abonnement Unibet Coolblue
pi_199426840
Werkelijk zie dend was die meid. :)

Ken je dat? Van die autorijders (only in the Netherlands) die dan zien dat je een lekker tempo hebt (maar rechts rijdt omdat sociaal) en vervolgens zo naast je komen rijden met hetzelfde tempo, en dan als je de achterkant van de vrachtwagen voor je bijna bereikt, opeens gas gaan geven waardoor jij af kan gaan remmen.
Of van die mensen die zien dat je tempo hebt, en nog kans hebt om in te voegen, en dan even extra gas geven om aan te sluiten zodat jij moet afremmen voor de vrachtwagen voor je. Kinderachtig tuig.

Gekke is dat ik dit ook alleen in NL zie, als ik in Duitsland rij, en die Duitsers zien dat ik tempo heb, laten ze je altijd nog even invoegen, omdat ze zelf ook wel weten dat het schijtirritant is om weer op je motor af te moeten remmen.

Dit soort capriolen laat ik mij dus niet gebeuren. De meid had haar zinnen erop gezet mij vast te rijden. Dit lukte haar echter niet, omdat ik superieure invoegskills en VTEC heb. Toen ging ze naar mij seinen met haar lichten ( :') ), toen stak ik mijn middelvinger op, toen werd de meid kokend heet in haar Citroen C4 Cactus pauperbak.

Klacht: dit soort mensen.
Klacht2: mensen die dit soort gedrag tolereren
Klacht3: het aantal mensen dat dit soort gedrag vertoont op snelwegen in NL.
pi_199426988
Vrouwen achter het stuur...
pi_199427140
Veel misgunners en semi moraalridders op de Nederlandse wegen inderdaad. Terechte klacht is terecht.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 00:31:56 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_199427458
Jammer dat het topic niet over eten gaat. Was gas los geen optie in je rijdende pan frituurvet?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:57:08 #5
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199429064
Wat een fantasie moet je wel niet hebben als je in je Canta op het fietspad rijd en dan jezelf dit inbeeld.
pi_199429152
Woooooooooow that this can in Holland and not Germany!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199429153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:57 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een fantasie moet je wel niet hebben als je in je Canta op het fietspad rijd en dan jezelf dit inbeeld.
Ga jij nou maar terug naar je Gorgonzola latina, ze wacht nog steeds op je in die camper

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 09:09:13 ]
pi_199430148
Fat & Furious
Radar.
pi_199430465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Werkelijk zie dend was die meid. :)

Ken je dat? Van die autorijders (only in the Netherlands) die dan zien dat je een lekker tempo hebt (maar rechts rijdt omdat sociaal) en vervolgens zo naast je komen rijden met hetzelfde tempo, en dan als je de achterkant van de vrachtwagen voor je bijna bereikt, opeens gas gaan geven waardoor jij af kan gaan remmen.
Of van die mensen die zien dat je tempo hebt, en nog kans hebt om in te voegen, en dan even extra gas geven om aan te sluiten zodat jij moet afremmen voor de vrachtwagen voor je. Kinderachtig tuig.

Gekke is dat ik dit ook alleen in NL zie, als ik in Duitsland rij, en die Duitsers zien dat ik tempo heb, laten ze je altijd nog even invoegen, omdat ze zelf ook wel weten dat het schijtirritant is om weer op je motor af te moeten remmen.

Dit soort capriolen laat ik mij dus niet gebeuren. De meid had haar zinnen erop gezet mij vast te rijden. Dit lukte haar echter niet, omdat ik superieure invoegskills en VTEC heb. Toen ging ze naar mij seinen met haar lichten ( :') ), toen stak ik mijn middelvinger op, toen werd de meid kokend heet in haar Citroen C4 Cactus pauperbak.

Klacht: dit soort mensen.
Klacht2: mensen die dit soort gedrag tolereren
Klacht3: het aantal mensen dat dit soort gedrag vertoont op snelwegen in NL.
Zeer herkenbaar. Als ik in zo een situatie kom en de situatie is veilig genoeg dan probeer binnen de maximumsnelheid diegene in te halen. Tijdens het inhalen toeter ik dan even en steek mijn middelvinger op om vervolgens verder te rijden. En als diegene mij weer inhaalt doe ik alsof diegene niet bestaat.
pi_199435017
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Linkesoep het volgende:
Fat & Furious
:D :') ;(
pi_199435036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:57 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een fantasie moet je wel niet hebben als je in je Canta op het fietspad rijd en dan jezelf dit inbeeld.
Mijn hele leven is sowieso fictief
pi_199435039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:51 schreef Linkesoep het volgende:
Fat & Furious
_O-
Whatever...
  zaterdag 15 mei 2021 @ 16:40:02 #13
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_199435130
Daarom gewoon links blijven rijden.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:25:11 #14
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199438419
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 16:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Mijn hele leven is sowieso fictief
Inderdaad Bradge
pi_199438486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:25 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Inderdaad Bradge
Gister nog fictief je vader met een zweepje bewerkt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')