abonnement Unibet Coolblue
pi_199462058
Ik zou graag corona kunnen bewaren voor het geval ik die later eens nodig zou hebben. Hoe kan ik dat het best doen?
Cindy De Vuyst
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 07:06:37 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199462106
Gewoon in de koelkast zetten

Bier is in principe onbeperkt houdbaar volgens mij alleen gaat de smaak er op een gegeven moment wel af
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199462110
Is het zo dat het bewaard kan worden in de koelkast? Wil niet het risico lopen dat het virus dood gaat op termijn.
Cindy De Vuyst
pi_199462251
Gewoon Pjotr, Sergei, Boris en Dimitri in huis nemen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 mei 2021 @ 08:59:05 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199463028
Het virus kan maandenlang overleven in de vriezer.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Tettenkoning maandag 17 mei 2021 @ 09:57:40 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199463807
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 07:06 schreef sp3c het volgende:
Bier is in principe onbeperkt houdbaar volgens mij
Dit is niet correct.

quote:
Bier bewaren
Bier is een natuurproduct en niet onbeperkt houdbaar. Bewaar het altijd op een koele en donkere plek, op een constante temperatuur tussen de 10°C en 15°C. Een kelder of een donkere kast zijn ideaal. Door zonlicht verandert bier van smaak of wordt het troebel. Vandaar dat bierflessen vaak donkerbruin of donkergroen van kleur zijn. De THT-datum (tenminste houdbaar tot) is een richtlijn voor de uiterste drinkdatum.

Over het algemeen geldt dat pilseners en laagalcoholische bieren 6 tot 9 maanden goed blijven. Andere bieren kunnen het best binnen 12 maanden gedronken worden. Bieren met gist op de fles kunnen onder de juiste bewaaromstandigheden zelfs 12 maanden of vele jaren langer bewaard worden. Flessen met kroonkurk moeten rechtop staand bewaard worden. Flessen met een kurk kunnen, net als flessen wijn, het best liggend opgeslagen worden. Zo voorkom je uitdroging van de kurk. Zet een bier met gist enkele dagen voor het drinken rechtop, zodat de gist naar de bodem kan zakken.
https://www.gall.nl/ontdek/bier/houdbaarheid-van-bier/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199464631
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:59 schreef Mikeytt het volgende:
Het virus kan maandenlang overleven in de vriezer.
Zou wel zo handig zijn.
Wil enkel potjes volhoesten en speeksel verzamelen. Bij het eerst volgende grote evenement zonder maatregelen ga ik lekker corona verspreiden. Eens zien of ik het land op mijn eentje weer kan lam leggen ^O^


Nu momenteel een tweede keer corona, dus het is de moment :')
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')