Gaat niet gebeuren, Gagnamagnid wordt opgeheven en Dadi gaat alleen verder. Denk ook niet dat het nog een derde keer zou werken. Hij heeft nu ook genoeg basis gelegd om zijn carrière buiten het ESF uit te bouwen.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop dat IJsland in 2022 voor één keer een uitzondering maakt en deze formatie nogmaals stuurt. De vierde plaats, zonder op te treden tijdens de uitzending, biedt perspectief. Sowieso een knappe prestatie.
Vorig jaar hadden ze een heel goede kans gemaakt op de zege.
Ik las ergens dat de band na gisteravond is opgeheven. Kan het alleen even niet terugvinden.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop dat IJsland in 2022 voor één keer een uitzondering maakt en deze formatie nogmaals stuurt. De vierde plaats, zonder op te treden tijdens de uitzending, biedt perspectief. Sowieso een knappe prestatie.
Ik vond de inzendingen wel tof. Maar ik vrees dat bij een derde keer de magie teveel gaat verdwijnen, vooral bij het grote publiek.quote:Op zondag 23 mei 2021 02:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jendrik staat er ook echt tussen Heeft 'ie best nog wat punten gehaaldquote:
Ik kan alleen @Aoibhin niet vinden in de lijst.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Jendrik staat er ook echt tussen Heeft 'ie best nog wat punten gehaald
quote:Op maandag 24 mei 2021 20:44 schreef Madhouse11 het volgende:
Nu heeft de (zwangere) vrouw van Dadi ook positief getest. Ze is wel weer thuis, dat hoe ze dan heeft kunnen reizen?
Ze testte eerder negatief, misschien voor haar reis ook nog negatief en pas thuis positief.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:44 schreef Madhouse11 het volgende:
Nu heeft de (zwangere) vrouw van Dadi ook positief getest. Ze is wel weer thuis, dat hoe ze dan heeft kunnen reizen?
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 02:20 schreef Moira het volgende:
Ennehh.. Ik had dus gelijk kaartjes moeten kopen toen ik dat zei, van die show in de Melkweg
quote:We are looking into moving to bigger venues in some of these places!
I don't know what to say, I just can't wait!?Thank you one million times! No! One skrillion times!
Naar AFAS proberen te gaan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 07:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op Facebook heeft hij dit nog toegevoegd:
[..]
Ik hoop tzt iets op ticketswap te vinden danquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Ook uitverkocht. Zou er op 1 mei nog een concert in Nederland toegevoegd gaan worden?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Link:
https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/dadi-freyr-02-05-2022/
Wat onwijs leuk dat die kaartverkoop zo onwijs goed gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2021 07:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[..]
Pff ik heb inmiddels al best veel (uitgestelde) concerten in 2022 staan...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat onwijs leuk dat die kaartverkoop zo onwijs goed gaat.
Loopt het voor kaartjes na een Eurovisie altijd zoveel storm?
Mensen zullen na een jaar thuiszitten ook wel extra gretig zijn om weer wat leuks te willen reserveren.
Cool hoor, dat ESF-artiesten ook steeds meer een carrière wetennop te bouwen. Komt denk ik ook door de toegankelijkheid van streams en downloadsquote:
‘Vroeger’ zou je van de nummer 4 van het ESF weinig meer op de radio horen of in de platenzaak vinden inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cool hoor, dat ESF-artiesten ook steeds meer een carrière wetennop te bouwen. Komt denk ik ook door de toegankelijkheid van streams en downloads
En ook omdat het echte muzikanten betreft denk ik. Een combinatie daarvan. Ik zou bv zelf niet naar een concert hoeven van Eden of Destiny die de popfabriekliedjes zingen. Even oneerbiedig gezegd. Maar mensen die hun eigen muziek maken... graag! Dus de Daði's en Black Mamba's en Salvadors enzo. De bands en songwriters. Zoals ook Jeangu en Duncan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cool hoor, dat ESF-artiesten ook steeds meer een carrière wetennop te bouwen. Komt denk ik ook door de toegankelijkheid van streams en downloads
Eensquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook omdat het echte muzikanten betreft denk ik. Een combinatie daarvan. Ik zou bv zelf niet naar een concert hoeven van Eden of Destiny die de popfabriekliedjes zingen. Even oneerbiedig gezegd. Maar mensen die hun eigen muziek maken... graag! Dus de Daði's en Black Mamba's en Salvadors enzo. De bands en songwriters. Zoals ook Jeangu en Duncan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |