abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:57:21 #1
496184 jos1978
F1 Fan Go max
pi_199422268
Hopelijk post ik dit in het juiste forum. Recentelijk speel ik F1 fantasy wat mij vrij goed afgaat. Ik wil graag ook af en toe een kleine bet plaatsen op F1. Ik las op internet dat dit vanaf october legaal zou moeten kunnen maar als ik naar bepaalde sites kijk dan vind ik al opties. Al ben ik niet zeker of dit voor nederlanders is die buiten nederland leven? Iemand enige ervaring hiermee? Alvast bedankt.

[ Bericht 16% gewijzigd door noodgang op 14-05-2021 19:17:24 (Links verwijderd) ]
pi_199422341
Het is wel gewoon illegaal op dit moment, maar de handhaving is ver te zoeken.
pi_199422474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:03 schreef Pipaja het volgende:
Het is wel gewoon illegaal op dit moment, maar de handhaving is ver te zoeken.
Het kan wel illegaal zijn, maar afhankelijk van waar je online gokt, ben je wel gewoon kansspelbelasting schuldig. Beetje krom.

Overigens lang niet altijd dat je die schuldig bent.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:22:00 #4
496184 jos1978
F1 Fan Go max
pi_199422543
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Het kan wel illegaal zijn, maar afhankelijk van waar je online gokt, ben je wel gewoon kansspelbelasting schuldig. Beetje krom.

Overigens lang niet altijd dat je die schuldig bent.
OK, ik kon hier wel wat over terug vinden met Poker maar niet persee met gokken. Ik denk dat ik gewoon even ga wachten, al zal het om zo n kleine bedragen gaan dat ik me lastig kan voorstellen dat het een probleem gaat geven. Bedankt voor jullie reactie.
pi_199422958
Kleine bedragen kraait geen haan naar. Tevens hoef je onder een bepaald bedrag niet eens op te geven. Weet niet meer waar die grens ligt. Iets van 400 euro staat me bij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_199423038
Online gokken mag niet, alleen sites worden gedoogd zolang ze hun diensten niet in het Nederlands aanbieden. Tot eind deze zomer, als de gok licenties verkocht zijn, dan mag je aleen nog op die sites gokken.

Over kansspelbelasting. Als de desbetreffende site haar kantoor binnen de EU gevestigd is, is er geen kansspelbelasting van toepassing. Die site draagt namelijk al kansspelbelasting af en er mag niet dubbel belasting geheven worden

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2021 20:01:15 ]
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:07:59 #7
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_199423175
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:53 schreef vosss het volgende:
Kleine bedragen kraait geen haan naar. Tevens hoef je onder een bepaald bedrag niet eens op te geven. Weet niet meer waar die grens ligt. Iets van 400 euro staat me bij.
Alle sites van de Nederlandse Loterij, waaronder Toto zijn legaal.

Kansspelbelasting is boven de ¤449. Dit is het geval bij de legale aanbieders.


@TS
Al die buitenlandse goksites/bookmakers zijn überhaupt illegaal. Als de wet doorgaat kan je vanaf 1 oktober 2021 wel legaal gokken bij de aanbieders die een vergunning hebben gekregen van de Nederlandse Kansspelautoriteit.
misschien soms
wel
pi_199424434
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:07 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Al die buitenlandse goksites/bookmakers zijn überhaupt illegaal.
Zeker, maar het is wel raar dat je soms wel en soms geen KSB moet dokken over je winst. Afhankelijk van waar de aanbieder exact zit. Buiten de EU wel, binnen de EU niet. En dat is dan ook nog afhankelijk van wat je precies gokt of speelt of het wel of niet is.

Beter schept die wet wat duidelijkheid :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:33:51 #9
459006 FrietOliebolKaas
Geld maakt niet gelukkig, maar
pi_199425767
quote:
7s.gif Op [url=http s://forum.fok.nl/topic/2606935/1/25#p199424434]vrijdag 14 mei 2021 21:12[/url] schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker, maar het is wel raar dat je soms wel en soms geen KSB moet dokken over je winst. Afhankelijk van waar de aanbieder exact zit. Buiten de EU wel, binnen de EU niet. En dat is dan ook nog afhankelijk van wat je precies gokt of speelt of het wel of niet is.

Beter schept die wet wat duidelijkheid :+
Klopt, heel ingewikkeld. Waarschijnlijk heeft niemand zijn geld aan dat hij buiten de EU heeft gewonnen aangegeven bij de Belastingdienst. Simpelweg omdat diegene het niet doorheeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door FrietOliebolKaas op 14-05-2021 22:37:58 (Edit) ]
misschien soms
wel
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:44 #10
51385 baskick
Juist ja!
pi_199426439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:22 schreef jos1978 het volgende:

[..]

OK, ik kon hier wel wat over terug vinden met Poker maar niet persee met gokken.
Wat is het verschil? Me dunkt dat dezelfde regels gelden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_199484561
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:59 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Online gokken mag niet, alleen sites worden gedoogd zolang ze hun diensten niet in het Nederlands aanbieden. Tot eind deze zomer, als de gok licenties verkocht zijn, dan mag je aleen nog op die sites gokken.

Over kansspelbelasting. Als de desbetreffende site haar kantoor binnen de EU gevestigd is, is er geen kansspelbelasting van toepassing. Die site draagt namelijk al kansspelbelasting af en er mag niet dubbel belasting geheven worden
Ze worden niet gedoogd!!! onze overheid heeft besloten dat alle websites die gokdiensten aanbieden aan Nederlanders niet in aanmerking komen voor een vergunning.

Daarom hebben de meeste websites ook de Nederlandse taal en betaalmogelijkheden verwijderd. Bij unibet ben je een europese speler.
speak only if it improves the silence.
pi_199484726
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze worden niet gedoogd!!! onze overheid heeft besloten dat alle websites die gokdiensten aanbieden aan Nederlanders niet in aanmerking komen voor een vergunning.

Daarom hebben de meeste websites ook de Nederlandse taal en betaalmogelijkheden verwijderd. Bij unibet ben je een europese speler.
Sites die de site en/of software in het NL aanboden, kregen flinke boetes en werden actief aangepakt. Ging de site weer op EN dan was er niks aan de hand. Dat noem ik gedogen en wellicht niet de goede term maar je begrijpt het principe (!!!).

Softdrugs wordt hier toch gedoogd? Coffeeshops mogen het niet inkopen maar mogen wel een bepaalde hoeveelheid verkopen. Dus iedereen weet dat het niet klopt, maar er wordt niet gehandhaafd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')