SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There was a time dat ik 1:56 verwelkomde als een baanrecord. Het is maar hoe je erin staat. En als het alleen deze ene keer is... Get over it. WEEKENDquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Trein gaat over 9 minuten. Dan moet k een metro dus kwart voor 10 thuis ofzo. Bijna 2 uur er over gedaan om thuis te komen
Morgen weer ditquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
There was a time dat ik 1:56 verwelkomde als een baanrecord. Het is maar hoe je erin staat. En als het alleen deze ene keer is... Get over it. WEEKEND
Nee want dan zijn de werkzaamheden voor bij :pquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Little Miss Sunshine [ afbeelding ]
Deze meneer zijn dochters worden echt Nobelprijswinnaars laterquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op waar is je doorzettingsvermogen!
lang.. maar gelukkig niet permanentquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Trein gaat over 9 minuten. Dan moet k een metro dus kwart voor 10 thuis ofzo. Bijna 2 uur er over gedaan om thuis te komen
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan zijn de werkzaamheden voor bij :p
Maar goed bijna 2 uur om van den haag in Rotterdam te komen trek k niet nee :p
Uhm coolhaven heet het geloof. Aan de overkant van mijn huis :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?
Gewoon in Rotjeknorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?
Modus heeft een schip gevonden met webcam. Kwam net langs mijn huisquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze om je even op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Lekker met het rubberbootje naar huis peddelen na de vrijmibo HIPSquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm coolhaven heet het geloof. Aan de overkant van mijn huis :p
Erg slim om de grootste stalker van Fok! binnen te laten kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Modus heeft een schip gevonden met webcam. Kwam net langs mijn huis![]()
![]()
Zal straks plaatje posten
Ze hebben lekkage gevonden vandaag in huis dus wilde er eigenlijk even langs. Niet gedaan want kon niet eerder weg. Misschien morgen na werkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ja wat rukt het überhaupt nog of er werkzaamheden zijn op de RR?
Laat je gewoon weer opnemen godvergeten teringdebiel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg slim om de grootste stalker van Fok! binnen te laten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |