abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:17:49 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199426611
Ik kan natuurlijk niet goed zoeken maarrehm: Baudet zegt hier dat ie toestemming heeft om een manifestatie te organiseren maar als ik hier zoek op verleende vergunningen vind ik van alles behalve toestemming voor iets op het Malieveld.

Zoek ik op de verkeerde plek? Wie verlost me van de twijfel?
Prrrrr
pi_199519948
stormlooptopic
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199521282
Je hebt geen vergunning van de overheid nodig om tegen de overheid te demonstreren, nogal wiedes. Het is de NPO niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:34 #4
408813 crew  trein2000
pi_199521372
Voor demonstraties heb je geen vergunning nodig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199521467
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:17 schreef mspoez het volgende:
Ik kan natuurlijk niet goed zoeken maarrehm: Baudet zegt hier dat ie toestemming heeft om een manifestatie te organiseren maar als ik hier zoek op verleende vergunningen vind ik van alles behalve toestemming voor iets op het Malieveld.

Zoek ik op de verkeerde plek? Wie verlost me van de twijfel?
een demonstratie hoef je enkel voorheen aan te melden, in dit geval is dat verplicht 4 werkdagen voorheen, dus ik vermoed dat ze dat twee dagen terug gedaan hebben..

is verder geen 'toestemming' oid dat ze gekregen zouden hebben, iedereen heeft in theorie die 'toestemming'...
maar ze zullen slechts een beperkt aantal mensen mogen faciliteren en ook de bestaandde regelingen gelden eigenlijk, maar ze zullen wel uit zijn op het scheppen van een relletje, om daarna de slachtofferrol te gaan spelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199523012
Het maximale aantal mensen werd van nature al niet gehaald. Blijkbaar zijn er toch een boel meer mensen vrijer dan Baudet wil.

Terras > Malieveld
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')