abonnement Unibet Coolblue
pi_199461209
Ik ben geen fan van mensen die gauw historische paralellen trekken, maar wie kan mij het verschil vertellen tussen kinderen afvoeren met de trein naar kampen en deze levend bestoken met de meest geavanceerde raketten?

Wij laten dit gebeuren. De hele wereld kijkt toe. Al meer dan 80 kinderen zijn vermoord, zelfs babys’s van 2/3 maanden oud. We hebben zelfs een MP die aangeeft dat de Palestijnen moeten dimmen en dat die moordenaars enkel hunzelf beschermen. Deze wereld is ziek. De mensheid en de geschiedenis gaat ons dit niet vergeven.

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-raketten~a13d9102/
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_199461257
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 23:57 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik ben geen fan van mensen die gauw historische paralellen trekken, maar wie kan mij het verschil vertellen tussen kinderen afvoeren met de trein naar kampen en deze levend bestoken met de meest geavanceerde raketten?

Wij laten dit gebeuren. De hele wereld kijkt toe. Al meer dan 80 kinderen zijn vermoord, zelfs babys’s van 2/3 maanden oud. We hebben zelfs een MP die aangeeft dat de Palestijnen moeten dimmen en dat die moordenaars enkel hunzelf beschermen. Deze wereld is ziek. De mensheid en de geschiedenis gaat ons dit niet vergeven.

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-raketten~a13d9102/
En denk je dat de Hamas of de Hezbollah ook maar 1 fuck geeft of ze Israëlische kinderen doden of verwonden met hun raketten? 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199461296
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

En denk je dat de Hamas of de Hezbollah ook maar 1 fuck geeft of ze Israëlische kinderen doden of verwonden met hun raketten? 8)7
De Palestijnen hebben deze mensen juist verwelkomd, terwijl wij deze mensen verboden om het Vondelpark te betreden en later hebben wij de Duitsers geholpen deze af te voeren naar de verschrikkelijke kampen.

Zou jij mij trouwens kunnen aangeven hoeveel Israelische mensen überhaupt zijn gedood door de raketten van de Palestijnen? Dit wordt ieder jaar als argument gebruikt om onschuldige kinderen plat te bombarderen.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_199461364
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:06 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Zou jij mij trouwens kunnen aangeven hoeveel Israelische mensen überhaupt zijn gedood door de raketten van de Palestijnen? Dit wordt ieder jaar als argument gebruikt om onschuldige kinderen plat te bombarderen.
Not for lack of trying hè? Hoeveel raketten zijn er de laatste tijd wel niet afgeschoten vanuit Gaza? En die waren/zijn niet gericht op militaire doelen hè? Het is dat Israël die iron dome heeft en de bevolking over massa's schuilkelders beschikt.😒
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199461368
Volgens de VN zijn 10.000 Palestijnen hun huizen ontvlucht uit angst voor bombardementen van het Israëlisch bezettingsleger.

Deze baby is de enige overlevende van de Abu Khatap familie uit het Shati vluchtelingenkamp in Gaza. De rest van zijn familie is vermoord door Israëlische bombardementen:

https://twitter.com/Newpr(...)ord-meer-kinderen%2F
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_199461424
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Not for lack of trying hè? Hoeveel raketten zijn er de laatste tijd wel niet afgeschoten vanuit Gaza? En die waren/zijn niet gericht op militaire doelen hè? Het is dat Israël die iron dome heeft en de bevolking over massa's schuilkelders beschikt.😒
Hamas heeft Israël te midden van deze etnische zuiveringen en aanvallen op de Al Aqsa moskee uiteindelijk een ultimatum gegeven om de Al Aqsa moskee en de Sheikh Jarrah wijk te verlaten. Nadat het ultimatum verliep en Israël er geen gehoor aan gaf, werden er salvo’s met raketten vanuit Gaza afgevuurd op Jeruzalem. Daarbij raakte een enkeling gewond.

Over het gewelddadige optreden van het Israëlisch bezettingsleger en de etnische zuiveringen spreken westerse persagentschappen zoals Reuters, Deutsche Welle en het Franse propaganda-agentschap AFP en prestigieuze kranten zoals de New York Times steevast over “botsingen”, “huisuitzettingen” en zelfs van een “vastgoed-dispuut”, een term die één op één is overgenomen uit een verklaring van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken. Nederlandse kwaliteitsmedia spreken vooral van “confrontaties” en “botsingen”. Over de protesten tegen de etnische zuiveringen in de Sheikh Jarrah buurt van Jeruzalem produceerde de NOS de kop “Gewonden bij confrontaties tussen Israëlische politie en gelovigen bij moskee Jeruzalem“.

Net zoals wij de etnische zuivering in het verleden ook verbloemden. Gelukkig sta ik aan de juiste kant van de geschiedenis. Veel succes met de kronkels in je hoofd. Zit een beetje een staat goed te praten die onschuldige kinderen vermoord.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_199461425
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:14 schreef Gibraltar70 het volgende:
Volgens de VN zijn 10.000 Palestijnen hun huizen ontvlucht uit angst voor bombardementen van het Israëlisch bezettingsleger.

Deze baby is de enige overlevende van de Abu Khatap familie uit het Shati vluchtelingenkamp in Gaza. De rest van zijn familie is vermoord door Israëlische bombardementen:

https://twitter.com/Newpr(...)ord-meer-kinderen%2F
Tijdens de oorlog met Libanon/Hezbollah van 2006 zat een groot deel van de bevolking van het noorden van Israël 24/7 in de schuilkelders uit angst voor de raketten van Hezbollah..dus tja 😒
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199461432
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:22 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Hamas heeft Israël te midden van deze etnische zuiveringen en aanvallen op de Al Aqsa moskee uiteindelijk een ultimatum gegeven om de Al Aqsa moskee en de Sheikh Jarrah wijk te verlaten. Nadat het ultimatum verliep en Israël er geen gehoor aan gaf, werden er salvo’s met raketten vanuit Gaza afgevuurd op Jeruzalem. Daarbij raakte een enkeling gewond.

Over het gewelddadige optreden van het Israëlisch bezettingsleger en de etnische zuiveringen spreken westerse persagentschappen zoals Reuters, Deutsche Welle en het Franse propaganda-agentschap AFP en prestigieuze kranten zoals de New York Times steevast over “botsingen”, “huisuitzettingen” en zelfs van een “vastgoed-dispuut”, een term die één op één is overgenomen uit een verklaring van het Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken. Nederlandse kwaliteitsmedia spreken vooral van “confrontaties” en “botsingen”. Over de protesten tegen de etnische zuiveringen in de Sheikh Jarrah buurt van Jeruzalem produceerde de NOS de kop “Gewonden bij confrontaties tussen Israëlische politie en gelovigen bij moskee Jeruzalem“.

Net zoals wij de etnische zuivering in het verleden ook verbloemden. Gelukkig sta ik aan de juiste kant van de geschiedenis. Veel succes met de kronkels in je hoofd. Zit een beetje een staat goed te praten die onschuldige kinderen vermoord.
Alsof Hamas alleen raketten heeft afgevuurd op Jeruzalem..give me a break. 😒
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199461438

Je komt net zo griezelig over als deze mevrouw. Mega veel respect voor de journalist van Sky News die haar met de neus op de feiten drukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibraltar70 op 17-05-2021 00:31:08 ]
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_199461455
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 00:25 schreef Gibraltar70 het volgende:

Je komt net zo griezelig over deze mevrouw. Mega veel respect voor de journalist van Sky News die haar met de neus op de feiten drukt.
Mag je vinden *)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 17 mei 2021 @ 00:49:00 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199461546
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199461648
Maak je je alleen druk om Palestijnse kinderen die omkomen door oorlogsgeweld of telt de rest ook mee? Bv Afrikaanse of Syrische of Israëlische of Oeigoersche?
pi_199461652
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 01:21 schreef Document1 het volgende:
Maak je je alleen druk om Palestijnse kinderen die omkomen door oorlogsgeweld of telt de rest ook mee? Bv Afrikaanse of Syrische of Israëlische of Oeigoersche?
_O_
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199461656
Of die Afghaanse schoolmeisjes bv?
pi_199461660
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 01:24 schreef Document1 het volgende:
Of die Afghaanse schoolmeisjes bv?
Misschien eerder als het jongetjes waren geweest, maar dan nog betwijfel ik het. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 05:31:08 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199461894
Verschil lijkt me vrij duidelijk toch?

De een is een doelgerichte poging om een volk uit te roeien en de ander is nevenschade ... ongelukje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199461946
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 05:31 schreef sp3c het volgende:
Verschil lijkt me vrij duidelijk toch?

De een is een doelgerichte poging om een volk uit te roeien en de ander is nevenschade ... ongelukje
Dit dus. Sjonge.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 17 mei 2021 @ 06:14:07 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199461956
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 05:31 schreef sp3c het volgende:
Verschil lijkt me vrij duidelijk toch?

De een is een doelgerichte poging om een volk uit te roeien en de ander is nevenschade ... ongelukje
Precies. Er zijn op dit moment geen plannen om een bevolking op industriële schaal om te brengen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199463573
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 06:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Precies. Er zijn op dit moment geen plannen om een bevolking op industriële schaal om te brengen.
Israel is inderdaad geen china, turkije of naziduitsland
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199463864
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Israel is inderdaad geen china, turkije of naziduitsland
Misschien tijd dat ze dat wel worden, klagen erover doen ze hier toch wel. 😒
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199463913
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 23:57 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik ben geen fan van mensen die gauw historische paralellen trekken, maar wie kan mij het verschil vertellen tussen kinderen afvoeren met de trein naar kampen en deze levend bestoken met de meest geavanceerde raketten?

Wij laten dit gebeuren. De hele wereld kijkt toe. Al meer dan 80 kinderen zijn vermoord, zelfs babys’s van 2/3 maanden oud. We hebben zelfs een MP die aangeeft dat de Palestijnen moeten dimmen en dat die moordenaars enkel hunzelf beschermen. Deze wereld is ziek. De mensheid en de geschiedenis gaat ons dit niet vergeven.

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-raketten~a13d9102/
Er is geen parallel. In WO-2 hadden de Joden nooit wat gedaan en zelfs toen ze naar de kampen werden gebracht bleven ze gedwee.

De palestijnen schieten raket na raket terug en voeren militante acties uit. Hierop wordt niet-in-verhouding gereageerd door Israel. Dat is ook niet goed. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je parallel geen houdt snijdt. Die zou pas hout snijden als de palestijnen de afgelopen decennia niets hadden gedaan tegen Israel en op Ghandiaase wijze vreedzaam zou protesteren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199463921
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er is geen parallel. In WO-2 hadden de Joden nooit wat gedaan en zelfs toen ze naar de kampen werden gebracht bleven ze gedwee.

De palestijnen schieten raket na raket terug en voeren militante acties uit. Hierop wordt niet-in-verhouding gereageerd door Israel. Dat is ook niet goed. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je parallel geen houdt snijdt. Die zou pas hout snijden als de palestijnen de afgelopen decennia niets hadden gedaan tegen Israel en op Ghandiaase wijze vreedzaam zou protesteren.
_O_
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')