abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 mei 2021 @ 16:11:17 #1
489099 skidzor
Reality is one big joke
pi_199452816
Waarom mochten leerlingen vorig jaar een gratis coronadiploma, terwijl leerlingen nu een groter achterstand hebben, en ook dat het kwaliteit van het onderwijs lager is. Waarom lassen ze het niet af???

Klacht: Ik moet morgen voor de boeg voor vwo-examens
pi_199452836
ze hadden vorig jaar een te kort aan spatglaasjes maar nu kunnen ze het lekker af lassen dus het wordt gewoon afgemaakt. :)
pi_199452893
Je had ook gewoon de lessen kunnen volgen in plaats van tussendoor te FOK!ken etc.
pi_199452927
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je had ook gewoon de lessen kunnen volgen in plaats van tussendoor te FOK!ken etc.
en jij had gewoon een cursus bij de ggz kunnen volgen hoe je omgaat met narcisme in plaats van te livestreamen foken etc.
pi_199452934
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
Je had ook gewoon de lessen kunnen volgen in plaats van tussendoor te FOK!ken etc.
Heb je het dan over al die uitgevallen lessen van zieke leraren of over die premium kwaliteit Zoom-university lessen?
pi_199452939
quote:
87s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

en jij had gewoon een cursus bij de ggz kunnen volgen hoe je omgaat met narcisme in plaats van te livestreamen foken etc.
Het is FOK!ken

Verder hoef ik er niet mee om te gaan, bevalt me prima
pi_199452997
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:17 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Heb je het dan over al die uitgevallen lessen van zieke leraren of over die premium kwaliteit Zoom-university lessen?
Vroeger was het vooral zelf boeken doornemen, ook als lessen uitvielen dan ging je niet naar huis maar ging je 2 uur in de kantine zitten, een half uur wat pingpongen en 1,5 uur wat bezig met je huiswerk. We redden ons toen prima ook als leraren ziek waren
pi_199453053
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:20 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Vroeger was het vooral zelf boeken doornemen, ook als lessen uitvielen dan ging je niet naar huis maar ging je 2 uur in de kantine zitten, een half uur wat pingpongen en 1,5 uur wat bezig met je huiswerk. We redden ons toen prima ook als leraren ziek waren
Toen was het ook incidenteel. Geloof best dat het dan geen grote impact heeft op je leerproces.

Nu is het echter structureel uitval/lage kwaliteit lessen.
pi_199453122
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 16:23 schreef IceCreamSandwich het volgende:

[..]

Toen was het ook incidenteel. Geloof best dat het dan geen grote impact heeft op je leerproces.

Nu is het echter structureel uitval/lage kwaliteit lessen.
Nou zoals ik al zei was het meeste wat je überhaupt zelf moest doen dus daar kijk ik wat anders naar. Maar het zal altijd wel een bepaald klein negatief effect hebben inderdaad, dat is logisch. Zelf denk ik meer dat als er nu 2 uur uitvalt dat men dan gewoon wat plezier gaat hebben in plaats van gewoon bezig te zijn met huiswerk. Merk het zelf ook met mijn werk trouwens, op kantoor was ik nooit op FOK!, nu wel 20 minuten per dag volgens mij tijdens werktijd, alle wachttijden tussen kleine klusjes, neem het ze ook niet kwalijk. Maar de mentaliteit is gewoon volgens mij wel anders dan vroeger, Corona geeft ze veel plezieruurtjes maar dan mogen ze achteraf niet klagen dat ze minder op het examen scoren (en dan smoesjes als minder leraren/lessen etc. aanhalen)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 16:30:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')