abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 mei 2021 @ 22:21:12 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199460036
Tis je boi BasEnAad met wederom een stukje proza dat FOK! op zijn grondvesten zal doen schudden.

Nou ben ik niet zo'n fan van zoetigheid, maar een lekkere lollie ( :9 ) of een stukje chocola gaat er nog wel in. Dropjes kan ook nog wel. Zo anders is het met gebakjes of andere grote stukken zoetigheid. Hoe krijg je dat weg zonder misselijk te worden?

Ik probeer al zo min mogelijk om zulke verjaardagen te komen, maar soms moet je er toch aan geloven. Vaak is het wel makkelijk het stukje taart af te slaan, maar het gebeurt ook regelmatig dat het feestvarken de taart zelf gebakken heeft en blijft aandringen.

Zo ook bij mijn zus, die afgelopen week jarig was. Ze had een mierzoete vette appeltaart gebakken en de eerste twee happen waren echt lekker, maar daarna trokken mijn kaken al krom van de suiker die zo zoet was dat het zuur werd. Zo'n stuk taart opeten wordt echt een opgave. Alsof je een pot mayonaise leeg moet eten, of een pakje boter eet, dat voelt niet goed.

Pizza's, max donals, zout, vet, kaas, allemaal geen probleem. Maar voor taart ben ik niet weggelegd.
pi_199460102
Lekker man. Eerst met je geile dinnetje in je geblindeerde afgetrapte W210 AMG bij de max een dikke bik mek, kwarter pounder en bik teestie klappen, daarna naar oom Sjon en tante Priscilla een stuk slagroomtaart van 450 gram opsmikkelen en op de terugweg nog ff langs de max voor een milksjeek of mek flurrie _O_
pi_199460114
Daarom eet ik zoutloos dan kan je de suikers makkelijk aan. Heeft @okselzweet onderzoek naar gedaan. Je moet gewoon zoutloos gaan eten.
pi_199460131
quote:
87s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:26 schreef Boze_Eend het volgende:
Daarom eet ik zoutloos dan kan je de suikers makkelijk aan. Heeft @:okselzweet onderzoek naar gedaan. Je moet gewoon zoutloos gaan eten.
Klopt. Heeft te maken met cellen en zoutwaarden enzo etcetera enzovoort.
pi_199460142
quote:
80s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:28 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Klopt. Heeft te maken met cellen en zoutwaarden enzo etcetera enzovoort.
ik ga het nog eens proberen.
  zondag 16 mei 2021 @ 22:52:24 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199460438
Niet 1, niet 2, niet 3, maar DRIE counterpounders!!! :9 :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')