ben toch wel heel benieuwd nu, want ik kan haar echt niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb altijd gezegd "geen Davina op het ESF" etc. etc. maar ik neem het allemaal terug.
Kan ook zijn dat haar test uitliep of iets he. Waar ze niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zitten wel mensen in de zaal die hebben betaald voor een show, is in mijn ogen wel zo netjes om dan ook even je beste beentje voor te zetten. Teveel met haarzelf/winnen bezig wat mij betreft
Je zit daar lijkt me niet om alleen naar het scherm te kijken, dus die make-up zie je niet eensquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zitten wel mensen in de zaal die hebben betaald voor een show, is in mijn ogen wel zo netjes om dan ook even je beste beentje voor te zetten. Teveel met haarzelf/winnen bezig wat mij betreft
Mja, net als haar oortjes die het opeens niet goed deden gisterenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat haar test uitliep of iets he. Waar ze niks aan kan doen.
hier ook - maar als zij kan zorgen voor ESC23 in Nederland en dan met alle toeters en bellen: let her go!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:32 schreef Cee het volgende:
Ik heb altijd gezegd "geen Davina op het ESF" etc. etc. maar ik neem het allemaal terug.
mensen betalen toch om een full-show te zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is maar een repetitie, zo'n ramp is het toch niet dat je voor de avond pas je make-up enzo goed doet
Elk jaar zijn er bij de family shows artiesten die ervoor te kiezen wat meer terug te houden of niet in full glam make-up en outfit op te treden. Dat is dit jaar niet nieuw of zo! Het is ook waarom die kaartjes (een stuk) goedkoper zijn dan de jury- en liveshows.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
mensen betalen toch om een full-show te zien?
try-outs van theatervoorstellingen worden ook met alles drop en dran gedaan
Malta dan - douze pumps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |