abonnement Unibet Coolblue
pi_199494878
pi_199496220
En weer op 30 -O-
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:08:51 #53
436222 Japepk
Padvinder
pi_199496302
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 14:55 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het beter gaat doen dan de bookmakers denken. *O* *O* w/ w/
Die hele krumper die in beeld springt maakt het gewoon awkward. Die kleurenexplosie had met een goed shot echt een gamechanger kunnen zijn
't Echte en 't ware!
pi_199496532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:08 schreef Japepk het volgende:

[..]

Die hele krumper die in beeld springt maakt het gewoon awkward. Die kleurenexplosie had met een goed shot echt een gamechanger kunnen zijn
Vind ik niet. Ik vind het wel mooi. :)
pi_199496862
Ik vond eerlijk gezegd het begin van het filmpje van Jeangu dat werd getoond niet zo heel sterk. Werd daarna wel beter gelukkig.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:45:36 #56
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199497052
Het is niet helemaal mijn liedje maar ik vond at Jeangu het echt fantastisch deed vanavond, het maximale eruit gehaald. Terecht dat hij door is naar de finale. Heeeuuujjjj
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 23:46:07 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199498979
Gewoon prima ^O^ Zal niet mega hoog eindigen, maar ziet er leuk uit en klinkt goed.

Hopelijk met nog wat enthousiaster publiek steeds op de achtergrond straks in de finale w/
pi_199500130
Jeangu is gekozen vanwege zijn lied Grow en omdat hij een goede artiest is. Zo klaar met deze opmerkingen :'(
pi_199500318
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:06 schreef summer52 het volgende:
En weer op 30 -O-
22! en nu pas boven UK :')
There's a frood who really knows where his towel is.
  Moderator woensdag 19 mei 2021 @ 10:19:59 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199500483
Kan het hier over het lied en Jeangu gaan en niet over politiek?

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 19-05-2021 10:22:39 ]
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:28:20 #62
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_199500602
Ik vind zijn optreden die nu op YouTube staat mooi! Ze hebben daar iets krachtigs van gemaakt.
Ik denk dat dit helaas wel in het rechterrijtje beland, maar dat is niet erg. We mogen trots zijn op deze inzending, en dat is wat telt!
Just do it »
pi_199501853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:28 schreef Niels93 het volgende:
Ik vind zijn optreden die nu op YouTube staat mooi! Ze hebben daar iets krachtigs van gemaakt.
Ik denk dat dit helaas wel in het rechterrijtje beland, maar dat is niet erg. We mogen trots zijn op deze inzending, en dat is wat telt!
Helemaal mee eens!
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:14:05 #64
58921 Day
You can fly!
pi_199502295
Jeangu is de reden waarom ik dit jaar naar het songfestival kijk (en ok, ook omdat het in mijn stad is :P)
Ik vind het een geweldig nr! Krachtig en catchy en de tekst is, in combinatie met het Surinaamse refrein, echt sterk! En Jeangu is gewoon een goeie zanger en ontzettend sympathiek. Gaat hij winnen? Nee. Maar hij verdient het wel, wat mij betreft.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_199502373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 23:08 schreef Japepk het volgende:

[..]

Die hele krumper die in beeld springt maakt het gewoon awkward. Die kleurenexplosie had met een goed shot echt een gamechanger kunnen zijn
Sowieso, een krumper... Die hadden we een paar jaar geleden ook en dat was ook geen succes :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_199502464
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:19 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sowieso, een krumper... Die hadden we een paar jaar geleden ook en dat was ook geen succes :')
De ene krumper is de andere niet. In deze context is de krumper prima op z'n plek. Sowieso valt deze staging veel meer op z'n plek dan die van Waylon. Ik vind het filmpje met de hele staging van Jeangu er mooi uitzien, stuwend en energiek.
pi_199502555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:49 schreef Mlita het volgende:
Jeangu is gekozen vanwege zijn lied Grow en omdat hij een goede artiest is. Zo klaar met deze opmerkingen :'(
Toch zal ik mij altijd afvragen hoe Grow het had gedaan met een mooie staging.

Maar goed, dat zullen we nooit weten. Nu kijk ik niet alleen naar onze act maar ook onze presentatie! *O*
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:35:28 #68
436222 Japepk
Padvinder
pi_199502602
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:26 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

De ene krumper is de andere niet. In deze context is de krumper prima op z'n plek. Sowieso valt deze staging veel meer op z'n plek dan die van Waylon. Ik vind het filmpje met de hele staging van Jeangu er mooi uitzien, stuwend en energiek.
Maar 'in deze context' is eigenlijk al teveel. Je moet je niet afvragen 'wat is dit nu weer?', en er pas na uitleg achter te komen dat het misschien hele mooie symboliek is. Als je zoiets wil dan moet het op de achtergrond zijn. Nu is het een hoofdrol die veel mensen niet gaan kunnen plaatsen. Ik vind het nu echt afbreuk doen aan de rest, omdat Jeangu verder wel echt een ontzettend krachtig gevoel overbrengt wat zijn nummer wel beter maakt.
't Echte en 't ware!
pi_199502710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:35 schreef Japepk het volgende:

[..]

Maar 'in deze context' is eigenlijk al teveel. Je moet je niet afvragen 'wat is dit nu weer?', en er pas na uitleg achter te komen dat het misschien hele mooie symboliek is. Als je zoiets wil dan moet het op de achtergrond zijn. Nu is het een hoofdrol die veel mensen niet gaan kunnen plaatsen. Ik vind het nu echt afbreuk doen aan de rest, omdat Jeangu verder wel echt een ontzettend krachtig gevoel overbrengt wat zijn nummer wel beter maakt.
Ik vind het juist wel iets toevoegen aan het hele verhaal, zoals het in beeld gebracht wordt. De krumper wordt spannend geïntroduceerd, en gaat daarna op in het dansen van de zangers. Het voegt energie toe aan het nummer. En het feit dat het niet de geijkte showdanser is die je bij andere acts ziet, vind ik verfrissend. Het geeft smoel en identiteit aan de hele staging, zonder dat het er met de haren bijgesleept wordt, zoals, ik noem maar wat: wapperende boekpagina's in een woud van uitgeknipte bomen.
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:53:05 #70
436222 Japepk
Padvinder
pi_199502849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:42 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel iets toevoegen aan het hele verhaal, zoals het in beeld gebracht wordt. De krumper wordt spannend geïntroduceerd, en gaat daarna op in het dansen van de zangers. Het voegt energie toe aan het nummer. En het feit dat het niet de geijkte showdanser is die je bij andere acts ziet, vind ik verfrissend. Het geeft smoel en identiteit aan de hele staging, zonder dat het er met de haren bijgesleept wordt, zoals, ik noem maar wat: wapperende boekpagina's in een woud van uitgeknipte bomen.
Van die wapperende boekpagina's denk je ook; wtf? En dat heeft de krumper ook. Op deze manier voegt het alleen iets toe voor de mensen die weten wat het is. 80% van de anderen denkt 'freakshow' en ben je kwijt.

Daarnaast denk ik dus dat ze de kleurenexplosie veel meer hadden moeten uitbuiten. Dat 'is' er nu maar gewoon opeens en dat had een vleugels/boom-moment kunnen zijn hoor! Dan krijg je dat catchy 'broko mi' en dan had er gewoon een zwik dansers omheen moeten staan die vrolijk dansen. Boodschap duidelijk, you can't break me, love and peace.
't Echte en 't ware!
pi_199502936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:53 schreef Japepk het volgende:

[..]

Van die wapperende boekpagina's denk je ook; wtf? En dat heeft de krumper ook. Op deze manier voegt het alleen iets toe voor de mensen die weten wat het is. 80% van de anderen denkt 'freakshow' en ben je kwijt.

Daarnaast denk ik dus dat ze de kleurenexplosie veel meer hadden moeten uitbuiten. Dat 'is' er nu maar gewoon opeens en dat had een vleugels/boom-moment kunnen zijn hoor! Dan krijg je dat catchy 'broko mi' en dan had er gewoon een zwik dansers omheen moeten staan die vrolijk dansen. Boodschap duidelijk, you can't break me, love and peace.
Freakshow? Come on.... Dat is jouw invulling, maar niet die van 80% van de kijkers.
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:04:07 #72
436222 Japepk
Padvinder
pi_199502996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:00 schreef Aadrianus het volgende:
Freakshow? Come on.... Dat is jouw invulling, maar niet die van 80% van de kijkers.
Gechargeerd misschien, maar punt is dat je in een goede act niet zulke beeldbepalende dingen moet hebben die niet in een oogopslag duidelijk zijn. Je wordt op zang beoordeeld door de jury en op de rest door het publiek. Het hoeft niet allemaal Disneyplak te zijn, maar ook niet zo onbegrijpelijk of bijzonder.
't Echte en 't ware!
pi_199504512
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199504546
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:04 schreef Japepk het volgende:

[..]

Gechargeerd misschien, maar punt is dat je in een goede act niet zulke beeldbepalende dingen moet hebben die niet in een oogopslag duidelijk zijn. Je wordt op zang beoordeeld door de jury en op de rest door het publiek. Het hoeft niet allemaal Disneyplak te zijn, maar ook niet zo onbegrijpelijk of bijzonder.
Door te veronderstellen dat jury's beoordelen op zang en publiek op de rest, doe je het publiek in mijn ogen wel een beetje tekort. Zo kreeg Duncan van 7 jury's geen punten in de finale. Als jury's oordelen op zang dan had Duncan van die jury's op z'n minst punten moeten krijgen. Bij televoting kreeg Duncan wél punten uit alle landen. En in totaal van het publiek meer punten dan de jury's gaven, terwijl de performance toch vooral leunde op zang/lied. Ik heb eerder twijfels of sommige juryleden/ landen kundig en eerlijk oordelen over de zang/boodschap van een lied. Al is dat misschien een andere discussie dan het punt wat jij wilde maken. :P
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:40:21 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199504611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:36 schreef libranl het volgende:

[..]

Door te veronderstellen dat jury's beoordelen op zang en publiek op de rest, doe je het publiek in mijn ogen wel een beetje tekort. Zo kreeg Duncan van 7 jury's geen punten in de finale. Als jury's oordelen op zang dan had Duncan van die jury's op z'n minst punten moeten krijgen. Bij televoting kreeg Duncan wél punten uit alle landen. En in totaal van het publiek meer punten dan de jury's gaven, terwijl de performance toch vooral leunde op zang/lied. Ik heb eerder twijfels of sommige juryleden/ landen kundig en eerlijk oordelen over de zang/boodschap van een lied. Al is dat misschien een andere discussie dan het punt wat jij wilde maken. :P
Dat is toch allang bewezen van niet? Er zijn toch uitgelekte filmpjes van menig juryberaad, veel alcohol, totaal niet luisteren naar de nummers en dan maar weer 'Zweden' invullen want Abba. }:|
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')