abonnement Unibet Coolblue
pi_199426971
Wat heb je dan faliekant gefaald in het leven zeg :')

Weten mannen eigenlijk wel dat het hele Y chromosoom niks voorstelt? Enige wat dat ding doet is het SRY gen bevatten, waarvan de enige functie is dat je dus zo'n zielig wormvormig aanhangsel krijgt, dat bij de meesten ook al karig is, zowel visueel als qua functie.

Als je bijvoorbeeld vrouw bent, en je krijgt slechte genen, kan je andere X chromosoom met haar superpowers nog de slechte genen op de andere X silencen.
Het hele Y chromosoom kan echter geen hol. Daarom zijn mannen met een x-recessieve (of dominante) aandoening per direct verdoemd, maar vrouwen kunnen dit nog uitschakelen.

Persoonlijk vind ik dat je dit veel terugziet bij mannen, van die debiele karaktereigenschappen die je bij vrouwen nooit zult zien voorkomen. Dat komt allemaal omdat dat incapabele Y chromosoom chronisch smoordronken is en gewoon denkt van: moet kunnen.

https://www.smithsonianma(...)be-doomed-180967887/
https://en.wikipedia.org/wiki/X-inactivation

Groetjes!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2021 23:43:12 ]
pi_199427113
Allemaal heel fijn enzo en je hebt wel een punt, maar totdat je weer een vrouw achteruit ziet inparkeren.... :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_199427136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:54 schreef JustinK het volgende:
Allemaal heel fijn enzo en je hebt wel een punt, maar totdat je weer een vrouw achteruit ziet inparkeren.... :')
:@
pi_199427139
:D
pi_199427168
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:55 schreef -river- het volgende:

[..]

:@
:D
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:59:00 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_199427174
Wow ;( Harsh.
pi_199427179
Niet van 4 meter afstand in de wc kunnen pissen :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_199427199
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet van 4 meter afstand in de wc kunnen pissen :')
Pis maar lekker bij de buren in de tuin dan.
pi_199427287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wat heb je dan faliekant gefaald in het leven zeg :')

Weten mannen eigenlijk wel dat het hele Y chromosoom niks voorstelt? Enige wat dat ding doet is het SRY gen bevatten, waarvan de enige functie is dat je dus zo'n zielig wormvormig aanhangsel krijgt, dat bij de meesten ook al karig is, zowel visueel als qua functie.

Als je bijvoorbeeld vrouw bent, en je krijgt slechte genen, kan je andere X chromosoom met haar superpowers nog de slechte genen op de andere X silencen.
Het hele Y chromosoom kan echter geen hol. Daarom zijn mannen met een x-recessieve (of dominante) aandoening per direct verdoemd, maar vrouwen kunnen dit nog uitschakelen.

Persoonlijk vind ik dat je dit veel terugziet bij mannen, van die debiele karaktereigenschappen die je bij vrouwen nooit zult zien voorkomen. Dat komt allemaal omdat dat incapabele Y chromosoom chronisch smoordronken is en gewoon denkt van: moet kunnen.

https://www.smithsonianma(...)be-doomed-180967887/
https://en.wikipedia.org/wiki/X-inactivation

Groetjes!
Als je een hekel aan me hebt kun je het ook gewoon zeggen hoor... 😢
pi_199427322
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet van 4 meter afstand in de wc kunnen pissen :')
Ik ken iemand die dit meestal met zich mee heeft :P
pi_199427403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wat heb je dan faliekant gefaald in het leven zeg :')

Weten mannen eigenlijk wel dat het hele Y chromosoom niks voorstelt? Enige wat dat ding doet is het SRY gen bevatten, waarvan de enige functie is dat je dus zo'n zielig wormvormig aanhangsel krijgt, dat bij de meesten ook al karig is, zowel visueel als qua functie.

Als je bijvoorbeeld vrouw bent, en je krijgt slechte genen, kan je andere X chromosoom met haar superpowers nog de slechte genen op de andere X silencen.
Het hele Y chromosoom kan echter geen hol. Daarom zijn mannen met een x-recessieve (of dominante) aandoening per direct verdoemd, maar vrouwen kunnen dit nog uitschakelen.

Persoonlijk vind ik dat je dit veel terugziet bij mannen, van die debiele karaktereigenschappen die je bij vrouwen nooit zult zien voorkomen. Dat komt allemaal omdat dat incapabele Y chromosoom chronisch smoordronken is en gewoon denkt van: moet kunnen.

https://www.smithsonianma(...)be-doomed-180967887/
https://en.wikipedia.org/wiki/X-inactivation

Groetjes!
En je vervolgens wel elke weekend laten uitwonen door een kleingeschapen berber zeker vieze sloerie.
pi_199427471
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 00:12 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Ik ken iemand die dit meestal met zich mee heeft :P
[ afbeelding ]
Waar moet je dat zeikding laten eigenlijk?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 00:35:42 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_199427484
Dus die tweede x chromosoom zorgt voor de baarmoeder. Zeker een mooi wonder / evolutie van de natuur maar dan heb ik toch liever geen baarmoeder, maandelijkse bloedingen, zwangerschap en de ervaring van het baren van een mens uit mijn lijf.

Maar kan me wel voorstellen dat het hele voortplantingssysteem van een vrouw iets ingewikkelder is dan die van de man, zegt overigens niet perse dat ingewikkelder/uitgebreider beter is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_199427496
Ik wil niet zeggem dat je echt gelijk hebt, ik vind niet per se dat vrouwen beter zijn dan mannen, maar als je me nou een mes op mn strot zet en ik moest er eentje kiezen om te neuken, dan ja, dan zou het toch een vrouw zijn, dat geef ik toe.
-nee-
pi_199427505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 00:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Waar moet je dat zeikding laten eigenlijk?
Dat gaat dan in zo'n tube als hoesje
pi_199427526
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 00:39 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Dat gaat dan in zo'n tube als hoesje
Ga je lekker op een terrasje zitten, leg je je sleutels telefoon en zeiktoet op tafel.....
pi_199427548
TS is ongesteld en jaloers dat mannen dat niet hebben dus gaat ze maar online op mannen haten :')
pi_199427566
Vrouwen hebben niet eens een pik wat een flikkers :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199427601
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen hebben niet eens een pik wat een flikkers :')
Maar wel ballen! :Y *O* *O* *O*
pi_199427688
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet van 4 meter afstand in de wc kunnen pissen :')
Zal je nog verbazen, ik heb ooit YT filmpjes gezien waar een meid staand zeer ver plast met een flinke boog door alleen haar ene hand te gebruiken en verder niks, zo ver kan geen enkele man plassen ooit.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 15 mei 2021 @ 01:25:44 #21
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199427776
Wat TS waarschijnlijk bedoelt is dat we vroeger, net nog toen we een embryo waren, allemaal vrouwen zijn geweest.

Alleen wat er dan gebeurt, dat zie je altijd, sommige mensen ontwikkelen zich, die komen verder.

*O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199427867
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat TS waarschijnlijk bedoelt is dat we vroeger, net nog toen we een embryo waren, allemaal vrouwen zijn geweest.

Alleen wat er dan gebeurt, dat zie je altijd, sommige mensen ontwikkelen zich, die komen verder.

*O*
En anderen worden zoals VD.

*O*
pi_199428496
Zonder dat wormvormig aanhangsel waren vrouwen al lang uitgestorven _O-
pi_199428515
TS is viesjaloers
pi_199428525
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zal je nog verbazen, ik heb ooit YT filmpjes gezien waar een meid staand zeer ver plast met een flinke boog door alleen haar ene hand te gebruiken en verder niks, zo ver kan geen enkele man plassen ooit.
Dat is squirten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')