abonnement Unibet Coolblue
pi_199452818
Aardlingen en SuperwormJim

ik wil graag een broodje kroket eten. Kroketten heb ik in huis maar geen zachte broodjes maar wel harde afbakbroodjes. Een broodje kroket is het lekkerst op een zachtbroodje maar die heb ik dus niet. Zachte broodjes moet je fris kopen en zijn na paar dagen niet meer lekker. Afbakbroodjes kan je gewoon laten liggen zelfs 5 dagen na de datum zijn ze vaak nog goed. Soms een vlekje maar die snij je eruit.

mijn klacht is er zijn geen zachte afbakbroodjes als die er waren zou het leven een stuk makkelijker zijn. Dan kon ik die ook gewoon standaard in huis hebben en zelf afbakken. nu in corona tijd vooral nu moet ik het echt hebben van de klote supermarkt en moet je daar weer heen en nu zondag om 4 uur heb je daar vast geen zachte bolletjes meer. :(
pi_199452919
Tip: Houd de afbakbroodjes 5 seconden onder de kraan voordat je ze in de oven doet. Leg ook een ovenschaal met water onder de broodjes neer tijdens het afbakken. Dan blijven ze lekker zacht :D
pi_199452935
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:16 schreef Pipaja het volgende:
Tip: Houd de afbakbroodjes 5 seconden onder de kraan voordat je ze in de oven doet. Leg ook een ovenschaal met water onder de broodjes neer tijdens het afbakken. Dan blijven ze lekker zacht :D
werkt dat echt? wordt het dan niet gekookt in het water?
pi_199453002
quote:
87s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

werkt dat echt? wordt het dan niet gekookt in het water?
Nee, worden ze alleen wat zachter van. Ovenschaal met water doe je onder het rek waar je de broodjes op doet. Tijdens het bakken gaat het dus in de oven stomen.
pi_199454674
Terechte klacht, habibo
pi_199454864
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:11 schreef Boze_Eend het volgende:
Aardlingen en SuperwormJim

ik wil graag een broodje kroket eten. Kroketten heb ik in huis maar geen zachte broodjes maar wel harde afbakbroodjes. Een broodje kroket is het lekkerst op een zachtbroodje maar die heb ik dus niet. Zachte broodjes moet je fris kopen en zijn na paar dagen niet meer lekker. Afbakbroodjes kan je gewoon laten liggen zelfs 5 dagen na de datum zijn ze vaak nog goed. Soms een vlekje maar die snij je eruit.

mijn klacht is er zijn geen zachte afbakbroodjes als die er waren zou het leven een stuk makkelijker zijn. Dan kon ik die ook gewoon standaard in huis hebben en zelf afbakken. nu in corona tijd vooral nu moet ik het echt hebben van de klote supermarkt en moet je daar weer heen en nu zondag om 4 uur heb je daar vast geen zachte bolletjes meer. :(
Nu heb ik zin in broodje kroket, maar geen kerketten in huis GVD :(

Tevens terechte klaag. Ook omdat harde broodjes eigenlijk gewoon kut zijn. Mijn hele mondje ligt weer open omdat ik pistoletjes heb gegeten ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')