SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
De AIVD kijkt met je meequote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, iemand pleurt je foto op een forum.
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Je porem op een forumquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n handen doen zeer.quote:
Nee, jij bent liefquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n handen doen zeer.
Of moest het over iets specifieks jammeren zijn?
Zomaar bekenden op internet plempenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De buitenste twee zijn travelmaat en ik, de eerstvolgende naar binnen zijn Chris (links) en Sander (rechts). Sander heeft een eigen bedrijf in brandbeveiliging en daar ga ik nu mee afspreken. de rest zijn vrouwen en aanhang en zo. Buiten scope van dit onderzoek.
O ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.
Ik heb nog wel ergens een foto van een wijdbeense ex, lijkt me ook wel wat voor hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zomaar bekenden op internet plempen
quote:
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedanktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.
Gedronken?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedankt
Je zou de wereld en vooral jezelf een groot plezier doen door eindelijk eens af te stappen van dit soort "statements"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedankt
Je ging toch lief doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Goh, zelf bedacht?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou de wereld en vooral jezelf een groot plezier doen door eindelijk eens af te stappen van dit soort "statements"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |