Zo sneu voor die jongen, kan er natuurlijk niks aan doen, maar zal zich toch een soort van schuldig voelen...quote:
Aww wat sneu.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het is Johann
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Ik weet niet hoe dit uitpakt, kan ook sympathy votes opleveren natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:12 schreef Momo het volgende:
Winkansen in de odds ook gezakt van 9 naar 6% nu
Dit vroeg ik mij ook af inderdaad. Als hij echt ziek is, dan zal het voor hem lastig worden het te halen. Ik heb het zelf ook meegemaakt en met de GGD zit je dan echt in quarantaine totdat je 24u klachtenvrij bent.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:50 schreef Perrin het volgende:
Hopen dat die opname een beetje goed was.. en kunnen ze dan evt wel live meedoen in de finale?
Hij zegt dat hij niet ziek is.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook af inderdaad. Als hij echt ziek is, dan zal het voor hem lastig worden het te halen. Ik heb het zelf ook meegemaakt en met de GGD zit je dan echt in quarantaine totdat je 24u klachtenvrij bent.
Aha! Ik weet niet precies hoe het dan zit, ben je dan nog wel besmettelijk? Ik had zelf met corona dat ik (na het uitzieken) 24u klachtenvrij moest zijn voordat ik weer naar buiten mocht.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet ziek is.
Hij moet sowieso negatief testen voordat hij Ahoy weer binnenkomt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Aha! Ik weet niet precies hoe het dan zit, ben je dan nog wel besmettelijk? Ik had zelf met corona dat ik (na het uitzieken) 24u klachtenvrij moest zijn voordat ik weer naar buiten mocht.
DIe gaan gewoon naar de finale!quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:34 schreef molloot200 het volgende:
Jammer, maar de repetitieopname was echt goed dus laten we ons daar maar aan vasthoudenGezondheid gaat ten alle tijden voorop.
Ik ben wel bang dat dit ze misschien wel een finaleplek gaat kosten
Zo erg gaat het niet zijn, daar zijn ze te goed voor. Het kost ze eerder een plaats in de top 5 van de finale.quote:Op woensdag 19 mei 2021 13:34 schreef molloot200 het volgende:
[...]
Ik ben wel bang dat dit ze misschien wel een finaleplek gaat kosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |