abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 mei 2021 @ 17:18:41 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199454093
quote:
Jambon: “Tuinfeest deze zomer kan enkel met professionele catering”

Tijdens het vorig Overlegcomité werden de regels voor evenementen in de buitenlucht dan wel versoepeld, privébijeenkomsten blijven beperkt tot 10 personen. Die beperking geldt ook voor tuinfeesten deze zomer, tenzij die worden georganiseerd met een professionele cateraar. Dat verduidelijkte Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) vandaag op de regionale zender atv.



“Alles wat in juli en augustus georganiseerd wordt, moet met een professionele organisatie gebeuren, volgens de geldende regels", klinkt het. “Of een professionele cateraar nu een feest verzorgt in een zaal of bij iemand thuis, de regels blijven dezelfde.”

Dat wil zeggen: de tafels moeten minstens 1,5 meter uit elkaar staan en er mogen maximum vier mensen aan een tafel zitten. “Daarom werken we met professionele mensen. De uitbater van de horecazaak, of de cateraar, is ervoor verantwoordelijk dat de regels correct toegepast worden”, aldus nog Jambon.

https://www.hln.be/binnen(...)e-catering~a5f640a3/
---------------------------------------------

Dus als je op 1,5 meter wil bbq-en met je familie dan moet je een catering inhuren? Wtf man :') Heeft ie vrienden die cateringdirecteur zijn ofzo?

En pukkelpop mag wel omdat daar catering is? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199454110
Tuinfeesten zijn kut
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 16 mei 2021 @ 17:21:06 #3
408813 crew  trein2000
pi_199454122
Belgen gonna Belg
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 16 mei 2021 @ 17:21:41 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_199454136
Handhaven ze in Belgie achter de deur dan?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199454234
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]

---------------------------------------------

Dus als je op 1,5 meter wil bbq-en met je familie dan moet je een catering inhuren? Wtf man :') Heeft ie vrienden die cateringdirecteur zijn ofzo?

En pukkelpop mag wel omdat daar catering is? :')
Gewoon doen wat je gezegd wordt, en anders knuppelen. Wie denk je wel niet dat bent om zelf te bepalen wat je in je tuin doet, gewoon luisteren! En je bek houden over idiote regels en grondrechten. Je bent een gevaar voor ons allemaal en deze OP is een klap in het gezicht van de zorg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199454286
Kan ik wel een beetje begrijpen als de verantwoordelijkheid voor naleving bij de cateraar ligt. Vraag me alleen af hoe effectief deze maatregel is.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 mei 2021 @ 17:36:09 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199454398
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Gewoon doen wat je gezegd wordt, en anders knuppelen. Wie denk je wel niet dat bent om zelf te bepalen wat je in je tuin doet, gewoon luisteren! En je bek houden over idiote regels en grondrechten. Je bent een gevaar voor ons allemaal en deze OP is een klap in het gezicht van de zorg.
Ze moeten feesten gewoon helemaal verbieden. Dit slaat nergens op
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 mei 2021 @ 17:36:20 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199454399
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef ZarB het volgende:
Handhaven ze in Belgie achter de deur dan?
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199454403
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:30 schreef Pipaja het volgende:
Kan ik wel een beetje begrijpen als de verantwoordelijkheid voor naleving bij de cateraar ligt. Vraag me alleen af hoe effectief deze maatregel is.
En welke cateraar zo gek is (als er echt gehandhaafd gaat worden) om een familiefeest te cateren. Je weet dat je als 'organisator' een familie nooit op anderhalve meter gaat houden :')

Maar op papier vast een top idee ^O^
pi_199454420
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:36 schreef Piles het volgende:

[..]

En welke cateraar zo gek is (als er echt gehandhaafd gaat worden) om een familiefeest te cateren. Je weet dat je als 'organisator' een familie nooit op anderhalve meter gaat houden :')

Maar op papier vast een top idee ^O^
Natuurlijk, maar kan wel zien dat dit de drempel in de praktijk flink gaat verhogen omdat er toch niet veel aanbod is.

Ze hebben bepaalde buitenbijeenkomsten toegestaan met professionele catering. Dan zou het een beetje krom zijn om diezelfde catering op een andere locatie niet toe te laten
  zondag 16 mei 2021 @ 17:40:10 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199454457
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:

Gewoon doen wat je gezegd wordt, en anders knuppelen. Wie denk je wel niet dat bent om zelf te bepalen wat je in je tuin doet, gewoon luisteren! En je bek houden over idiote regels en grondrechten. Je bent een gevaar voor ons allemaal en deze OP is een klap in het gezicht van de zorg.
Zolang je geen overlast veroorzaakt zal er helemaal niemand bij je aan de deur komen om te handhaven.
pi_199454534
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:21 schreef ZarB het volgende:
Handhaven ze in Belgie achter de deur dan?
Ja hoor. Genoeg over gelezen al dat de buren de politie hebben gebeld bij vermoeden van te veel mensen en die langs kwamen en iedereen geloof ik 750 eur boete en die het organiseerde 5000 geloof ik + verantwoorden bij de rechter.
pi_199454915
Lockdownie starhopper. :')
  zondag 16 mei 2021 @ 18:07:24 #14
117098 Hathor
Effe niet
pi_199454978
Even catering inhuren als we achter in de tuin effe een broodje kroket wil verorberen. :')

Zijn ze daar door de ratten besnuffeld of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199455239
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:07 schreef Hathor het volgende:
Even catering inhuren als we achter in de tuin effe een broodje kroket wil verorberen. :')

Zijn ze daar door de ratten besnuffeld of zo?
Je beseft dat er een pandemie gaande is?
pi_199455245
:') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_199455321
Wat een achterlijkheid weer. _O-
Vakman pur sang
  zondag 16 mei 2021 @ 18:26:52 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_199455348
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Je beseft dat er een pandemie gaande is?
En door mensen op extra kosten te jagen door ze te dwingen catering in te huren word het ineens allemaal minder of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199455393
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

En door mensen op extra kosten te jagen door ze te dwingen catering in te huren word het ineens allemaal minder of zo?
Professionele catering kan drankjes weigeren als het te ver gaat (net als de 8 uur om bier te kopen), mensen wijzen op het afstand houden, houden veel beter overzicht en maken snacks van kwaliteit. Daar betaal je inderdaad voor maar red je misschien wel 1 mensenleven mee wat nogal wat meer waard is dan de kosten van de catering zoals ik ernaar kijk
pi_199455418
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Je beseft dat er een pandemie gaande is?
BESEF JIJ WEL DAT ER EEN PANDEMIE IS? OM JE POSTS TE PLAATSEN MOETEN ER MENSEN NAAR HET WERK BIJ JE PROVIDER, ENERGIECENTRALE EN FOK. VIEZE MOORDENAAR!!!!
pi_199455447
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

BESEF JIJ WEL DAT ER EEN PANDEMIE IS? OM JE POSTS TE PLAATSEN MOETEN ER MENSEN NAAR HET WERK BIJ JE PROVIDER, ENERGIECENTRALE EN FOK. VIEZE MOORDENAAR!!!!
Die mensen moesten sowieso aan het werk en juist dankzij die mensen weten we ook de gevaren. Ik draag alleen mijn steentje weer bij
pi_199455450
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Professionele catering kan drankjes weigeren als het te ver gaat (net als de 8 uur om bier te kopen), mensen wijzen op het afstand houden, houden veel beter overzicht en maken snacks van kwaliteit. Daar betaal je inderdaad voor maar red je misschien wel 1 mensenleven mee wat nogal wat meer waard is dan de kosten van de catering zoals ik ernaar kijk
Type je dit vanuit huis?
  zondag 16 mei 2021 @ 18:31:07 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_199455458
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:28 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Professionele catering kan drankjes weigeren als het te ver gaat (net als de 8 uur om bier te kopen), mensen wijzen op het afstand houden, houden veel beter overzicht en maken snacks van kwaliteit. Daar betaal je inderdaad voor maar red je misschien wel 1 mensenleven mee wat nogal wat meer waard is dan de kosten van de catering zoals ik ernaar kijk
Ja het is goed met je. Ondertussen staan er duizenden malloten met Palestijnse vlaggen te zwaaien door heel Europa, maar laten we ons vooral druk maken om die vier man die in de tuin zitten te bbq'en. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_199455464
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Type je dit vanuit huis?
Nee vanuit het riool nou goed
pi_199455479
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:31 schreef Hathor het volgende:
en staan er duizenden malloten met Palestijnse vlaggen te zwaaien door heel Europa, maar laten we ons vooral druk maken om die vier man die in de tuin zitten te bbq'en.
Dat is iets van buiten ons land. Maken we ons ook druk om. Betekent niet dat je andere zaken hoeft te verwateren toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')