abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2021 @ 16:34:02 #26
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199470756
Ik was bij een bijeenkomst van FVD. Allemaal mensen die netjes schijt hebben aan de corona regels en die ook daar lekker hutje mutje op elkaar stonden.

Nog steeds geen symptomen. Wat een verassing.
pi_199470894
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik was bij een bijeenkomst van FVD. Allemaal mensen die netjes schijt hebben aan de corona regels en die ook daar lekker hutje mutje op elkaar stonden.

Nog steeds geen symptomen. Wat een verassing.
Nee, geen verassing.
Eerder het niet begrijpen hoe een besmetting werkt.
En dat is ook geen verrassing.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199470951
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:21 schreef einzeinz het volgende:
En zelfs al krijg je volgende week corona, dan nog is de kans miniem dat je er aan sterft! De kans dat je omkomt in een verkeersongeval is groter. Maar aangezien dat laatste 'maatschappelijk aanvaard is', hoor je er niemand over reppen!
Je kan wel over kansen roepen, maar dat betekent dat je aan het gokken bent. Als jij denkt dat je controle over je leven kunt houden door maar links en rechts wat te gokken, dan heb je het toch bepaald mis. :+

Ik zal het illustreren:

De kans van 0,03% (of wat is het), is exact even groot voor een volledig gezonde jonge kerel als voor een zieke oude man. Toch zal de zieke oude man 100% zeker aan Corona dood gaan, wanneer hij het oploopt.

De kans dat de zieke oude man het op een dag oploopt, mag wel op 100% gezet worden (zonder vaccinatie).

Het enige dat de zieke oude man kan redden van Corona, is als hij ergens anders aan doodgaat voordat hij Corona oploopt.

De kans dat de zieke oude man dood zal gaan aan Corona, is dus nagenoeg 100%.

En nou komt het. De volledig gezonde jonge kerel denkt dat hij volledig gezond is. Maar hij zou niet de eerste zijn die het mis zou hebben. En ook voor de gezonde jonge kerel is de kans dat hij op een dag Corona krijgt 100%. En ook is de kans 100% dat hij aan Corona dood zal gaan, als hij net even het verkeerde onderliggende lijden heeft.

De kans dat iemand dood zal gaan aan Corona, ligt dus helemaal niet in deze statistieken vast. Die 0,03% betekent helemaal niks.

De kans dat iemand op een dag dood zal gaan aan Corona, is gelijk aan de kans dat hij een onontdekt onderliggend lijden heeft. Er van uit gaande dat degene die weet dat hij een onderliggend lijden heeft, 100% voorzichtig zal zijn, en degene die het niet weet, 100% onvoorzichtig zal zijn. En ego speelt hier ook nog een belangrijke rol.

De oude man heeft dan nog wel een streepje voor: hij weet dat hij iets heeft waardoor hij dood zal gaan aan Corona. Dus zal hij voorzichtig zijn.

De jongere weet het niet. Totdat hij op een dag ziek wordt, na 2 of 3 dagen toch maar eens naar het ziekenhuis gaat, daar op de intensive care terecht komt, en na 2 weken lijden in coma raakt en stopt met ademen.
pi_199471983
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef RetepV het volgende:

De jongere weet het niet. Totdat hij op een dag ziek wordt, na 2 of 3 dagen toch maar eens naar het ziekenhuis gaat, daar op de intensive care terecht komt, en na 2 weken lijden in coma raakt en stopt met ademen.
Gewoon ontkennen dat je doodgaat *O* *O* *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 17 mei 2021 @ 17:51:37 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199472151
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, geen verassing.
Eerder het niet begrijpen hoe een besmetting werkt.
En dat is ook geen verrassing.
Hoe werkt het dan?

En waarom is het dan verboden als mensen er niet besmet door kunnen raken?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:06:13 #31
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199472373
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 05:36 schreef Aiciu het volgende:
Ik leef nog steeds *O*
Sterkte alvast. De kans is aanzienlijk dat je overlijd dus gecondoleerd.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_199472430
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

Sterkte alvast. De kans is aanzienlijk dat je overlijd dus gecondoleerd.
Zul je net zien dat ik 90 word :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199476106
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:21 schreef einzeinz het volgende:
En zelfs al krijg je volgende week corona, dan nog is de kans miniem dat je er aan sterft! De kans dat je omkomt in een verkeersongeval is groter. Maar aangezien dat laatste 'maatschappelijk aanvaard is', hoor je er niemand over reppen!
Sterftekans 0,15%, wordt beweerd
pi_199476247
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 16:43 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je kan wel over kansen roepen, maar dat betekent dat je aan het gokken bent. Als jij denkt dat je controle over je leven kunt houden door maar links en rechts wat te gokken, dan heb je het toch bepaald mis. :+

Ik zal het illustreren:

De kans van 0,03% (of wat is het), is exact even groot voor een volledig gezonde jonge kerel als voor een zieke oude man. Toch zal de zieke oude man 100% zeker aan Corona dood gaan, wanneer hij het oploopt.

De kans dat de zieke oude man het op een dag oploopt, mag wel op 100% gezet worden (zonder vaccinatie).

Het enige dat de zieke oude man kan redden van Corona, is als hij ergens anders aan doodgaat voordat hij Corona oploopt.

De kans dat de zieke oude man dood zal gaan aan Corona, is dus nagenoeg 100%.

En nou komt het. De volledig gezonde jonge kerel denkt dat hij volledig gezond is. Maar hij zou niet de eerste zijn die het mis zou hebben. En ook voor de gezonde jonge kerel is de kans dat hij op een dag Corona krijgt 100%. En ook is de kans 100% dat hij aan Corona dood zal gaan, als hij net even het verkeerde onderliggende lijden heeft.

De kans dat iemand dood zal gaan aan Corona, ligt dus helemaal niet in deze statistieken vast. Die 0,03% betekent helemaal niks.

De kans dat iemand op een dag dood zal gaan aan Corona, is gelijk aan de kans dat hij een onontdekt onderliggend lijden heeft. Er van uit gaande dat degene die weet dat hij een onderliggend lijden heeft, 100% voorzichtig zal zijn, en degene die het niet weet, 100% onvoorzichtig zal zijn. En ego speelt hier ook nog een belangrijke rol.

De oude man heeft dan nog wel een streepje voor: hij weet dat hij iets heeft waardoor hij dood zal gaan aan Corona. Dus zal hij voorzichtig zijn.

De jongere weet het niet. Totdat hij op een dag ziek wordt, na 2 of 3 dagen toch maar eens naar het ziekenhuis gaat, daar op de intensive care terecht komt, en na 2 weken lijden in coma raakt en stopt met ademen.
Ik heb 2x corona gehad ;)
En nog steeds weiger ik dat vaccin. Ik denk dat ik wel mag stellen dat ik intussen wel wat immuniteit heb opgebouwd?
Cindy De Vuyst
pi_199480004
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:27 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik heb 2x corona gehad ;)
En nog steeds weiger ik dat vaccin. Ik denk dat ik wel mag stellen dat ik intussen wel wat immuniteit heb opgebouwd?
Het is maar net wat je wilt, wil je de gok nemen dat je nu wel immuun bent, of wil je meer zekerheid?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199480043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is maar net wat je wilt, wil je de gok nemen dat je nu wel immuun bent, of wil je meer zekerheid?
Een vaccin biedt geen zekerheid. Er is 70% kans dat je immuun bent. Die immuniteit is er hoogstens een jaar aangezien je dat vaccin eigenlijk elk jaar moet toegediend krijgen.
Komt op hetzelfde neer als corona krijgen! Alleen heb ik dus echte antistoffen terwijl het met een vaccin kunstmatig is.
Cindy De Vuyst
pi_199480073
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:46 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Een vaccin biedt geen zekerheid. Er is 70% kans dat je immuun bent. Die immuniteit is er hoogstens een jaar aangezien je dat vaccin eigenlijk elk jaar moet toegediend krijgen.
Komt op hetzelfde neer als corona krijgen! Alleen heb ik dus echte antistoffen terwijl het met een vaccin kunstmatig is.
Nee, je krijgt altijd echte antistoffen.

Verder is het je eigen keuze.
Je hebt in ieder geval ervaren dat je door besmetting niet immuun bent geworden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:52:45 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199480081
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:23 schreef einzeinz het volgende:
Eigenljik is corona een beetje een hype, alles wat de klok slaat is corona. Hoest je eens of moet je niezen dan vermoed men al dat je corona hebt!
Beetje zoals ADHD vroeger, dat was blijkbaar ook een tijdje 'hip'.

Je mag niet vergeten dat coronavirussen er al altijd en overal geweest zijn. Zelfs het simpelste verkoudheidvirus was ooit een coronavirus. Wees eens eerlijk, had je daar tot voor 2019 ooit van gehoord?

En het huidige coronavirus. Wordt je angst gevoed door wat je hoort op tv/radio? Als het antwoord 'ja' is, dan weet je meteen dat jouw favoriete tv en/radiozender graag wat sensatie on-air gooit ;)
Bron voor deze onzin?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199480104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bron voor deze onzin?
Google is your friend ;)
Cindy De Vuyst
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:01:19 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199480126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:56 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Google is your friend ;)
De enige overeenkomst is dat het om een luchtweg infectie gaat.
https://www.jhsph.edu/cov(...)-is-not-the-flu.html
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199480137
Verkoudheidsvirussen zijn vaak ook afkomstig van coronavirussen ;)
Maar de media maakt het één en ander graag al eens wat groter ;)
Cindy De Vuyst
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:04:51 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199480140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:56 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Google is your friend ;)
Google zelf is geen bron.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199480143
Als ik je vertel dat je dom wordt als je met Lego speelt, zolang ik het maar lang genoeg blijf zeggen ga je er op de duur ook wel in gaan geloven ;)
Cindy De Vuyst
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:06:33 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199480152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:04 schreef einzeinz het volgende:
Verkoudheidsvirussen zijn vaak ook afkomstig van coronavirussen ;)
Maar de media maakt het één en ander graag al eens wat groter ;)
Ook dat is onzin. Als je niet ziet dat de gevolgen van het corona ernstiger zijn dan de griep dan heb je een betonnen plaat voor je kop.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199480182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:04 schreef einzeinz het volgende:
Verkoudheidsvirussen zijn vaak ook afkomstig van coronavirussen ;)
Maar de media maakt het één en ander graag al eens wat groter ;)
Vrijwel de meeste verkoudheid virussen zijn rhino virussen. Je weet niet waar je over praat. Wel zijn er vier coronavirussen die verkoudheid veroorzaken en drie anderen (SARS, MERS en SARS2) waar je ernstig ziek door kunt worden.
  Moderator dinsdag 18 mei 2021 @ 08:13:51 #46
5428 crew  miss_sly
pi_199480186
Anyway, TS heeft zijn topic verlaten en elders aangegeven dat het een troll-topic is. Deze kan dus wel op slot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')