abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:12:47 #1
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199441527
George Soros is een ordinaire huisjesmelker

Geen complot gewoon feiten

Nou linksdragend Nederland. Leg maar uit hoe jullie "filantropische" bemoeimiljardair Sjors Sores voor een mooiere wereld zorgt met veel liefde voor de ijsbeertjes en divsersiteit voor de islam en zo, terwijl hij in ons land spelletjes Monopoly speelt met hele straatjes huurhuizen in Arnhem en wel op zodanige wijze dat hij er zelf 83 miljoen aan verdiend maar de bewoners hun huur niet meer aan kunnen betalen. In een tamelijk schokkend verhaal dat uit z'n voegen barst van de stichtingsnaampjes, belangenverenigingstitels, huizenhandelaargenootschappen en steenrijke keukenkampioenen, leren we dat de Hongaarse sloophamer met leugens en valse beloftes de belangen van zijn "familiebedrijf" beschermt over de rug van Onze Onrendabelen. Hij kocht de huizen in 2016 met allerlei mooie woorden en beloftes over lange termijnbeleid. Twee jaar later verkocht hij de 600 huurhuizen met 83 miljoen euro winst. En nu zijn er Arnhemmers gedwongen verhuisd en kunnen anderen de huurhuizen niet meet betalen vanwege prijsstijgingen en onhaalbare inkomenseisen. Maar verder is maffiafilantroop George Soros natuurlijk de beste dogooder op aarde en iedereen die hem wantrouwt is een antisemiet en een complotdenker. TOCH, links Nederland?

Geenstijl
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:13:00 #2
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199441533
I know, Geenstijl maar gewoon te lezen in de Gelderlander (voor de meesten TLDR).

Anyway, ik heb me eigenlijk nooit zo in dat hele fenomeen Soros verdiept maar zie de naam best vaak voorbijkomen hier op Fok! Meestal gaat dat dan gepaard met verwijzingen naar BNW en lijkt het over allerlei complotten, omvolking en een NWO te gaan ofzo. Maar wat moet ik me nou precies voorstellen bij die vent? Het lijkt er hier een beetje op dat hij de boel in Nederland aan het uitknijpen is en dan vnl aan de onderkant van de samenleving.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:24:01 #3
385265 datismijnmening
FOK!500 Kwaliteitsuser
pi_199441778
Soros zit met zijn tentakels in allerlei vieslinkse clubjes, maar dit heeft daar niet zoveel mee te maken. Dit is gewoon een zakelijke transactie.
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.
-Winston Churchill
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:24:27 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_199441786
Goh, miljardairs zijn voornamelijk bezig met zichzelf te verrijken. Kijk je hier echt van op?

Verder, Soros is Joods. Dus volgens de rechtse kliek hier is hij bezig met Europa om te volken en dergelijke. Om redenen natuurlijk, maar voornamelijk omdat hij Joods is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 mei 2021 @ 22:25:31 #5
221644 crew  timmmmm
Sp3c lives matter
pi_199441815
Ik ken eigenlijk geen linksmensen die in Soros de Redder zien.

Je moet wel krankzinnig zijn om te denken dat miljardairs maar aan jou denken dan aan zichzelf.

Ik ken alleen rechtsmensen die in Soros de Duivel zien.
pi_199442079
Als dat nog het ergste was wat hij doet...
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:43:07 #7
8369 speknek
yo momma so speknek
pi_199442188

Waarom denk je dat linkse mensen een miljardair als heilige zouden zien. Wat een rare fixatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199442198
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Verder, Soros is Joods. Dus volgens de rechtse kliek hier is hij bezig met Europa om te volken en dergelijke. Om redenen natuurlijk, maar voornamelijk omdat hij Joods is.
Dat hoor je eigenlijk alleen in hele griezelige extreemlinkse kringen en enge extreemrechtse kringen. Ook hier ben jij de enige die zijn joods zijn aanhaalt, uiteraard onder een deugdekmantel, jij bent immers degene die het verwerpelijk vindt dat het de extreemrechtse kliek hier alleen om zijn joodse afkomst te doen is. Jij deugt.

Zoals gezegd ben jij de enige die zijn afkomst er bij betrekt. Veelzeggend natuurlijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:46:33 #9
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_199442246
Linkse mensen zien durfkapitalist Soros als weldoener :?
It was a bright cold day in April, and the clocks were striking thirteen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:53:39 #10
229935 damsco
A.F.C.A.- Straatsoldaat
pi_199442401
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Goh, miljardairs zijn voornamelijk bezig met zichzelf te verrijken. Kijk je hier echt van op?

:') simpel figuur
Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien. Srsly. Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:07:17 #11
358523 IkStampOpTacos
pi_199442704
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat hoor je eigenlijk alleen in hele griezelige extreemlinkse kringen en enge extreemrechtse kringen. Ook hier ben jij de enige die zijn joods zijn aanhaalt, uiteraard onder een deugdekmantel, jij bent immers degene die het verwerpelijk vindt dat het de extreemrechtse kliek hier alleen om zijn joodse afkomst te doen is. Jij deugt.

Zoals gezegd ben jij de enige die zijn afkomst er bij betrekt. Veelzeggend natuurlijk.
Tja, iedereen draait er net genoeg omheen dat het nogal overduidelijk is zonder het daadwerkelijk te benoemen om logische redenen. Schijnheilige tjap. :')
-
pi_199442787
Dus iemand die een goede zakelijke deal doet is gelijk een boeman?
Vakman pur sang
pi_199442802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tja, iedereen draait er net genoeg omheen dat het nogal overduidelijk is zonder het daadwerkelijk te benoemen om logische redenen. Schijnheilige tjap. :')
:')

Zoals gebruikelijk bij extreem woke en deugende mensen berust het hele beeld weer op projectie en overcompensatie van de eigen vooroordelen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199442814
Oppassen dat dit topic niet gekaapt gaat worden en in BNW terecht komt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:12:21 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199442828
Corona is zijn schuld en nu knijpt ie ook al de arbeider uit? Wat een addergebroed, dat ie mag branden in de hel samen met Kill Gates, Killary Clinton en de rest van de duivelse pedofielenclub!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:21:06 #16
358523 IkStampOpTacos
pi_199443001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

:')

Zoals gebruikelijk bij extreem woke en deugende mensen berust het hele beeld weer op projectie en overcompensatie van de eigen vooroordelen.
Misschien minder drinken.
-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:21:48 #17
358523 IkStampOpTacos
pi_199443029
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus iemand die een goede zakelijke deal doet is gelijk een boeman?
Zou toch juist verwacht dat je dan in de armen wordt gesloten door vrijemarkt aanhangend Nederland.
-
pi_199443122
Soros is een smeerlap. Wie had dt nou verwacht.

Net als Bill Gates, nog zo’n ‘filantroop’. Ik heb in de Nederlandse media eigenlijk helemaal niks gehoord over de reden dat Melinda van Bill wil scheiden, namelijk dat Melinda er achter kwam dat Bill regelmatig met Jeffrey Epstein meevloog maar diens party-eiland voor vieze mannen.
pi_199443205
R
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zou toch juist verwacht dat je dan in de armen wordt gesloten door vrijemarkt aanhangend Nederland.
Vrije markt aanhangend Nederland heeft het niet zo op Hongaarse communisten. :9
Vakman pur sang
pi_199443397
George Soros is een kapitalist?
Wel rechts nederland leg maar eens uit waarom jullie zo pro-kapitalisme zijn en huisjesmelkers de vrije hand geven
pi_199443675
Stropop
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 16 mei 2021 @ 00:00:18 #22
358523 IkStampOpTacos
pi_199443724
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
R
[..]

Vrije markt aanhangend Nederland heeft het niet zo op Hongaarse communisten. :9
Alleen op Hongaarse wannabe dictators.
-
  zondag 16 mei 2021 @ 00:04:24 #23
40566 Ericr
Livewrong
pi_199443811
Sociale huur is sociale huur. Waarom worden die huurders niet beter vertegenwoordigd? Als ze niet scheef wonen kan Soros die huur niet blijven verhogen. De liberalisatiegrens of de maximale huurprijs op basis van de woningwaardering is de grens. Waarbij de liberalisatiegrens hoe dan ook de absolute max is voor sociale huur.
  zondag 16 mei 2021 @ 00:05:15 #24
129292 LXIV
misdunker
pi_199443828
Maar goed. Hij volgt dus niks anders dan het door de Nederlandse staat opgedragen beleid. Kan en mag ook niet anders. Heeft niks met soros te maken, wel met het beleid van de Nederlandse regering om de huren sneller dan de inflatie te laten stijgen en zo scheefwonen tegengaan en de doorstroom te bevorderen.
Voor deze moet je echt bij Rutte zijn en niet bij soros.
Gott strafe das treulose Italien!
  zondag 16 mei 2021 @ 00:19:56 #25
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_199444064
Oud nieuws. Ze hebben 2 jaar gehuurd van Soros en huren nu 3 jaar van Mandemakers.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 16 mei 2021 @ 00:30:26 #26
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199444222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Soros is een smeerlap. Wie had dt nou verwacht.

Net als Bill Gates, nog zo’n ‘filantroop’. Ik heb in de Nederlandse media eigenlijk helemaal niks gehoord over de reden dat Melinda van Bill wil scheiden, namelijk dat Melinda er achter kwam dat Bill regelmatig met Jeffrey Epstein meevloog maar diens party-eiland voor vieze mannen.
https://www.reddit.com/r/(...)_had_concerns_about/
Bill Gates divorce: Melinda had concerns about Jeffrey Epstein friendship
News.com.au is owned by Newscorp, the same people behind Fox News, the NY Post and Daily Mail. Take their reporting with a grain of salt.
====================
Ik heb in het Bill Gates scheiding topic van 2 weken geleden gepost dat het waarschijnlijker is dat die scheiding een tactische en financiele reden heeft. Er komt een Gamestop shortsqueeze en tevens een beurscrash aan. In beide gevallen kunnen de Gates miljarden kwijtraken en door deze 'scheiding' kan Bill z'n geld dat vast zit in veiligheid brengen bij juridisch gezien nu ex-vrouw Melinda. Hetzelfde gerucht/theorie gaat ook op voor Jeff Bezos z'n scheiding vorig jaar.

Newscorp zal ook wel weten dat 'Bill Gates pedo!!!1' beter verkoopt dan een 'Bill Gates beschermt zijn fortuin tegen aankomende Gamestop shortsqueeze en beurscrash'.

Verder sluit het beter aan bij hun doelgroep en als schrijver van het artikel hoef je net zoals de lezers geen financieel expert te zijn

En het makkelijker om het artikel visueel aantrekkelijk te maken met een foto van Epstein dan met een beurskoers grafiek en uitleg daarvan

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 16-05-2021 02:37:10 ]
pi_199444345
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Misschien minder drinken.
Ik drink hooguit eens in de 3 maanden. Lijkt me een niet problematische frequentie.
  zondag 16 mei 2021 @ 06:02:24 #28
78680 Nielsch
zie signature
pi_199445439
Waarom leeft bij allerlei domrechtse idioten toch het idee dat arme linkse boomknuffelaars een soort van Messias zien in die George Soros?
zie ondertitel
  zondag 16 mei 2021 @ 06:03:23 #29
78680 Nielsch
zie signature
pi_199445442
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 00:05 schreef LXIV het volgende:
Maar goed. Hij volgt dus niks anders dan het door de Nederlandse staat opgedragen beleid. Kan en mag ook niet anders. Heeft niks met soros te maken, wel met het beleid van de Nederlandse regering om de huren sneller dan de inflatie te laten stijgen en zo scheefwonen tegengaan en de doorstroom te bevorderen.
Voor deze moet je echt bij Rutte zijn en niet bij soros.
Onzin natuurlijk. Een verhuurder hoeft de huur niet te verhogen.
zie ondertitel
  zondag 16 mei 2021 @ 07:04:38 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199445524
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 06:02 schreef Nielsch het volgende:
Waarom leeft bij allerlei domrechtse idioten toch het idee dat arme linkse boomknuffelaars een soort van Messias zien in die George Soros?
Ik had tot de opkomst van alt-right nog nooit van die vent gehoord.

Maar gezien het type volk dat hysterisch over hem loopt te krijsen moet hij wel goed zijn.
  zondag 16 mei 2021 @ 08:21:17 #31
491000 KareldeStoute
KareldeStoute
pi_199445736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom denk je dat linkse mensen een miljardair als heilige zouden zien. Wat een rare fixatie.
Linkse mensen hebben commentaar op antisemitisme, dus zien ze Soros als een heilige. Of zoiets moet het dan zijn denk ik..
pi_199446125
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 08:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Linkse mensen hebben commentaar op antisemitisme, dus zien ze Soros als een heilige. Of zoiets moet het dan zijn denk ik..
Ja! Bingo! Daar is de tweede verwijzing naar de afkomst van Soros.

Wederom uit linkse hoek. Verrassend.
pi_199446185
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Projecteren heet zoiets.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:16:04 #34
491000 KareldeStoute
KareldeStoute
pi_199446580
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen uit linkse hoek hem dan wel als heilige moeten zien volgens jou?
En waarom wordt deze man zo hartstochtelijk gehaat in bepaalde rechtse kringen?
pi_199446667
Dat rechtse mensen deze man als de belichaming van het kwaad zien, omdat hij wat progressieve idealen steunt, betekent niet dat linkse mensen hem zien als de redder op aarde. Dat maak je er helemaal zelf van.
pi_199446671
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen uit linkse hoek hem dan wel als heilige moeten zien volgens jou?
Mensen uit linkse hoek moeten helemaal niks van of volgens mij.
quote:
Vanwege het steunen van allerlei organisaties, politieke partijen en ngo's die strijden voor ideen die niet overeenkomen met hun ideen.

Ingewikkeld, dat snap ik ook wel. Dan is het makkelijker om zijn joodse afkomst er bij te betrekken zodat je iedereen die kritiek heeft af kunt serveren als zijnde antisemiet zodat je niet inhoudelijk hoeft in te gaan op valide kritiek.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:24:44 #37
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_199446685
oh ja even de linkse opperjood trashen. t is zondag.

hoeveel zakenlieden denk je dat er op de wereld rondlopen die geld verdienen ten koste van anderen...
eh, allemaal?

hij heeft zelf wel eens haarfijn uitgelegd dat hij een scheiding maakt tussen zaken en filantropie. bij de een is ie gewetenloos, bij de ander juist niet.
grappig is dan wel, dat ie gewoon regelmatig op tafel legt hoe mensen worden uitgebuit en opgelicht door hem en de bedrijven waar hij voor werkt, met de boodschap dat ze de volgende keer beter moeten opletten, want anders doet ie het gewoon nog een keer.

de man is uiteraard een psychopaat, maar dat zijn ze allemaal. deze heeft alleen ergens in een hoek van zn hoofd een geweten, en links. dus dan worden alle rechtse extremisten boos. en daarom is ie nu de grootste boeman in consperacy theorie.
pi_199446711
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:24 schreef pokkerdepok het volgende:
oh ja even de linkse opperjood trashen. t is zondag.

hoeveel zakenlieden denk je dat er op de wereld rondlopen die geld verdienen ten koste van anderen...
eh, allemaal?

hij heeft zelf wel eens haarfijn uitgelegd dat hij een scheiding maakt tussen zaken en filantropie. bij de een is ie gewetenloos, bij de ander juist niet.
grappig is dan wel, dat ie gewoon regelmatig op tafel legt hoe mensen worden uitgebuit en opgelicht door hem en de bedrijven waar hij voor werkt, met de boodschap dat ze de volgende keer beter moeten opletten, want anders doet ie het gewoon nog een keer.

de man is uiteraard een psychopaat, maar dat zijn ze allemaal. deze heeft alleen ergens in een hoek van zn hoofd een geweten, en links. dus dan worden alle rechtse extremisten boos. en daarom is ie nu de grootste boeman in consperacy theorie.
Weer bingo! Nummer 3 die de afkomst van Soros er aan de haren bij sleept. Natuurlijk een user die op het forum bekend staat als guurrechts.....oh wacht...
pi_199446806
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Omdat hij zich met zijn NGO's inzet voor open en democratisch bestuur, daardoor is hij in Hongarije in conflict gekomen met de grote voorganger van domrechts Orban. En aan Orban mag niet worden getwijfeld want anti immigratie en EU.

Dat Orban gestudeerd heeft op een beurs van diezelfde Soros, ondertussen miljoenen aan EU subsidies aanpakt terwijl hij er tegen ageert en de hele overheid daar vervalt tot een corrupte bende zonder tegengeluid en daardoor Hongaren massaal over de grens werken (immigratie hier dus) maakt niet uit. Zolang het maar tegen de EU en vluchtelingen is.

Enfin.. Domrechts in een notendop: zodra iemand tegen immigratie en de EU is kijken we niet verder en hakken we in op iedereen die anders denkt.

Wat betreft Soros: doet leuk werk met zijn NGO's en begrijpt financile markten heel behoorlijk. Maar hij heeft al eerder aangegeven dat hij binnen de regels van het systeem alles doet om geld te verdienen en geeft dat zelf ook gewoon aan, dus waar de TS zijn stelling vandaan haalt dat het anders zou zijn is mij een raadsel.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:41:28 #40
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_199446891
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Weer bingo! Nummer 3 die de afkomst van Soros er aan de haren bij sleept. Natuurlijk een user die op het forum bekend staat als guurrechts.....oh wacht...
tja, er is toch maar een reden waarom iemand deze man uitzonderd.
pi_199446924
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

tja, er is toch maar een reden waarom iemand deze man uitzonderd.
Uitzonderd?

Ik weet niet wat je daar mee bedoelt maar er zijn toch maar 2 groepen mensen die zijn afkomst er steeds bij halen:

- onvervalste nazi's, een zeldzaam ras in Nederland
- linkse deugers met een obsessie voor huidskleur en afkomst
  zondag 16 mei 2021 @ 10:51:08 #42
8369 speknek
yo momma so speknek
pi_199447000
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Uitzonderd?

Ik weet niet wat je daar mee bedoelt maar er zijn toch maar 2 groepen mensen die zijn afkomst er steeds bij halen:

Als je denkt dat Soros een geniepige rijke bankier is die achter de schermen aan touwtjes trekt om het avondland kapot te maken, dan hoef je zijn afkomst niet te benoemen, die is gevoeglijk duidelijk binnen die complotwereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:51:54 #43
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_199447008
quote:

[..]

Uitzonderd?

nazis.. en extreem rechts, helemaal niet zeldzaam in nederland.
en links die er wat van zegt.
  zondag 16 mei 2021 @ 11:12:20 #44
129292 LXIV
misdunker
pi_199447230
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 06:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat doen ze in een extreem krappe markt altijd.
Gott strafe das treulose Italien!
pi_199447338
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 06:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een bakker hoeft toch ook geen geld boven de kostprijs van brood te vragen?
Vakman pur sang
pi_199447637
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Als je denkt dat Soros een geniepige rijke bankier is die achter de schermen aan touwtjes trekt om het avondland kapot te maken, dan hoef je zijn afkomst niet te benoemen, die is gevoeglijk duidelijk binnen die complotwereld.
Dat het een rijke bankier is die achter de schermen middels tal van stichtingen, organisaties, financieringen aan touwtjes trekt is gewoon objectief vast te stellen zonder zijn afkomst daarbij te betrekken.

Het is allemaal projectie.
pi_199447662
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:51 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nazis.. en extreem rechts, helemaal niet zeldzaam in nederland.
en links die er wat van zegt.
Voor mensen waarvoor alles rechts van het PvdA extreem is is extreem rechts inderdaad helemaal niet zeldzaam.

Gelukkig zijn er weinig mensen die er zo'n extreem links benepen wereldbeeld op na houden als jij.
  zondag 16 mei 2021 @ 11:44:55 #48
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_199447863
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 06:02 schreef Nielsch het volgende:
Dit dus ja.

Maar wel weer fijn om in de OP van een FoK!-topic te lezen wat ik blijkbaar allemaal vind. Handig.
pi_199447928
quote:

[..]

Uitzonderd?

Alt-right: Soros dit, Soros dat, Soros complot, Soros joods, Soros slecht!
Links: Dat is toch die Joodse zakenman die door alt-right als ht kwaad gezien wordt?
Alt-right: Zie je wel! Links is antisemitisch!

Ok man.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')