abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199441868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Islam erkent het Joodse geloof. Je gaat het niet erkennen als je het haat. Dus die vlieger gaat niet op.
Ik erken de islam! Dus nu nooit meer roepen dat ik de islam haat.

:')
pi_199441898
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)w_israel_killed_its/
https://www.al-monitor.co(...)eaders-hiding-secret

Hamas scrambles to learn how Israel killed its military leaders hiding in secret locations
After Israel targeted and killed several of Hamas' military leaders, the organization has grown more concerned about Israel succeeding in breaching the movement’s secret communications system.
Zo lastig is het toch niet, ze hebben een mol binnen hun organisatie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:30:21 #178
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_199441920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben iig het groene licht gekregen

Vind het maar een enge trend dat iedereen vuistdiep in het hol******* zit

Anyways , we stand by our greatest ally ect ect

[ twitter ]
Gefrustreerde moslim toevallig?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_199442015
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Gefrustreerde moslim toevallig?
Ik niet maar genoeg andere users in deze topic die wel moslim zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:34:52 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199442036
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik erken de islam! Dus nu nooit meer roepen dat ik de islam haat.

:')
Het Jarvis genot.. wauw
pi_199442049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
Ze hebben iig het groene licht gekregen

Vind het maar een enge trend dat iedereen vuistdiep in het hol******* zit

Anyways , we stand by our greatest ally ect ect

[ twitter ]
Als je dit leest en berichten over apartheid. Dan volg ik AJ Boekestijn dat het niet zo gek is dat Nederlandse moslims zo door het lint gaan. Zij voelen zich tweederangs burgers en wat dat betreft en geloof voelen zij zich verwant met de Palestijnen. Het westen is wat dit betreft zo hypocriet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 22:44:02 ]
pi_199442050
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op natuurlijk.
Dat de islam het in tegenstelling tot het christendom wel erkent?
pi_199442076
Nou, verwacht er niet teveel van. Zoals gebruikelijk zal hamas niet meer dan wat speldenprikken uitdelen, zware verliezen lijden en op de rokende puinhopen van de vernietigde gebouwen de overwinning uitroepen. Niets nieuws.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199442129
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)w_israel_killed_its/

Israel has amazing human intelligence as well. One example, the son of a top Hamas leader was an Israeli operative for years:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mosab_Hassan_Yousef
Die had een hekel aan zijn terror papa die Joodse schoolbussen opblazen als hobby had.
  Beste debater 2022 zaterdag 15 mei 2021 @ 22:47:35 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199442269
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:36 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Als je dit leest en berichten over apartheid. Dan volg ik AJ Boekestijn dat het niet zo gek is dat Nederlandse moslims zo door het lint gaan. Zij voelen zich tweederangs burgers en wat dat betreft en geloof voelen zij zich verwant met de Palestijnen. Het westen is wat dit betreft zo hypocriet
Moslims zijn hier tweederangs burgers?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199442301
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moslims zijn hier tweederangs burgers?
Er staat "voelen".
Toch een goede poging van je.
  Beste debater 2022 zaterdag 15 mei 2021 @ 22:50:30 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199442327
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Er staat "voelen".
Toch een goede poging van je.
Goh.

En waarom?

Is er een moskee-verbod? Een halal-verbod? Een hoofddoekjesverbod? Een Ramadan-verbod? Een Islamitische school-verbod? Een koran-verbod? Er wordt werkelijk geen strobreed in de weg gelegd om hier moslim te zijn.

Waarom voelen ze zich 'achtergesteld' precies?

Denk eerder dat ze zich zo 'voelen' omdat dit allemaal nog niet voldoende is. Dus zijn het maar slachtoffers, zo werkt dat tegenwoordig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199442368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goh.

En waarom?

Is er een moskee-verbod? Een halal-verbod? Een hoofddoekjesverbod? Een Ramadan-verbod? Een Islamitische school-verbod? Een koran-verbod?

Waarom voelen ze zich 'achtergesteld' precies?

Denk eerder dat ze zich zo 'voelen' omdat dit allemaal nog niet voldoende is. Dus zijn het maar slachtoffers, zo werkt dat tegenwoordig.
Dat zal het wel zijn.
Of gewoon omdat het allemaal jankerds zijn en jaloers zijn op onze onbesneden penissen.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:53:34 #191
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199442400
Over een goede 10 minuten zullen we zien hoeveel raketten Hamas en aanverwanten richting tel aviv kunnen sturen nog
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:54:54 #193
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_199442430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:53 schreef Bensel het volgende:
Over een goede 10 minuten zullen we zien hoeveel raketten Hamas en aanverwanten richting tel aviv kunnen sturen nog
De tel Aviv livestream is dood. -O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:55:34 #194
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199442443
https://www.reddit.com/r/(...)w_israel_killed_its/

quote:
When I was at the tel aviv airport about to go back home to Canada in 2013 from a 2 week long trip I started to feel like someone was watching me immediately after walked away from check in. I started walking through the airport and couldn’t shake the feeling. Got to the security lineup and just waited... then was eventually pulled into a room. This is all before I got to the security check.

Turns out there was a very small knife in my bag, burried deep into a pocket of my backpack that I didn’t look hard enough in. I thought it was in my checked bag, I had never made that mistake before.

Point is, they knew basically since I exited the car. They have X-ray camera surveillance all over that airport and was my encounter with the most high tech surveillance I can confirm I’ve been subject to.
De veiligheidsdiensten op het Israelische vliegveld hadden door dat er een klein mes in z'n rugzak zat zelfs zonder dat z'n rugzak door zo'n xray machine is gescanned.

quote:
have you seen an an American airport when an Air Israel flight is landing? I used to work at LAX once a month or so and every time a flight was landing from Israel the entire airport would be crawling with assault rifle cops. No shit. I was told that is SOP for them.
Standaard procedure om bij elke binnenkomende vlucht uit Israel extra agenten met machinegeweren te laten rondlopen vanwege moslim terrorisme aanslagen, wow

[ Bericht 9% gewijzigd door slashdotter3 op 15-05-2021 23:06:35 ]
pi_199442453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:53 schreef Bensel het volgende:
Over een goede 10 minuten zullen we zien hoeveel raketten Hamas en aanverwanten richting tel aviv kunnen sturen nog
Bij mij is het 5 min :+

Hoe dan ook, ik ben er helemaal klaar voor :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:56:37 #196
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199442465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bij mij is het 5 min :+

Hoe dan ook, ik ben er helemaal klaar voor :Y)
De lont ontsteken van die raketten kost ook wat tijd natuurlijk ;)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_199442495
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is er een moskee-verbod? Een halal-verbod? Een hoofddoekjesverbod? Een Ramadan-verbod? Een Islamitische school-verbod? Een koran-verbod? Er wordt werkelijk geen strobreed in de weg gelegd om hier moslim te zijn.
Halal-verbod, school-verbod, koran-verbod, hoofddoekjesverbod wordt aan gewerkt door de Partij voor de Dieren en PVV. Niqab-verbod is er al.
pi_199442500
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:56 schreef Bensel het volgende:

[..]

De lont ontsteken van die raketten kost ook wat tijd natuurlijk ;)
En het is volgens mij de laatste dag van ramadan , honderden raketten versturen vreet energie . Ben meer dan bereid ze een extra 5 min te geven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199442503
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:36 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Als je dit leest en berichten over apartheid. Dan volg ik AJ Boekestijn dat het niet zo gek is dat Nederlandse moslims zo door het lint gaan. Zij voelen zich tweederangs burgers en wat dat betreft en geloof voelen zij zich verwant met de Palestijnen. Het westen is wat dit betreft zo hypocriet
Vorige week zijn er nog 60 kinderen in Afghanistan opgeblazen uit naam van de islam. Ik heb geen enkele protesteerde moslim gezien hier. Dus wie is er nou hypocriet.
pi_199442564
Het gore lef hebben om ' internationale recht' aan te kaarten , my god :')

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 15-05-2021 23:10:01 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')