Altijd uitkijken als Spanjaarden met lunten gaan strooien, niet te vertrouwen die gasten.quote:Op zondag 16 mei 2021 02:04 schreef Momazie het volgende:
Het word nu niet aangepast bij Duitand en Israel volgens mij. Duitsland ijft op 7 staan maar kreeg net 2 lunten van Spanje.
Wat een geklunsquote:Op zondag 16 mei 2021 02:04 schreef Momazie het volgende:
Het word nu niet aangepast bij Duitand en Israel volgens mij. Duitsland ijft op 7 staan maar kreeg net 2 lunten van Spanje.
Hangt er een beetje vanaf hoeveel landen er dan meedoen.quote:Op zondag 16 mei 2021 02:08 schreef Koen66 het volgende:
Hoe lang zal een editie nu duren als ze alle landen op 1 avond zouden doen
Haha ja ik kluns ook behoorlijk.quote:
Gewoon alle deelnemers van nuquote:Op zondag 16 mei 2021 02:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoeveel landen er dan meedoen.
Ik bedoel de punten tellingquote:Op zondag 16 mei 2021 02:09 schreef Momazie het volgende:
[..]
Haha ja ik kluns ook behoorlijk.
Ik heb een nieuwe telefoon, ben twee dingen tegelijk aan het doen (kijken en typen) en ben moe
39 keer 3,05 minuut (ongeveer) plus stemmen en wat gebrabbel.quote:
Waarom zou ik dat vindenquote:Op zondag 16 mei 2021 02:12 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ja dat is ook wat, maar had het niet gek gevonden als je mij bedoelde
Als ze de jury stemmen net zo snel doen als de publiekstemmen dan win je een hoopquote:Op zondag 16 mei 2021 02:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
39 keer 3,05 minuut (ongeveer) plus stemmen en wat gebrabbel.
Bijna 2 volle uren aan muziek. Zou best een lange show kunnen worden. Al zou het misschien ook wel in dezelfde tijd kunnen als je absoluut minimaal gaat op stemtijd, green room tijd en geen interval-act.
Daar is idd best veel tijd te winnen. De show zou er waarschijnlijk wel minder op worden, maar het kan wel.quote:Op zondag 16 mei 2021 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze de jury stemmen net zo snel doen als de publiekstemmen dan win je een hoop
Ach het valt nog te begrijpenquote:Op zondag 16 mei 2021 02:20 schreef Momazie het volgende:
[..]
Heb je mijn post teruggelezen?
In de quote dan. De andere heb ik aangepast
Trustequote:Op zondag 16 mei 2021 02:25 schreef Momazie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Tijd om te gaan slapen.
Slaap lekker!
quote:Op zondag 16 mei 2021 01:10 schreef Sableheart het volgende:
[...]
Volgende week kijken we geen oude editie terug, om logische redenen.
De week daarop is de uitzending van de backup performances.
Op zaterdag 5 juni gaan we verder met 1969.
*Strooit hysterisch lachend lunten door het topic!!quote:Op zondag 16 mei 2021 02:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd uitkijken als Spanjaarden met lunten gaan strooien, niet te vertrouwen die gasten.
Wat jij @:strani ?
Deze?quote:Op zondag 16 mei 2021 11:18 schreef Wolken het volgende:
Misschien weten jullie welke ik bedoel.
Ik ben op zoek naar mijn all time favorite liedje waar ik nu dus niet op kom.
Uit een Slavisch land, ook in die taal gezongen, 2 rappers en een zangeres met hoge stem, in de videoclip hebben ze 2 pakken aan en ze waren niet door naar de finale ( onbegrijpelijk) . Al weer enige jaren geleden....
Heldinquote:
Enig idee tot hoe laat dit ongeveer zou kunnen duren?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:41 schreef Sableheart het volgende:
En dus ook weer een reminder:
Aoibhin
@:Luctor.et.Emergo
@:Strani
@:ESF1Gamer
@:molloot200
@:miss_dynastie
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:Momo
@:usagi414
@:Meke
@:Fascination
@:Cee
@:Guanabana
@:koffieleuk
@:Hawaii_Tim
@:Meridiaan
@:BillDauterive
@:ijs_beer
@:Jason22
@:Koen66
@:grazz
@:NailQueen
De volledige video die ik klaar heb staan duur 1 uur, 46 minuten en 41 seconden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Enig idee tot hoe laat dit ongeveer zou kunnen duren?
Oh perfect, da's goed te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De volledige video die ik klaar heb staan duur 1 uur, 46 minuten en 41 seconden.
Dus het duurt tot ongeveer kwart voor 11.
Totalmente listo con chorizo y tortilla españolaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Omdat 1969 volgens mij alleen in het Spaans is wil ik even iets zeggen:
Hola amigos, ¿están listos para una fiesta?![]()
![]()
(Met dank aan Google Translate)
Hallo vrienden, hebben jullie zin in een feestje?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Omdat 1969 volgens mij alleen in het Spaans is wil ik even iets zeggen:
Hola amigos, ¿están listos para una fiesta?![]()
![]()
(Met dank aan Google Translate)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |