abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199447274
Je bent zo dom om je stash tussen de handel van een ander te proppen, vervolgens doe je daar moeilijk over omdat diegene gelijk de popo's belt.
Om daarop dat bedrijf twee jaar lang op alle mogelijke manieren lastig te vallen.

Uit welk inteeltnest moet je komen om te beseffen dat je hier zelf om gevraagd hebt door hier een onwetende en onwillige organisatie bij te betrekken waar honderden mensen werken?

Om daarna met getriggerde varkenskop twee jaar lang piesmad verhaal te gaan halen waardoor je steeds meer en meer in de gaten loopt mij de media en de popo's?
Om je gangsterreputatie hoog te houden?

Echte gangsters lachen je gewoon uit vanwege je domheid en onkunde!!!

https://www.google.com/am(...)itbedrijf-hedel.html
pi_199447317
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:16 schreef Werkman het volgende:
Je bent zo dom om je stash tussen de handel van een ander te proppen, vervolgens doe je daar moeilijk over omdat diegene gelijk de popo's belt.
Om daarop dat bedrijf twee jaar lang op alle mogelijke manieren lastig te vallen.

Uit welk inteeltnest moet je komen om te beseffen dat je hier zelf om gevraagd hebt door hier een onwetende en onwillige organisatie bij te betrekken waar honderden mensen werken?

Om daarna met getriggerde varkenskop twee jaar lang piesmad verhaal te gaan halen waardoor je steeds meer en meer in de gaten loopt mij de media en de popo's?
Om je gangsterreputatie hoog te houden?

Echte gangsters lachen je gewoon uit vanwege je domheid en onkunde!!!

https://www.google.com/am(...)itbedrijf-hedel.html
Het gaat niet om die onderneming, wat ze aan andere ondernemers willen laten zien is: kijk wat er gebeurd als je de politie belt, dat de media dit naar buiten brengt is alleen maar koren op de molen van de criminelen. Die fruit handelaar in hedel heeft het juiste gedaan.

Een andere fruithandelaar krabt nu eventjes achter de oren als hij coke vind, en dat is precies wat die criminelen willen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 11:20:43 ]
pi_199447381
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:19 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Het gaat niet om die onderneming, wat ze aan andere ondernemers willen laten zien is: kijk wat er gebeurd als je de politie belt, dat de media dit naar buiten brengt is alleen maar koren op de molen van de criminelen
De enige boodschap die ik er uit haal staat in de TT.
En laat iedere mafioso en crimineel het maar zeggen, publiciteit is aandacht en aandacht is slecht voor zaken.
Gangsters die geilen op publiciteit houden hun zaakjes nooit lang vol.
Het zijn juist degenen die koel en rustig blijven en waar je nooit van hoort die het langste mee gaan in die wereld.

En geloof jij nou echt dat een fruithandelaar waar een paar honderd mensen werken die op Twitter en social media zitten dit hoe dan ook geheim houd?
pi_199447421
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:23 schreef Werkman het volgende:

[..]

De enige boodschap die ik er uit haal staat in de TT.
En laat iedere mafioso en crimineel het maar zeggen, publiciteit is aandacht en aandacht is slecht voor zaken.
Gangsters die geilen op publiciteit houden hun zaakjes nooit lang vol.
Het zijn juist degenen die koel en rustig blijven en waar je nooit van hoort die het langste mee gaan in die wereld.
Als jij fruithandelaar zou zijn en je weet dat je collega beschoten is, huis in de fik gezet, achtervolgd etc etc, en je krijgt een lading drugs binnen. wat zou jij dan doen?

Overigens is de politie bellen nog steeds het juiste antwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 11:25:51 ]
  zondag 16 mei 2021 @ 11:28:01 #5
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199447469
Lekker de politie bellen en niet gewoon zelf soldaat maken :')
pi_199447501
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:25 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Als jij fruithandelaar zouden zijn en je weet dat je collega beschoten is, huis in de fik gezet, achtervolgd etc etc, en je krijgt een lading drugs binnen. wat zou jij dan doen?

Overigens is de politie bellen nog steeds het juiste antwoord.
Toch aangeven! Denk jij dat je mensen hun bek dicht houden? Pubers als tijdelijke uitzendkrachten die op Social media zitten???
En ga jij dan jaren de bak in voor medeplichtigheid?
Want dat ben je!
Ik zou er daarna mischien wel mee ophouden en de boel verkopen om daarna ver te verkassen.
Maar ik denk nu juist dat hierdoor de popo's nu wel weten dat fruitbedrijven een target zijn van criminelen dus er zal nu wel veel meer controle zijn.
Ben je gewoon downie crimineel om daar je zooi tussen te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Werkman op 16-05-2021 11:44:10 ]
pi_199447579
En vervolgens krijgt de crimineel de complete lijst van werknemers en exwerknemers incl adresgegevens in handen van justitie.
Lekker zooitje.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199447646
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:33 schreef halfway het volgende:
En vervolgens krijgt de crimineel de complete lijst van werknemers en exwerknemers incl adresgegevens in handen van justitie.
Lekker zooitje.
Dat is ook een heel goed punt en een eigen topic waard.
pi_199447753
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Lekker de politie bellen en niet gewoon zelf soldaat maken :')
Half verhaal, lees je eens in!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 16 mei 2021 @ 11:48:02 #10
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_199447787
Er zijn wel vaker drugs gevonden bij onschuldige bedrijven die vervolgens niet jaren lang zijn bedreigd of aangevallen.

Ga je je toch afvragen wat dit bedrijf speciaal genoeg maakt om dat wel te laten gebeuren he.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_199447884
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Catkiller het volgende:
Er zijn wel vaker drugs gevonden bij onschuldige bedrijven die vervolgens niet jaren lang zijn bedreigd of aangevallen.

Ga je je toch afvragen wat dit bedrijf speciaal genoeg maakt om dat wel te laten gebeuren he.
Vermoeden bestaat ook dat de bedreigingen helemaal niets met de originele criminelen te maken heeft maar met een andere groep die hier handig gebruik van maakt. Dit zijn de ratten onder de ratten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199448015
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:48 schreef Catkiller het volgende:
Er zijn wel vaker drugs gevonden bij onschuldige bedrijven die vervolgens niet jaren lang zijn bedreigd of aangevallen.

Ga je je toch afvragen wat dit bedrijf speciaal genoeg maakt om dat wel te laten gebeuren he.
Ik weet er het fijne ook niet van.
Wat ik wel weet is dat er een nieuwe debiele generatie criminelen is opgestaan.
- liquidaties op klaarlichte dag.
- Vaak ook nog eens klungelig uitgevoerd waarbij de verkeerde sneuvelt.
- zo veel publiciteit opwekken dat je net zo goed met een bordje om je nek kan gaan lopen.
En maar stoer en ontastbaar doen...
  zondag 16 mei 2021 @ 13:54:40 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199449903
quote:
Bij de rechtbank in Arnhem staan vandaag en morgen vier verdachten terecht voor de afpersing van fruitbedrijf De Groot in Hedel. Door een blunder van het Openbaar Ministerie zijn 300 namen van (ex-)medewerkers in handen van criminelen gekomen. Sindsdien worden aanslagen gepleegd op hun woningen.
Daarom is het slecht als de overheid teveel data over haar burgers gaat verzamelen, want ze zijn volledig incompetent.
Als ze vier verdachten hebben moet het trouwens een eitje zijn om de rest op te pakken met wat druk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')