abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 mei 2021 @ 10:50:59 #251
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199537072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat klinkt toch tamelijk significant, enig idee wat dit soort cijfers zijn in Influenza jaren? Wat is "normaal"?
Maakt dat uit? Feit is dat we met een grote groep mensen zitten die last hebben van de naweeën van covid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199537096
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maakt dat uit? Feit is dat we met een grote groep mensen zitten die last hebben van de naweeën van covid
Dat maakt uit omdat je opeens anders omgaat met risico's, dat moet afgewogen worden (als het significant is), het liefste met een rapport van de gezondheidsraad vooraf en een politiek debat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199537189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is dan het echte cijfer "The_End" want je zit mij nu af te zeiken maar probeer het eens op de inhoud.

Waarom is die 4 miljoen schatting zo fout? Wat is het dan wel?
Dat interesseert me helemaal niet . Het gaat mij erom dat je continue desinformatie verspreid. Dat terzijde heb ik het getal uit je eigen bron in mijn vorige post gezet.. 8)7
quote:
Er is geen perfecte statistiek hiervoor, dus we rekenen met imperfecte statistieken, zou jij ook moeten ondersteunen, het is note bene hoe het RIVM ook werkt met al zijn modellen en de berekening van IFR etc.

Maar mij zit je af te zeiken en de zoete koek van RIVM slik je graag.

Dat is hypocriet danwel kortzichtig.
Dit is kul. Je rekent met verkeerde cijfers en je rekent het nog fout uit. Het heeft niks te maken met statistiek of met wat het RIVM doet.

Ik heb ook meerdere malen gevraagd in dit topic waarom de cijfers van het RIVM niet kloppen, maar daar krijg ik nooit antwoord op.

Een ding is zeker: jouw cijfers zijn bullshit.
pi_199537205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:58 schreef The_End het volgende:
Dat interesseert me helemaal niet . Het gaat mij erom dat je continue desinformatie verspreid. Dat terzijde heb ik het getal uit je eigen bron in mijn vorige post gezet..
Het is geen desinformatie, het is een schatting.
En jij gaat niet in op de inhoud, want je hebt het helemaal niet over die schatting, je zegt zonder fundament dat die fout is, waarom dan? Heb jij enig idee? Of ben je een bak hete lucht?

Wat wil je met dat getal uit mijn eigen bron dan? Ik heb het over een schatting van het aantal mensen dat in aanraking is geweest met Sars Cov 2.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199537222
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:58 schreef The_End het volgende:
Een ding is zeker: jouw cijfers zijn bullshit.
Laat zien dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199537237
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:58 schreef The_End het volgende:
Ik heb ook meerdere malen gevraagd in dit topic waarom de cijfers van het RIVM niet kloppen, maar daar krijg ik nooit antwoord op.
Omdat het totaal niet overeenkomt met de schattingen van WHO, Jaap van Dissel, Bloedonderzoek Sanquin, en omdat er note bene meer mensen raak zijn getest op Covid (downward biased) dan dat er mensen volgens dat Pienter onderzoek besmet zijn geweest. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199537391
Blijf jij maar lekker in je droomwereld. Hier is geen beginnen aan. De antwoorden die je vraagt staan al in mijn post.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:23:21 #258
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199537456
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat maakt uit omdat je opeens anders omgaat met risico's, dat moet afgewogen worden (als het significant is), het liefste met een rapport van de gezondheidsraad vooraf en een politiek debat.
Risicoanalyse en wel of geen mitigatie is een combinatie van factoren. Vergelijken met griep heeft geen zin.
Risico op lange termijn effect is wellicht voor zowel griep als covid hetzelfde (geen idee, maar kan ik wel geloven) echter het absolute aantal mensen waarbij dit optreedt is in geval van covid vele male hoger daar het aantal mensen dat covid krijgt vele male hoger ligt dan het aantal mensen dat griep krijgt en daarmee is het risico dat je met een grote groep mensen die met lange termijn gevolgen kampt vele malen groter dan bij griep.

ergo, je gaat niet anders om met het risico (dat is procentueel gezien gelijk bij griep en covid) dat iemand lange termijn problemen krijgt.

concreet

Stel dat 10% van de mensen heeft lang last van de gevolgen van een virusinfectie

Griep
100.000 mensen krijgen griep = 10.000 mensen hebben lange termijn problemen

Covid
4.000.000 mensen krijgen covid= 400.000 mensen hebben lange termijn problemen.

die laatst is een veel groter risico voor de gemeenschap dan die eerste
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199537872
quote:
Nederlanders fors rijker geworden in coronajaar 2020
Nederlanders zijn in coronajaar 2020 over de gehele linie aanzienlijk rijker geworden. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn de vermogens van huishoudens fors gegroeid. Dat komt onder meer omdat er veel meer werd gespaard dan in andere jaren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)natie-versoepelingen
Goh, volgens bepaalde users hier is 'het grote plan achter corona' om de gehele bevolking arm te maken en nu blijkt het tegenovergestelde te gebeuren. Toch raar zeg. Of zou dat plan een debiel verzinsel zijn geweest?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:08:14 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199537981
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat zien dan.
Dat had je zelf al erkend :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:01:51 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199539744


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:12:25 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199539926
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh, volgens bepaalde users hier is 'het grote plan achter corona' om de gehele bevolking arm te maken en nu blijkt het tegenovergestelde te gebeuren. Toch raar zeg. Of zou dat plan een debiel verzinsel zijn geweest?
Wat is "aanzienlijk rijker"? Kan nooit om meer dan een paar rooitjes gaan.

Bovendien heeft iedereen straks geld. Maar materiaal als hout is niet aan te slepen en wordt met de week duurder. Hoe waardevol is al dat geld nog als iedereen het heeft?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199540043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is "aanzienlijk rijker"? Kan nooit om meer dan een paar rooitjes gaan.

Bovendien heeft iedereen straks geld. Maar materiaal als hout is niet aan te slepen en wordt met de week duurder. Hoe waardevol is al dat geld nog als iedereen het heeft?
Ik geloof niet dat het WEF verantwoordelijk is voor de sterke vraag naar hout met daarbij de duurdere vraag.
En in Nederland is de inflatie bijzonder laag, dus dat extra vermogen is echt wel wat waard.

Maar nogmaals: het is wel heel raar dat het vermogen van de Nederlander, over alle lagen, stijgt terwijl volgens sommige hier het overheidsbeleid er specifiek op gericht is om iedereen armer te maken. Dan voeren ze 'het grote plan achter corona' wel heel slecht uit.

Of dat zogenaamde plan is lachwekkende onzin. Dat kan natuurlijk ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:40:39 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199540324
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het WEF verantwoordelijk is voor de sterke vraag naar hout met daarbij de duurdere vraag.
En in Nederland is de inflatie bijzonder laag, dus dat extra vermogen is echt wel wat waard.

Maar nogmaals: het is wel heel raar dat het vermogen van de Nederlander, over alle lagen, stijgt terwijl volgens sommige hier het overheidsbeleid er specifiek op gericht is om iedereen armer te maken. Dan voeren ze 'het grote plan achter corona' wel heel slecht uit.

Of dat zogenaamde plan is lachwekkende onzin. Dat kan natuurlijk ook.
Vreemde journalistiek om te stellen dat men "aanzienlijk rijker" is geworden. Omdat men (noodgedwongen) meer heeft gespaard. Maar goed.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199540975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vreemde journalistiek om te stellen dat men "aanzienlijk rijker" is geworden. Omdat men (noodgedwongen) meer heeft gespaard. Maar goed.
Aantal weken geleden zag ik 'n UK corona-gerelateerde grafiek....In de laatste jaar, 80% van de UK bevolking meer gespaard hebben.... 20% (de werkende armen/mensen met uitkeringen) veel meer in het rood staan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199542063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vreemde journalistiek om te stellen dat men "aanzienlijk rijker" is geworden. Omdat men (noodgedwongen) meer heeft gespaard. Maar goed.
Deze opmerking slaat nergens op. Het ene heeft niks met het andere te maken. Als je meer geld krijgt, dan wordt je rijker. Als je minder geld krijgt wordt je armer. Waar dat door veroorzaakt wordt heeft er toch niks met dat simpele feit te maken?

De journalistiek hierin is niet vreemd. Jouw opmerking wel.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:40:46 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199542088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:38 schreef The_End het volgende:

[..]

Deze opmerking slaat nergens op. Het ene heeft niks met het andere te maken. Als je meer geld krijgt, dan wordt je rijker. Als je minder geld krijgt wordt je armer. Waar dat door veroorzaakt wordt heeft er toch niks met dat simpele feit te maken?

De journalistiek hierin is niet vreemd. Jouw opmerking wel.
Rijk is een waardeoordeel, wanneer ben je rijk en wanneer word je rijker? "Minder arm" had ook gekund. Of de objectieve constatering dat men meer vermogen heeft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199542369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Rijk is een waardeoordeel, wanneer ben je rijk en wanneer word je rijker? "Minder arm" had ook gekund. Of de objectieve constatering dat men meer vermogen heeft.
Over het algemeen die echte 'rijken' wat minder last hebben gehad van de idiotische covid maatregelingen. imo.

Ben blij dat ik 'n goedwerkende immuunsysteem en redelijk goed gezondheid heb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199542461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 21:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Tjah zoals al in het artikel staat is het al jaren een bende daar, ze hebben hem niet aangenomen om daar orde op zaken te stellen. Beetje makkelijk omdat nu allemaal op hem te gooien.
Hoe beetje makkelijk.
Je kunt toch gewoon zeggen, verdomme dit had niet gemoeten ik ga werken aan een sterkere inkooporganisatie.
Ipv “Ja joh, had ik wel verwacht” :9
Vakman pur sang
pi_199542885
Levensgevaarlijk dat mRNA expiriment (vaccine) : https://www.reddit.com/r/(...)oc_on_my_hormones_i/

Waarom zou je jezelf laten inenten als gezond persoon.. vreemd.
pi_199543104
Allemaal dezelfde script en regisseur



pi_199543566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Levensgevaarlijk dat mRNA expiriment (vaccine) : https://www.reddit.com/r/(...)oc_on_my_hormones_i/
Levensgevaarlijk om op basis van een rediit post dit te durven roepen. 8)7
quote:
Waarom zou je jezelf laten inenten als gezond persoon.. vreemd.
Deze opmerking. vreemd
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
hoe noem je voorspellingen gebaseerd op leugens
Krijgen we ooit te horen wat die leugens zijn en waarom de cijfers niet kloppen?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2021 18:24:12 ]
pi_199543729
van Haga = Ludo?

Is namelijk ook al zo'n goochelaar met cijfers zonder verdere context:

Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199543763
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Levensgevaarlijk dat mRNA expiriment (vaccine) : https://www.reddit.com/r/(...)oc_on_my_hormones_i/

Waarom zou je jezelf laten inenten als gezond persoon.. vreemd.
Heb het mogelijk gemist, maar zou jij niet met een lijst komen??
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199544726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Levensgevaarlijk dat mRNA expiriment (vaccine) : https://www.reddit.com/r/(...)oc_on_my_hormones_i/

Waarom zou je jezelf laten inenten als gezond persoon.. vreemd.
Wat ik vreemd vind is dat je weinig hoort over de natuurlijke bescherming. Nl het doormaken van covid.
W.s. Is dat nog niet voldoende onderzocht om er zeker van te zijn. Maar het lijkt er heel sterk op dat een natuurlijke immuniteit vele voordelen heeft boven een vaccin.
Ook de reden dat op het Corona paspoort het ook voldoende is als er Corona geweest is en je hebt nog antistoffen.

Veel andere landen wordt regelmatig op antistoffen getest.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')