abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 juli 2021 @ 12:05:13 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_200328226
Sinds 1 juli gewoon helemaal niet meer gebeld _O_

Mooie wet
pi_200331974
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 12:05 schreef Mubassie het volgende:
Sinds 1 juli gewoon helemaal niet meer gebeld _O_

Mooie wet
Wij zonet nog. Kutvolk.
pi_200331990
Ik ben echt nog nooit gebeld door callcenters en consorten op mijn mob. nr. Ligt het misschien aan bepaalde provider of wat doe je dat je nr ongekend populair is 😜
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_200332108
Als je je mob nummer voor het eerst aanvraagt krijg je de keuze of je in de telefoongids (online) wilt staan en of je nummer bij bedrijven bekend mag zijn (voor verkoop dus). Sommige mensen missen die vraag, of laten het vinkje bijvoorbeeld op ja staan oid. En als je eenmaal ergens in staat kom je er nooit meer vanaf.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  User die het meest klaagt 2022 maandag 12 juli 2021 @ 17:42:48 #65
414785 sirdanilot
pi_200332338
Ik heb dit soort vuil werk niet gedaan, maar als student heb ik er wel een keer op gesolliciteerd, in mijn naïviteit. Ik wilde gewoon extra geld.

Ik naar dat callcentrum in een grote stad. Wil ik de deur binnenlopen, zie ik dat die helemaal hermetisch beveiligd is, ik met een intercom aangeven dat ik een gesprek heb. Nou dat was al nummero 1: waarom is dit zo hermetisch beveiligd? (edit : dus niet op de normale manier zoals een normaal kantoor met receptie, maar echt duidelijk zichtbaar extra beveiligd)

ik de beste man een hand geven en naar boven lopen. Zie ik een ruimte helemaal volgestouwd met kleine bureautjes zonder afscheiding ertussen. Iedereen was keihard aan het roepen door de telefoon, het was het meest lawaaierige callcenter dat ik ooit heb gezien en ja ik heb in callcenters gewerkt.

Ga ik aan het bureau zitten bij die man en ik dacht dus dat ik een sollicitatiegesprek zou krijgen. Maar hij zegt niks en douwt me een formulier met een tabel in mijn handen. Of ik even wil aankruisen op welke uren ik beschikbaar ben voor werk. Ok... nou dat vond ik wel een ongebruikelijk begin van een sollicitatiegesprek.

Nadat ik het had ingevuld, zei de man: 'Volgens mij ben jij nogal verlegen. Als je hier gaat werken wordt dat voor spek en bonen jij haalt toch je targets niet. Prettige dag verder.'

Ik onverrichter zake naar huis :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 maandag 12 juli 2021 @ 17:45:30 #66
414785 sirdanilot
pi_200332374
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben echt nog nooit gebeld door callcenters en consorten op mijn mob. nr. Ligt het misschien aan bepaalde provider of wat doe je dat je nr ongekend populair is 😜
Ik krijg tegenwoordig steeds irritante robocalls (robotstem die mij belt) op mijn ierse nummer. Het zijn ook gewoon ierse nummers die bellen, als het uit Tsjaad komt of zo blokkeer ik het sowieso al meteen. Dus ik denk dan vaak dat het bijvoorbeeld een pakketbezorger is, de dokter, etc. Super irritant.

Je kan ze blokkeren maar dan belt het volgende nummer.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200334286
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:45 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik krijg tegenwoordig steeds irritante robocalls (robotstem die mij belt) op mijn ierse nummer. Het zijn ook gewoon ierse nummers die bellen, als het uit Tsjaad komt of zo blokkeer ik het sowieso al meteen. Dus ik denk dan vaak dat het bijvoorbeeld een pakketbezorger is, de dokter, etc. Super irritant.

Je kan ze blokkeren maar dan belt het volgende nummer.
Ja lastig wel en je wilt die telefoonterror helemaal niet.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_200334544
Kan iedereen een goede tip geven, zeg dat je onder bewind staat en je bent zo van ze af
pi_200335536
Gewoon doorverbinden naar 0853033033 :)
pi_200335731
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
Kan iedereen een goede tip geven, zeg dat je onder bewind staat en je bent zo van ze af
tot je klant wil worden: "sorry u staat onder bewind volgens onze gegevens, helaas.."
  maandag 12 juli 2021 @ 21:41:34 #71
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_200336086
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:28 schreef mschol het volgende:

[..]

tot je klant wil worden: "sorry u staat onder bewind volgens onze gegevens, helaas.."
Geloof je het zelf? :D
Dit, dus.
pi_200339081
Heb al bijna een jaar dagelijks last van telefoonoproepen op mijn vaste telefoon vanuit Amsterdam met allemaal verschillende random nummers die beginnen met 020. Mij een raadsel wat daar de reden van is en wat het zou kunnen zijn? Schijnbaar is mijn nummer dat begint met netnummer 045 toch ergens ongevraagd bij veel mensen bekent in de hoofdstad, terwijl ik zelf nooit verder bel dan het VU mc.

En blokkeren heeft weinig zin, want het zijn telkens andere nummers, maar wel altijd beginnen met 020. Als ik inlog onder mijn xs4all inkomende oproep gegevens zie ik dat er meer dan 40 verschillende nummers te zien zijn, waarvan ik de meeste oproepen ook nog eens gemist moet hebben. :?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_200483562
Ik zeg altijd dat ze moeten opflikkeren en een echte baan moeten zoeken.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Redactie Frontpage donderdag 22 juli 2021 @ 16:33:10 #74
38148 crew  Innisdemon
pi_200488642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:49 schreef Ivo1985 het volgende:
Vorig jaar heb ik ook aardig last gehad van dit soort praktijken. Ze kopen NAW gegevens op uit een bundel waar je in beland bent.

Ze bellen steeds "namens uw huidige energieleverancier".

'Ik bel namens uw huidige energieleverancier'

- Oh u bent van Eneco?
' Ja dat klopt'
- Da's niet mijn leverancier. U bent de zwakste schakel, doei !'
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_200488863
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:45 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik krijg tegenwoordig steeds irritante robocalls (robotstem die mij belt) op mijn ierse nummer. Het zijn ook gewoon ierse nummers die bellen, als het uit Tsjaad komt of zo blokkeer ik het sowieso al meteen. Dus ik denk dan vaak dat het bijvoorbeeld een pakketbezorger is, de dokter, etc. Super irritant.

Je kan ze blokkeren maar dan belt het volgende nummer.
Toen ik in duitsland woonde had ik die ook vaak op mijn vaste lijn. Die herken je aan dat ze het eerst 3 seconde stil is na opnemen. Nadat ik dat door kreeg hing ik na 2 sec elke keer op.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 22 juli 2021 @ 19:07:13 #76
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_200490814
Steeds zelfde callcenter vanwege fam omstandigheden steeds weg gedrukt maar uiteindelijk.
Heel gesprek...... zet het aanbod even zwart op wit en mail dat even. nee dat kan niet zwaar geiriteerde reactie. Nou jammer dan nooit meer wat gehoord. :) :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')