abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 11:18:20 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199430532
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onder het bewind van Biden is onder meer groen licht gegeven voor een gigantisch corona-steunpakket:

Biden signs $1.9 trillion Covid relief bill, clearing way for stimulus checks, vaccine aid

Daar schijnen veel Amerikanen erg gelukkig mee te zijn.
Zo'n steunpakket was wel het minimale wat ik van de democraten verwacht had. Zelfs Trump heeft steun (iets onder druk, dat dan weer wel) gegeven. Je legt de lat wel heel erg laag als het absolute minimale doen iemand al een goede president maakt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:21:41 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199430572
Biden is voor klimaatbeleid en een coöperatieve houding naar de rest van de wereld.

En dat is precies het beleid dat ik van een Amerikaanse president wil.
pi_199430657
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo'n steunpakket was wel het minimale wat ik van de democraten verwacht had. Zelfs Trump heeft steun (iets onder druk, dat dan weer wel) gegeven. Je legt de lat wel heel erg laag als het absolute minimale doen iemand al een goede president maakt.
Aangezien de Republikeinen massaal tegen dat steunpakket stemden, is dat helemaal niet vanzelfsprekend.

Verder is Biden amper drie maanden president, het is wat vroeg om de balans op te maken. Hij kan zowel een succes als een mislukking worden. Ik begrijp dat Biden in zijn eerste honderd dagen zeer voortvarend te werk is gegaan - ook het snelle vaccineren wordt toegeschreven aan zijn regering - maar daar weet ik het fijne niet van.

Als Biden erin slaagt om zijn ambitieuze infrastructuur-plan door het Congres te loodsen, worden er pas echt significante stappen gezet en kun je voorzichtig van een succes spreken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 11:33:44 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199430725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Aangezien de Republikeinen massaal tegen dat steunpakket stemden, is dat helemaal niet vanzelfsprekend.
Ik zei toch echt 'het minimale van een democratische president'. Niet mijn woorden verdraaien.

quote:
Verder is Biden amper drie maanden president, het is wat vroeg om de balans op te maken. Hij kan zowel een succes als een mislukking worden.
Precies. Er valt niks te zeggen. Beter dan Trump, zo veel is wel al duidelijk, maar dat zegt vrij weinig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199430816
Beter dan Trump is ook niet zo moeilijk
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:51:32 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199430993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Goh, waarom ben ik helemaal niet verbaast dat je begint met leugens. Oh nee, van jouw alter ego Q mag ik niet leugens zeggen, laten we het "vergissingen" noemen.....

Zoals je ongetwijfeld gelezen hebt, hebben al jouw "radicaal links-en progressief georiënteerde vrienden" keurig beargumenteerd dat het veel te vroeg is om te zeggen of Biden een fantastische, goede, slechte of volstrekt waardeloze president gaat zijn. De eerste 100 dagen zijn minder catastrofaal verlopen dan die van Trump, dat is al best aardig.

Wat we inmiddels wel weten en wat historici objectief hebben vastgesteld is dat Trump de op 2 na slechtste president ooit was. Slechts Andrew Johnson en James Buchanan worden als slechter beoordeeld. Vooral op leiderschap is Trump genadeloos door de mand gevallen. Slechter bestaat niet.

[ link | afbeelding ]
Zoiets valt natuurlijk niet objectief vast te stellen en een president als Washington uit de 18e eeuw kun je niet vergelijken met een Trump uit de 21-ste eeuw .
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:53:29 #57
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199431011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zoiets valt natuurlijk niet objectief vast te stellen en een president als Washington uit de 18e eeuw kun je niet vergelijken met een Trump uit de 21-ste eeuw .
Dat trump bagger was is eenvoudig vast te stellen. Simpele feiten. Voorbeelden te over, niets bereikt behalve meer tweedeling
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:54:17 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199431024
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat trump bagger was is eenvoudig vast te stellen. Simpele feiten. Voorbeelden te over, niets bereikt behalve meer tweedeling
Mijn punt was dat het maken van zo’n lijstje onzin is en per definitie niet objectief.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199431112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zei toch echt 'het minimale van een democratische president'. Niet mijn woorden verdraaien.
[..]

Precies. Er valt niks te zeggen. Beter dan Trump, zo veel is wel al duidelijk, maar dat zegt vrij weinig.
Integendeel, zoals the Economist schrijft is het in tegenstelling tot wat je zou verwachten van een gematigde Democraat zou verwachten helemaal niet minimaal:

quote:
Mr Biden is a Rooseveltian revanchist, who seeks to reclaim the trust Americans once placed in government. His proposals for muscular industrial policy, autarkic supply chains and massive publicly-funded employment will be inefficient. But economic rationality is not their point. They are the results of a complicated balancing act between idealist left-liberal policy, centrist caution and what Congress can pass through reconciliation. The first 100 days of the Biden presidency have shown that he will pursue that philosophy in surprisingly maximalist fashion for a supposed moderate, even with such slim margins of Democratic control in Congress.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199431141
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zoiets valt natuurlijk niet objectief vast te stellen en een president als Washington uit de 18e eeuw kun je niet vergelijken met een Trump uit de 21-ste eeuw .
Je kunt subjectief vaststellen dat iemand met bepaald beleid meer voortvarendheid heeft gebracht in een bepaalde periode. En als je al die onderdelen bij elkaar optelt krijg je een redelijk objectief beeld.

Ik kan bv niet stelen dat Trump Covid goed gemanaged heeft. Hij heeft z'n adviseurs op alle onderdelen regelmatig dwars gelegen om progressie te voorkomen. Daarnaast ook de gebroken beloftes voor meer werkgelegenheid. Er zijn nogal wat door Trump zelf gemaakte claims waar hij uiteindelijk ipv het doel na te streven 180 graden de andere kant opvoer.

Het ego van Trump is groter geweest dan hetgeen hij voor zn volk heeft betekent
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:06:11 #61
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199431158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mijn punt was dat het maken van zo’n lijstje onzin is en per definitie niet objectief.
Tja dat moet je de historici vertellen die deze lijsten maken. Gezien de mengeling van links/rechts, de best wel hoge notering van iemand als reagan lijkt mij objectiviteit niet zo’n probleem.
pi_199432012
Republikeinse aanhangers zeggen al tientallen jaren dat een president van de Democrats ongeschikt is.
Heel normaal.
Biden oogt ook fragiel. En daar kun je je zorgen over maken.
Maar als hij nu aftreedt dan wordt Kamala Harris president en die wordt nog meer gehaat door rechts

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 15-05-2021 18:08:34 ]
pi_199432198
Niemand haat Biden of Harris. Wel zijn er mensen die hen ongeschikt achten, maar dat heeft weinig te maken met haten.
pi_199432441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind anders dat Biden het echt verbazingwekkend goed doet. Helemaal niet zoals mensen eerst dachten.
Nou, inderdaad. Ik hoor niets dan lovende woorden vanuit onze media terwijl die daarvoor heel kritisch waren op de Amerikaanse president.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199433104
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:21 schreef Hexagon het volgende:
Biden is voor [...] een coöperatieve houding naar de rest van de wereld.
Dat lijkt Europa maar steeds te herhalen, maar de praktijk is toch een stukje weerbarstiger. Er is essentieel niet bijzonder veel verschil op dat vlak tussen Trump en Biden. Dat geldt voor China, voor covid, het gepiepel met heffingen, überhaupt de hele pivot to Asia die uit zijn koker kwam als VP. Kan je verder wat van vinden natuurlijk, maar waar het idee dat Biden constructief in de wedstrijd met Europa zit vandaan komt is wat raadselachtig. Ja, de vorm.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:06:52 #66
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_199437961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Goh, waarom ben ik helemaal niet verbaast dat je begint met leugens. Oh nee, van jouw alter ego Q mag ik niet leugens zeggen, laten we het "vergissingen" noemen.....

Zoals je ongetwijfeld gelezen hebt, hebben al jouw "radicaal links-en progressief georiënteerde vrienden" keurig beargumenteerd dat het veel te vroeg is om te zeggen of Biden een fantastische, goede, slechte of volstrekt waardeloze president gaat zijn. De eerste 100 dagen zijn minder catastrofaal verlopen dan die van Trump, dat is al best aardig.

Wat we inmiddels wel weten en wat historici objectief hebben vastgesteld is dat Trump de op 2 na slechtste president ooit was. Slechts Andrew Johnson en James Buchanan worden als slechter beoordeeld. Vooral op leiderschap is Trump genadeloos door de mand gevallen. Slechter bestaat niet.

[ link | afbeelding ]
IQ laagste van allemaal. Smooth brain Trump. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:18:08 #67
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199438240
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
More than 120 retired generals and admirals wrote to Biden appearing to back a false election conspiracy and questioning his mental health
Dus 120 dementerende bejaarden zeggen over een andere bejaarde dat hij begint te dementeren? :')

Ze hebben wel mooi de deur open gezet voor de eerste vrouwelijke, en ook nog gekleurde, President. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:36:18 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199438771
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Wel zijn er mensen die hen ongeschikt achten,
Na 4 jaar Trump is niemand ongeschikt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:37:24 #69
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199438806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:54 schreef LXIV het volgende:

.... en per definitie niet objectief.
Als je leugens gewoon kunt aantonen (en dat is in zijn geval heel makkelijk) dan is dat 100% objectief.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:43:57 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199439020
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:07 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat lijkt Europa maar steeds te herhalen, maar de praktijk is toch een stukje weerbarstiger. Er is essentieel niet bijzonder veel verschil op dat vlak tussen Trump en Biden. Dat geldt voor China, voor covid, het gepiepel met heffingen, überhaupt de hele pivot to Asia die uit zijn koker kwam als VP. Kan je verder wat van vinden natuurlijk, maar waar het idee dat Biden constructief in de wedstrijd met Europa zit vandaan komt is wat raadselachtig. Ja, de vorm.
Het gaat me ook meer over zijn houding om vooruit te lopen op klimaat maatregelen, ideeen om belastingvlucht an te pakken of de wens de Iran deal te herstellen. Met die kortzichtige houding van Trump kon je niks.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:46:28 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199439103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Ik hoor niets dan lovende woorden vanuit onze media terwijl die daarvoor heel kritisch waren op de Amerikaanse president.
Wellicht komt dat gewoon door hetgeen ze doen en hoe ze zich gedragen.
pi_199439966
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:43 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat me ook meer over zijn houding om vooruit te lopen op klimaat maatregelen, ideeen om belastingvlucht an te pakken of de wens de Iran deal te herstellen. Met die kortzichtige houding van Trump kon je niks.
Tja goed, belastingvlucht aanpakken is wat merkwaardig als senator van Delaware. Nu moet vooral de rest van de wereld ineens handelen. Mag hoor, beetje apart is het wel.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:48:56 #73
473624 Blubbertut
Moet hier iets stoers komen te
pi_199440915
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:04 schreef Fugue het volgende:
En de rest is blij dat die oranje gek is opgerot. Heb je daar ook nog een artikeltje over
Die oranje gek was anders wel voor toenadering tussen Israel en de Palestijnen, en voor toenadering tot Rusland. Maar daar hoor je niemand ovrr
pi_199441221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef Blubbertut het volgende:

[..]

Die oranje gek was anders wel voor toenadering tussen Israel en de Palestijnen, en voor toenadering tot Rusland. Maar daar hoor je niemand ovrr
Het slaat ook vooral nergens op. Die oranje gek was vooral voorstander van het idee dat de Palestijnen alle eisen van de Israëli's zouden inwilligen en er niets noemenswaardigs voor terug zouden krijgen. Daarnaast was ook Obama in de naïeve veronderstelling dat een reset met betrekking tot Rusland mogelijk was, maar dat bleek toen ook al een illusie. Iets met een ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:23:39 #75
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199441766
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef Blubbertut het volgende:

[..]

Die oranje gek was anders wel voor toenadering tussen Israel en de Palestijnen, en voor toenadering tot Rusland. Maar daar hoor je niemand ovrr
Je bedoelt het “vredesverdrag “ tussen Israël en de Palestijnen waar alleen de Israëli bij aanwezig waren en wat alleen door Israël is getekend? Dat verdrag?
  zondag 16 mei 2021 @ 19:00:42 #76
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_199456133
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:48 schreef Blubbertut het volgende:

[..]

Die oranje gek was anders wel voor toenadering tussen Israel en de Palestijnen, en voor toenadering tot Rusland. Maar daar hoor je niemand ovrr
Ja, het verklaren dat Jeruzalem officieel de hoofdstad van Israel is en het verplaatsen van de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem, heeft echt voor toenadering tussen de Israeli's en de Palestijnen gezorgd. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 16 mei 2021 @ 22:15:29 #77
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199459919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind anders dat Biden het echt verbazingwekkend goed doet. Helemaal niet zoals mensen eerst dachten.
Ja ik ook en velen met mij

de oudgeneraals willen ten strijde tegen china

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:59 schreef Haags het volgende:
Zo dan, nou op een bevolking van 300 miljoen is dat toch wel een flink signaal hoor!!
120 op 300 miljoen dat is inderdaad bijna een halve gemeenteraad zetel van een klein dorp
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:06:08 #78
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199520194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind anders dat Biden het echt verbazingwekkend goed doet. Helemaal niet zoals mensen eerst dachten.
Serieus? Ze zijn de VS volledig naar de kloten aan het helpen.

Het duurt nog een jaar voordat de nieuwe stijl Republikeinen het lagerhuis gaan overnemen en dan zal de schade niet te overzien zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199520401
Landen als China en Rusland zijn maar wat blij met zo'n puppet die nauwelijks uit z'n woorden komt als er geen autocue in de buurt is.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199520833
quote:
13s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Serieus? Ze zijn de VS volledig naar de kloten aan het helpen.
Je doelt op het uitdelen van financiële steun aan doorsnee Amerikanen en Bidens wens om een enorm bedrag te steken in het verbeteren en herstellen van de infrastructuur?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:54:05 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199520851
Joe Biden maakte een paar dagen geleden een bezoek aan een Ford-fabriek en maakte daar een testritje in een nieuw model elektrische pickup truck. Mooie gelegenheid voor opa Joe om even zijn testosterongehalte aan het publiek te laten zien en even hard te blazen.

(CNN)
quote:
It's not every day an American president gets to speed down a driving course in an electric pick-up truck trailed by Secret Service. But on Tuesday, President Joe Biden did just that.

Biden made an unscheduled visit to a Ford driving course at which safety tests are normally conducted, and had the opportunity to test drive the new Ford F-150 Lightning -- the electric vehicle Ford is manufacturing at a plant in Dearborn, Michigan.
Kijk die 'journalisten' eens een nat broekje krijgen als opa wegscheurt. Als Joe terugkomt, zegt hij nog 'this sucker's fast!'. Als een van de 'journalisten' nog iets vraagt of ze iets mag vragen over de situatie in Israel, grapt Joe dat dat alleen mag als ze voor de auto gaat staan en hij over haar heen mag rijden, waarop de propagandamedewerkers allemaal giechelen om Joe's mannelijkheid.


Maar wie goed oplet (0m40s), ziet dat deze auto TWEE sturen heeft en de man naast Biden stuurt _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:57:40 #82
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199520909
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je doelt op het uitdelen van financiële steun aan doorsnee Amerikanen en Bidens wens om een enorm bedrag te steken in het verbeteren en herstellen van de infrastructuur?
Je bedoelt het klakkeloos strooien met 'trillions' waarvan maar een bepaald gedeelte terecht komt waar het officieel voor bedoeld is? Waar vele generaties nog voor moeten bloeden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199521005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bedoelt het klakkeloos strooien met 'trillions' waarvan maar een bepaald gedeelte terecht komt waar het officieel voor bedoeld is? Waar vele generaties nog voor moeten bloeden?
Klopt, het begrotingstekort is gigantisch. Daar staat tegenover dat armlastige gezinnen meer te spenderen hebben dankzij de vorm van kinderbijslag die onderdeel is van het kostbare corona-steunpakket.

Daar kun je natuurlijk op tegen zijn, dat mag.

Maar ik vind het wel opmerkelijk dat je je nu plots zorgen maakt om het begrotingstekort. Toen dat hard opliep als gevolg van de tax cuts van Trump (waarvan met name de rijken profiteerden), hoorde ik je niet.

Vertel eens: was je voorstander van de ingrijpende bezuinigingen die werden doorgevoerd door het kabinet Rutte II?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199521044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je bedoelt het klakkeloos strooien met 'trillions' waarvan maar een bepaald gedeelte terecht komt waar het officieel voor bedoeld is? Waar vele generaties nog voor moeten bloeden?
Je verwijt Biden nu dat hij een Trumpje doet?
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:13:22 #85
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199521091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt, het begrotingstekort is gigantisch. Daar staat tegenover dat armlastige gezinnen meer te spenderen hebben dankzij de vorm van kinderbijslag die onderdeel is van het kostbare corona-steunpakket.

Daar kun je natuurlijk op tegen zijn, dat mag.

Maar ik vind het wel opmerkelijk dat je je nu plots zorgen maakt om het begrotingstekort. Toen dat hard opliep als gevolg van de tax cuts van Trump (waarvan met name de rijken profiteerden), hoorde ik je niet.

Vertel eens: was je voorstander van de ingrijpende bezuinigingen die werden doorgevoerd door het kabinet Rutte II?
Biden gaat dit alles betalen mede door de belastingen te verhogen. En raad eens wie dat gaat betalen? De middenklasse en het midden- en kleinbedrijf. Grote bedrijven daarentegen natuurlijk niet, die omzeilen de belasting gewoon en zullen dat ook blijven doen. Jeff Bezos wordt alleen maar rijker en Joe the Plummer gaat failliet.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199521114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Biden gaat dit alles betalen mede door de belastingen te verhogen. En raad eens wie dat gaat betalen? De middenklasse en het midden- en kleinbedrijf. Grote bedrijven daarentegen natuurlijk niet, die omzeilen de belasting gewoon en zullen dat ook blijven doen. Jeff Bezos wordt alleen maar rijker en Joe the Plummer gaat failliet.
Wat plummt Joe zoal?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199521180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Biden gaat dit alles betalen mede door de belastingen te verhogen. En raad eens wie dat gaat betalen? De middenklasse en het midden- en kleinbedrijf. Grote bedrijven daarentegen natuurlijk niet, die omzeilen de belasting gewoon en zullen dat ook blijven doen. Jeff Bezos wordt alleen maar rijker en Joe the Plummer gaat failliet.
Het belastingplan van Biden richt zich uitsluitend op de hoge inkomens.

Biden wants to raise $1.5 trillion by taxing the rich. Here's how

Daar kun je van alles van vinden, je kunt er ook fel op tegen zijn. Maar wat jij doet, is gewoon maar wat roepen. Er zijn voor zover ik weet helemaal geen plannen om het mkb zwaarder te belasten.

Al zullen de Republikeinen dat de kiezers ongetwijfeld wijs proberen te maken.

Heb je anders een bron?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199521532
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het belastingplan van Biden richt zich uitsluitend op de hoge inkomens.

Biden wants to raise $1.5 trillion by taxing the rich. Here's how
Would Biden’s Tax Hike Really Spare the Middle Class? Nope
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:18:46 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199522081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind anders dat Biden het echt verbazingwekkend goed doet. Helemaal niet zoals mensen eerst dachten.
Ja dat vind ik ook
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199522112
quote:
Vind dat wel enigszins bangmakerij. 'Waag het niet om grote bedrijven zwaarder te belasten, want dan is de werknemer de lul'.

Maar goed, er moet nog flink worden gesleuteld aan de wet. Dat aspect kan er natuurlijk uit worden gesloopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199522595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind dat wel enigszins bangmakerij. 'Waag het niet om grote bedrijven zwaarder te belasten, want dan is de werknemer de lul'.

Maar goed, er moet nog flink worden gesleuteld aan de wet. Dat aspect kan er natuurlijk uit worden gesloopt.
De middenklasse gaat hoe dan ook bloeden, ook het strooien met geld in de vorm van stimulus/relief packages (¤ 1.600.000.000.000.000.000) zal uiteindelijk slecht uitpakken voor de middenklasse. Voor nu is het wellicht een mooie opsteker voor ze maar dat betalen ze later weer terug door oplopende inflatie en zal alleen maar meer worden met dergelijke maatregelen. Volgens de laatste CPI data zit de inflatie nu al op 4,2%;



De lonen moet fors gecompenseerd worden om niet in koopkracht er op achteruit te gaan, maar door bedrijven flink extra te belasten zit dat er waarschijnlijk niet in. De intenties zijn wel goed maar ik denk niet de middenklasse de dans ontspringt, integendeel.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_199522976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:54 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]

De middenklasse gaat hoe dan ook bloeden, ook het strooien met geld in de vorm van stimulus/relief packages (¤ 1.600.000.000.000.000.000) zal uiteindelijk slecht uitpakken voor de middenklasse. Voor nu is het wellicht een mooie opsteker voor ze maar dat betalen ze later weer terug door oplopende inflatie en zal alleen maar meer worden met dergelijke maatregelen. Volgens de laatste CPI data zit de inflatie nu al op 4,2%;

[ afbeelding ]

De lonen moet fors gecompenseerd worden om niet in koopkracht er op achteruit te gaan, maar door bedrijven flink extra te belasten zit dat er waarschijnlijk niet in. De intenties zijn wel goed maar ik denk niet de middenklasse de dans ontspringt, integendeel.
Dat de inflatie stijgt, heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat de economie na een jaar een stilstand weer in gang schiet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')