abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 00:02:18 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_199533681
twitter

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 01:06:39 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_199534210
Na de Washington Post nu ook CNN:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 21 mei 2021 @ 02:46:14 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_199534647
twitter

quote:
James didn’t have to take this step. Her office could have continued to conduct a strictly civil investigation and brought a tax case or potentially even a case centered around violations of the Martin Act, the expansive New York securities statute that also covers real estate. A veteran of James’ office told me that any false statement in the offering terms or about the entity offering to sell interest in condominiums, for example, could serve as the basis for a Martin Act case. A civil case based on those false statements would not require proof that the false statements were deliberate.

Proving a criminal case is much more challenging. To secure a criminal fraud conviction, prosecutors must prove that the defendant had the intent to defraud. In other words, they have to prove that the defendant intended to tell those lies in order to trick people out of their money. It is never easy to prove what was going on inside the defendant’s mind. The fact that James was willing to stick her neck out and join the criminal investigation in a very public way suggests to me that her team believes the DA’s criminal prosecution will ultimately achieve some measure of success.
Kortom: het feit dat James voor een 'criminal case' gaat en niet voor een 'civil case' betekent dat ze denkt aan te kunnen tonen dat er sprake was van 'criminal intent' :P

Aanvulling: bij O'Donnell zegt Daniel Alonso (Former fed & NYS prosecutor) mbt de illegale afkoping van Stormy Daniels om haar te laten zwijgen er wsl bij een bedrijf dat al zo lang opereert als Trump Org. veel vaker gebruik is gemaakt van deze methode en dat ze zeker daarnaar op zoek zijn (geweest). Want zegt hij: 'We're just not that good!' dat als er maar één zaak zou zijn, ze juist die ene ontdekt zouden hebben en de ervaring heeft geleerd dat er dan altijd meer zijn.

We'll see! :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 21-05-2021 05:04:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 21 mei 2021 @ 03:04:14 #154
323401 Kijkertje
met filter
pi_199534682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

:D
twitter
  vrijdag 21 mei 2021 @ 05:07:24 #155
323401 Kijkertje
met filter
pi_199534835
De honderden Maricopa stemmachines betrokken bij de 'audit' kunnen de schroothoop op:

twitter

Zal je zien dat dit als reden aangevoerd gaat worden hoe onbetrouwbaar verkiezingen zijn! :X

Kijk zo werkt het: boze Trump-volgelingen die officials intimideren en proberen in verschillende staten recounts af te dwingen. Nog even en geen Republikein gelooft meer in betrouwbare verkiezingen als de tegenstander wint precies zoals Trump het wil.

twitter

quote:
So far, other than in Maricopa County, no major post-election audits are underway. But the clamor for them by Trump supporters has renewed pressure on beleaguered local officials -- and led many to fear these fights will be a permanent feature of future elections.

"This will continue on for years," said Gerrid Uzarski, the elections director in Kent County, Mich., whose office has been inundated with angry phone calls from residents accusing his office of allowing fraud to taint the 2020 results. "I've left my office in fear a little bit, had to look around and make sure no one was near me, because of the nature of the phone calls. They are so angry, they just come at you, very hateful, not looking for answers but hating you, like you are the problem."

A Trump spokesman did not respond to a request for comment.
quote:
Michigan Secretary of State Jocelyn Benson, a Democrat, said in an interview Wednesday that the push for audits in her state and across the country is nothing short of an assault on democracy.

"It's a continuation of the same forces that sought to overturn the 2020 election, undermine the counting process and interfere on Jan. 6 with the electoral college certification," she said. "These forces have now turned to local outreach. And because there has not yet been any real accountability for these bad actors trying to undermine our democracy, we are going to continue to see this activity, particularly in swing states, through 2024."
Leuk vooruitzicht -O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 21-05-2021 05:32:26 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 08:14:14 #156
3928 Ulx
pi_199535542
twitter

Lekker bananenrepubliekerig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 14:48:02 #157
3928 Ulx
pi_199540427
Ondertussen blijft Trump natuurlijk de staatskas plunderen.

twitter
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:51:20 #158
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199540471
Gewoon niet betalen, hij moet toch begrijpen hoe dat gaat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 16:48:35 #159
3928 Ulx
pi_199542207
Ondertussen in Pizzagaetz:

twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 18:32:24 #160
3928 Ulx
pi_199543732
Maak er maar PizzaGOP van....

twitter
pi_199544254
Eerlijk zijn: klinkt als typisch Amerikaans verhaal.
Zij 14 zwanger van hem 18. Trouwen, krijgen zoon, zij pleegt suicide op 20e . Hij voedt zoon op . Nu zijn vader/zoon vervreemd.
Het preutse Amerika, voorlichting doen zij weinig aan. Niks.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 19:21:41 #162
3928 Ulx
pi_199544371
Alleen was het misschien niet legaal en/of netjes om als een man van 18 een (obviously instabiel) kind van 14 te pakken. Geen idee trouwens of ze niet jonger was toen ze begonnen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 19:24:25 #163
3928 Ulx
pi_199544407
Of....

quote:
"I statutory raped a 14 year old girl, impregnated her, wouldn't allow her to get an abortion, married her, divorced her and then she committed suicide, all before she was even of legal drinking age"

Tja, zo kun je het ook zien.
  Moderator vrijdag 21 mei 2021 @ 19:41:51 #164
54278 crew  Tijger_m
pi_199544661
Pizzagate blijkt gewoon waar te zijn. Alleen waren het Republikeinen die zich aan minderjarige meisjes vergrepen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199545220
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 19:21 schreef Ulx het volgende:
Alleen was het misschien niet legaal en/of netjes om als een man van 18 een (obviously instabiel) kind van 14 te pakken. Geen idee trouwens of ze niet jonger was toen ze begonnen.
Een man van 18 😂 lame niet lachen.
(Tot 25e zijn de hersenen cq. beoordelingsvermogen nog onvolgroeid)
pi_199545363
Hoe veel electronica is nodig? om te communiceren.
En niemand van zijn staf of de bijdehande zoon gooit het spul in de Rubicon.

twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 21:29:58 #167
3928 Ulx
pi_199546704
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

Een man van 18 😂 lame niet lachen.
(Tot 25e zijn de hersenen cq. beoordelingsvermogen nog onvolgroeid)
Dus hij had TBS moeten krijgen?

Hij vergelijkt het zelf met RoyMooreo en Julia.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 mei 2021 @ 21:30:33 #168
3928 Ulx
pi_199546718
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 20:20 schreef AnneX het volgende:
Hoe veel electronica is nodig? om te communiceren.
En niemand van zijn staf of de bijdehande zoon gooit het spul in de Rubicon.

[ twitter ]
Dat zijn aardig wat burners.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 02:33:31 #169
323401 Kijkertje
met filter
pi_199550198
twitter
pi_199550265
quote:
U.S. Commerce Department doubles tariffs on Canadian softwood lumber

The president of the B.C. Lumber Trade Council says a move by the United States to double tariffs on Canadian softwood lumber is "particularly egregious" given current record high lumber prices.

Susan Yurkovich said the dramatic increase in the "all others" preliminary countervailing and anti-dumping rate to 18.32 per cent from 8.99 per cent will hurt American consumers faced with a market where prices are at record heights because supply can't keep up with demand.

She called on the U.S. industry to end its decades-long campaign of alleging Canadian lumber is unfairly subsidized and instead work with Canada to meet demand for the "low-carbon wood products" the world wants.

Former U.S. president Donald Trump's administration imposed a 20 per cent tariff on Canadian softwood in 2018, before the onset of the COVID-19 pandemic, but lowered it to about nine per cent late last year after a decision favouring Canada by the World Trade Organization.

In a separate news release, Jason Brochu, U.S. Lumber Coalition co-chair, applauded the Commerce Department's commitment to enforce trade laws against "subsidized and unfairly traded" Canadian lumber imports.

[..]
https://www.cbc.ca/news/p(...)od-tariffs-1.6036806

Vreemde beslissing, nu hout zo schaars en duur is. In Canada leek men net het tegendeel te verwachten; bericht van 8 april:
quote:
Canada has new ways to pressure Washington over softwood lumber duties: ambassador

Pressure mounts for Biden administration to address the softwood dispute, says Canada's ambassador to the U.S.

Canada's ambassador to the United States says Canadian officials have new leverage as they urge Washington to negotiate a solution to the long-standing dispute over U.S. duties on softwood lumber.

Kirsten Hillman told a British Columbia forest industry conference that high lumber prices could affect U.S. President Joe Biden's ability to fulfil his pandemic recovery goals, which include more affordable, environmentally friendly housing.

She says pressure is mounting for the Biden administration to address the softwood dispute as current lumber supply shortages and record-high prices mean more Americans are unable to get into the housing market.

[..]
https://www.cbc.ca/news/c(...)n-solution-1.5980404
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 22 mei 2021 @ 09:17:36 #171
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199551244
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 05:07 schreef Kijkertje het volgende:
De honderden Maricopa stemmachines betrokken bij de 'audit' kunnen de schroothoop op:

[ twitter ]

Zal je zien dat dit als reden aangevoerd gaat worden hoe onbetrouwbaar verkiezingen zijn! :X

Kijk zo werkt het: boze Trump-volgelingen die officials intimideren en proberen in verschillende staten recounts af te dwingen. Nog even en geen Republikein gelooft meer in betrouwbare verkiezingen als de tegenstander wint precies zoals Trump het wil.

[ twitter ]
[..]

[..]

Leuk vooruitzicht -O-
Ik zou ze direct een rekening voor de gemaakte onkosten in de handen duwen. Je kunt niet verwachten dat de belastingbetaler dit allemaal op gaan hoesten
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_199551281
Texas de staat waar scholen een boete krijgen als ze nog mondmaskers verplichten. Onder het mom van vrijheid, maar vrijheid voor vrouwen die een abortus willen, nee dat moet nog moeilijker gemaakt worden. :')

Near-Complete Ban on Abortion Is Signed Into Law in Texas
  zaterdag 22 mei 2021 @ 09:50:00 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199551451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 22:29 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 2 a 3 weken op YouTube en andere sites meerdere (samenvattende) filmpjes en artikelen voorbij zien komen, afkomstig van links tot rechts, waarbij politieke commentatoren er vrij achteloos van uitgaan dat de GOP in 2022 inderdaad het Congres weer gaat overnemen. Meestal is de redenatie: dat is nu eenmaal de traditie. Of er komt een verhaal als dit:

https://fortune.com/2021/(...)ok-2020-census-data/
Biden voert een soort stille campagne. Mijn zwager, een verstokt republikein kreeg vorige week een kleine 10.000 dollar compensatie op zijn bankrekening gestort om de kosten te dekken van de begravenis van onze schoonmoeder. Hij belde ons op en zei letterlijk: kijk zo regelen de republikeinen dit! Waarop mijn vrouw direct repliceerde met : Deze wet werd voorgesteld door de democraten en werd pasgeleden getekend door Biden. Het was even stil aan de lijn, je hoorde een slik en er werd toen snel overgegaan op een ander onderwerp.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:26:01 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199551802
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Biden voert een soort stille campagne. Mijn zwager, een verstokt republikein kreeg vorige week een kleine 10.000 dollar compensatie op zijn bankrekening gestort om de kosten te dekken van de begravenis van onze schoonmoeder. Hij belde ons op en zei letterlijk: kijk zo regelen de republikeinen dit! Waarop mijn vrouw direct repliceerde met : Deze wet werd voorgesteld door de democraten en werd pasgeleden getekend door Biden. Het was even stil aan de lijn, je hoorde een slik en er werd toen snel overgegaan op een ander onderwerp.
Waarom denk ik toch steeds dat je dit uit je duim zuigt. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:37:12 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_199551886
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 09:22 schreef Basp1 het volgende:
Texas de staat waar scholen een boete krijgen als ze nog mondmaskers verplichten. Onder het mom van vrijheid, maar vrijheid voor vrouwen die een abortus willen, nee dat moet nog moeilijker gemaakt worden. :')

Near-Complete Ban on Abortion Is Signed Into Law in Texas
Zijn er nog andere redenen waarom ze daar zo fel tegen zijn of is het puur religieus?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')