ik hoop hetquote:Op zondag 16 mei 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en gewoon eerlijk zijn werkt meestal het beste
Je ziet haar niet. Ze laat alleen haar stem horen en ze is best vrij rustigquote:
das vast een gekke ex van iemandquote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren nieuw filmpje van Marijke 😉
Maar het onderzoek gaat door!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet haar niet. Ze laat alleen haar stem horen en ze is best vrij rustig
O mooi. Een spreiden net zijn vleugelsquote:Op zondag 16 mei 2021 18:54 schreef engine het volgende:
@:dotteke
Ik heb deze al de hele dag op de tv aanstaan...ze worden nieuwsgierig naar het rooster
Toekomstig gekke exquote:
hoe gaat ie maan?quote:
Hey Maan. Vast wel 😉quote:
wel oke was ff met andere dingen bezig en had van woensdag tot en met zaterdag niet geslapenquote:Op zondag 16 mei 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe gaat ie maan?
lang niet gezien hier
O dat is niet best Maan. Ook niet na een nachtwandeling.quote:Op zondag 16 mei 2021 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel oke was ff met andere dingen bezig en had van woensdag tot en met zaterdag niet geslapen
Tot zo🖐🏻quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel oke was ff met andere dingen bezig en had van woensdag tot en met zaterdag niet geslapen
zat me wat op te fokken over een vriendin van me die me negeertquote:Op zondag 16 mei 2021 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet best Maan. Ook niet na een nachtwandeling.
quote:Op zondag 16 mei 2021 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zat me wat op te fokken over een vriendin van me die me negeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |