Ik zal vanavond even wat foto's maken en ze vanavond of morgen hier posten.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
[..]
Naast het eten in de zin van een maaltijd ook benieuwd naar de snacks, drankjes en de prijzen (muntenverkoop?). Naar verwachting zit ik die zaterdag van 11 tot ~17:30 in Ahoy, genoeg tijd om mijzelf vol te vreten dus.
Als het goed is, worden er vanwege covid geen muntjes gebruikt in de evenementenbranche. Maar misschien verschilt dat per evenement/locatie.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:56 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
[..]
Naast het eten in de zin van een maaltijd ook benieuwd naar de snacks, drankjes en de prijzen (muntenverkoop?). Naar verwachting zit ik die zaterdag van 11 tot ~17:30 in Ahoy, genoeg tijd om mijzelf vol te vreten dus.
quote:Op maandag 17 mei 2021 09:33 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een ****bende dat See Tickets (aka Paylogic) als je belt, krijg je een bandje dat je contact op moet nemen via de chat. Klik ik de chat aan, krijg ik de melding dat er geen agenten beschikbaar zijn
quote:Op maandag 17 mei 2021 01:26 schreef Evenstar het volgende:
test was negatief
Geen idee wat ik dan weer heb opgelopen, voel me wel belabberd, maar in ieder geval geen COVID-19
Ik had een restitutieverzoek ingediend, maar ik heb de kaarten overgedragen. Ik ben bang dat diegene straks bij de ingang wordt geweigerd. Ik krijg gewoon geen contact met ze, dit kan toch gewoon niet??quote:
Zijn de kaarten wel op naam gezet van de nieuwe persoon na overdragen? En dit is gedaan nadat je geld terug had gevraagd? Want dat kon idd weleens verwarrend gaan worden. Hoop dat je iemand te pakken krijgt straks. Ik duim!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had een restitutieverzoek ingediend, maar ik heb de kaarten overgedragen. Ik ben bang dat diegene straks bij de ingang wordt geweigerd. Ik krijg gewoon geen contact met ze, dit kan toch gewoon niet??
Ik kreeg een mail dat ze een helpdesk hebben ingericht van Livecrowd voor al je vragen, die verwijzen je doodleuk door naar Paylogic
quote:Op maandag 17 mei 2021 10:17 schreef Eowyn5 het volgende:
Songfestival compaan en ik allebei negatief.... dus nu begint voorpret echt
Ik had het verzoek ingediend met het idee dat ik de kaarten niet meer kwijt zou worden, maar toen heeft er zich toch nog iemand gemeld.. Dus heb ik meteen contact gezocht, maar dit lukt dus niet. De tickets staan ook nog gewoon actief in mijn Close appquote:Op maandag 17 mei 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn de kaarten wel op naam gezet van de nieuwe persoon na overdragen? En dit is gedaan nadat je geld terug had gevraagd? Want dat kon idd weleens verwarrend gaan worden. Hoop dat je iemand te pakken krijgt straks. Ik duim!
Maar staan ze nog op naam van jou of al op die ander?quote:Op maandag 17 mei 2021 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had het verzoek ingediend met het idee dat ik de kaarten niet meer kwijt zou worden, maar toen heeft er zich toch nog iemand gemeld.. Dus heb ik meteen contact gezocht, maar dit lukt dus niet. De tickets staan ook nog gewoon actief in mijn Close app
Ze staan al wel op naam van de ander (hij zei dat het gelukt was), maar het ticket staat ook nog gewoon in mijn Close app (en die van mijn vriendin).quote:Op maandag 17 mei 2021 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar staan ze nog op naam van jou of al op die ander?
Even die chat blijven proberen en misschien is de telefoonlijn straks wel open. Ik duim!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze staan al wel op naam van de ander (hij zei dat het gelukt was), maar het ticket staat ook nog gewoon in mijn Close app (en die van mijn vriendin).
Doe ik en thnx!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Even die chat blijven proberen en misschien is de telefoonlijn straks wel open. Ik duim!
Hoezee!quote:Op maandag 17 mei 2021 10:17 schreef Eowyn5 het volgende:
Songfestival compaan en ik allebei negatief.... dus nu begint voorpret echt
quote:Op maandag 17 mei 2021 11:36 schreef H_T het volgende:
Negatief getest Het duurde even voor ik de mail had gevonden, die zat natuurlijk in de box voor ongewenste e-mail
Dan zou ik gaan voor een medische, want de niet-medische beschermen alleen anderen tegen jouw uitlaatdampen.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk toch dat ik me daar een stuk prettiger zou voelen met een goed mondkapje op.
En vlaggen heb ik niet.
En een foto van die app via een ander device?quote:Op maandag 17 mei 2021 11:40 schreef H_T het volgende:
Van de CoronaCheck-app mag ik helaas geen screenshot maken van de QR-code Dat vind ik altijd wel een fijne backup om te hebben, maar mag dus niet
Dat kan, maar dan krijg je die code er nooit zo mooi op en is er alsnog kans dat die geweigerd wordt, dus ik ga er gewoon voor dat alles keurig werkt met de app en scannen vanaf het scherm. En anders een hoop ophef maken dat ik mensen achter de schermen ga bellenquote:Op maandag 17 mei 2021 11:42 schreef Dave het volgende:
[..]
En een foto van die app via een ander device?
Je zou verwachten dat alleen positieve uitslagen daar komenquote:Op maandag 17 mei 2021 11:36 schreef H_T het volgende:
Negatief getest Het duurde even voor ik de mail had gevonden, die zat natuurlijk in de box voor ongewenste e-mail
Precies! Deze mail was heel erg gewenstquote:Op maandag 17 mei 2021 11:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat alleen positieve uitslagen daar komen
Als je kijkt onder het kopje instructies en naar links swipet ook niet? Daar staat bij mij nu bij zowel dinsdag als donderdag een timeslot.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:51 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb nog steeds geen tijdslot voor morgen en ze reageren ook maar niet op mijn vraag op whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |