abonnement Unibet Coolblue
pi_199434563
Misschien kan iemand me helpen. Vanuit mijn opleiding heb ik een gast-account van Teams. Hier kan ik geen vergader-links mee aanmaken. Daarom heb ik een privé-account aangemaakt. Tot voor kort geen probleem om hier in te loggen. Maar sinds gisteren vraagt hij om mijn nummer, dan stuurt hij code die ik invoer. Maar hij geeft dan aan dat dit nummer al gekoppeld is aan ander account. Als ik zoek op google kom ik steeds hier uit: link microsoft

Ik kan blijkbaar mijn nummer verwijderen uit het andere account, maar ik zie nergens waar ik dat kan doen. Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat ik de opleiding moet vragen of ze dit voor mij doen omdat ik de rechten niet heb? Maar omdat het nu weekend is probeer ik eerst zelf nog of ik eruit kom.

Tja, of in uiterste geval een extra simkaartje aanschaffen voor dit soort dingen.

Iemand die me verder kan helpen? Bij voorbaat dank!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 16:09:22 #2
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_199435461
^daar had ik al gekeken maar vind nergens (ook niet bij accountinstellingen) iets over telefoonnummer. Mss zie ik over het hoofd, maar denk 't niet.
Ieder geval dank voor suggestie :-)
pi_199449637
Opgelost:
Je kunt (althans in mei 2021) nog niet via de Teams-app op je bureaublad inloggen in je gratis privé-account (ook al lijkt het dat dit wel kan). Het moet via je browser. Hopelijk passen ze dit snel aan of geven ze in het vervolg meteen een uitleg als je niet kunt inloggen op je privé-account.

Blijkbaar had ik de keren hiervoor dat het wel goed ging ingelogd in Teams via een browser.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')