SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt nergens zin in (zelfs niet in ademhalen)
Hier onweert het wederom met bakken regen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:14 schreef mschol het volgende:
zonnetje ziet er lekker uit, maar tis verradelijk fris..
Het is gewoon even allemaal te veel nu.quote:
Hier ookquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is gewoon even allemaal te veel nu.
Wat ik een uur geleden al zei, ben ik ook binnen bang dat een vogel me gaat aanvallen en dan ook al die kapotte apparaten thuis...
Apparaten kan je vervangen, maar idd vervelend, ik heb ook wel psychotisch klachten gehad een aantal jaar die levensecht leken weet hoe vermoeiend en angstig dat kan zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat ik een uur geleden al zei, ben ik ook binnen bang dat een vogel me gaat aanvallen en dan ook al die kapotte apparaten thuis...
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De begeleiding is net weg..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:23 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte Bos. Hopelijk kun je met iemand hierover praten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk Bos dit doe je met die vogel
wat kan jou dat nou schelen, je bent toch na morgen pleitosquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben 4 sollicitanten nu. Mijn collega die klachten deed gaat stoppen met klachten :p dus er komen er nu 2 bij.
Ah oké. Gedachten verzetten is soms wel heel moeilijk ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De begeleiding is net weg..
Maar ja ik moet gewoon proberen mijn gedachten te verzetten
6 op 10 goedquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:48 schreef Karzai het volgende:
https://wijnproevers.nl/item/quiz/echte-bierkenner-bier-quiz/
Hakken of sneakers?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Roze schoenen besteld. Heb ik het nodig? Nee.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Roze schoenen besteld. Heb ik het nodig? Nee.
Schol op de fietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it sparks happy, you need itquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.esprit.nl/p/h(...)-031EK1W316_680.html
Welneequote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:09 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)t-volgt-maandag.html
coronawave 4 incoming
Niet roze genoegquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.esprit.nl/p/h(...)-031EK1W316_680.html
Verwacht dat wel na de zomer ja als nog niet iedereen ingeënt is. Maar dan zou het toch in ieder geval minder druk moeten zijn in de ziekenhuizen dit keer, zou je verwachten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:09 schreef mschol het volgende:
coronawave 4 incoming
Oh ja maakt mij verder niet uit maar gewoon grappig :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wat kan jou dat nou schelen, je bent toch na morgen pleitos
Scheveningen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was lekker vandaag
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar, en naar het werk altijd oude afgetrapte sneakers.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb veel te veel schoenen voor iemand die nooit buitenkomt.
Met je voeten in het water?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was lekker vandaag
[ afbeelding ]
die indiaanse variant gaat ons gewoon nog even fucken denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwacht dat wel na de zomer ja als nog niet iedereen ingeënt is. Maar dan zou het toch in ieder geval minder druk moeten zijn in de ziekenhuizen dit keer, zou je verwachten.
Hou es opquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die indiaanse variant gaat ons gewoon nog even fucken denk ik
Nee, viel mee. Ik was bang dat mijn favoriete parkeerplaats vol zou zijn, maar daar was voldoende plek. En ook op het terras konden we lekker zittenquote:
Snoeihard, zonder glijmiddel of spuug, regelrecht droog het aarsje in.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
die indiaanse variant gaat ons gewoon nog even fucken denk ik
Omg mazzelaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was lekker vandaag
[ afbeelding ]
Ftfyquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Hele week regen.
Geen wandeling op t Wekeromse Zand voorlopig
Staat al de hele week regen voorspeld en vanmiddag ook weer in de zon gezeten. Kijk het morgen wel even aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Hele weekend regen.
Geen wandeling op t Wekeromse Zand voorlopig
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat al de hele week regen voorspeld en vanmiddag ook weer in de zon gezeten. Kijk het morgen wel even aan.
En nog frisjes ookquote:
Tranen krijg je, spuug moet je verdienenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snoeihard, zonder glijmiddel of spuug, regelrecht droog het aarsje in.
*plop*quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tranen krijg je, spuug moet je verdienen
Behalve via FOK! is Ede afgesloten van de buitenwereld?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik ook naartoe gegaan als ik kon communiceren met vrienden
ey sunshine.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:09 schreef mschol het volgende:
coronawave 4 incoming
Dat laatste is...vreemdquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wasmachine doet niet en vogels vallen hem aan, binnen.
The birds zeker nog nooit gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar de kans lijkt mij in NL vrij klein.
Jawel, maar ET ook en kijk elke avond uit het raam maar nooit ene lelijke gast op een fietsje voorbij zien vliegenquote:
Nasleep van die vogelaanval van gisteren, niet letterlijk binnen.quote:
Je moet wel richting de maan kijken dan he.....quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar ET ook en kijk elke avond uit het raam maar nooit ene lelijke gast op een fietsje voorbij zien vliegen
Koop echt nooit milkaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit vinden een aantal dames hier vast geen leuke aanbieding https://nl.pepper.com/aan(...)or-1-bij-lidl-197192
Maar Ama en Gerrie volgens mij wel.quote:
O, dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nasleep van die vogelaanval van gisteren, niet letterlijk binnen.
Ahhhquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Emmer even overvol is niet heel gek nee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh![]()
En dan die rukkerige wasmachine ook al
Chocoladequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit vinden een aantal dames hier vast geen leuke aanbieding https://nl.pepper.com/aan(...)or-1-bij-lidl-197192
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Emmer even overvol is niet heel gek nee.
Deze?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je ooit zo'n lelijke auto gezien. Een Peugeot 208 in iets wat het midden houdt tussen caramel, mosterd en kaasdiarree.
Tof autootje ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Vind dat juist een supertoffe kleur
Goeie omschrijving wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je ooit zo'n lelijke auto gezien. Een Peugeot 208 in iets wat het midden houdt tussen caramel, mosterd en kaasdiarree.
Dat is toch echt wel een miljard keer betere kleur dan de zoveelste auto in het grijs/lichtgrijs/donkergrijs/zwart/donkerzwart/lichtzwart/grijszwart/witquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel een miljard keer betere kleur dan de zoveelste auto in het grijs/lichtgrijs/donkergrijs/zwart/donkerzwart/lichtzwart/grijszwart/wit
Kleuriger is niet per definitie beter.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel een miljard keer betere kleur dan de zoveelste auto in het grijs/lichtgrijs/donkergrijs/zwart/donkerzwart/lichtzwart/grijszwart/wit
Nee maar dit is ook wel gewoon een mooie kleur. Hier in de buurt heeft iemand een zalmkleurige Ibiza, ja dat is wel gewoon echt lelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleuriger is niet per definitie beter.
Zelfde dat een Multipla niet ineens mooi is omdat ze een ander design hebben.
een auto hoeft geen kleurquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dit is ook wel gewoon een mooie kleur. Hier in de buurt heeft iemand een zalmkleurige Ibiza, ja dat is wel gewoon echt lelijk.
Mja staat er hier al een tijdje eentje (zo'n gele) en in het echt vind ik dat best wel een mooie kleurquote:
hehe.. nee. zwart. donkergrijs mag nog netquote:
Mijn Clio is zilvergrijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hehe.. nee. zwart. donkergrijs mag nog netAls je een aston martin hebt mag ie groen zijn. Heb je een ferrari dan mag ie rood
British Racing Greenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hehe.. nee. zwart. donkergrijs mag nog netAls je een aston martin hebt mag ie groen zijn. Heb je een ferrari dan mag ie rood
Jij mag 'm best hoor, maar ik ga 'm niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja staat er hier al een tijdje eentje (zo'n gele) en in het echt vind ik dat best wel een mooie kleur
Ja ik ben sowieso niet echt een goede graadmeter hierin gok ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij mag 'm best hoor, maar ik ga 'm niet mooi vinden.
Ik heb geen bananen vandaaaagquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Zie soms ook meisjes lopen met een lange knalgele jas. Dat ik echt denk: "je mag je bananenpak wel thuis laten hoor"
Iemand anders heeft een peperdure kar, heel zijn leven voor kromgelegen, en Toetsenbordheld Ygritte bepaalt even wat voor kleur hij mag hebben. Okeequote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel radijsjes?quote:
ook ff een klapje op z'n clio-bil geven en dan even 'there there' zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ga ‘m straks nog wat ruitenwisservloeistof voeren als troost
Elke dag.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ook ff een klapje op z'n clio-bil geven en dan even 'there there' zeggen
Ik moet qua stijl eigenlijk een lijkwagen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je zelf een beetje coolig fout bent kom je hier ook mee weg![]()
Inb4 US die een kwart velg van een Lambo postquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je zelf een beetje coolig fout bent kom je hier ook mee weg![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet qua stijl eigenlijk een lijkwagen.
Jup zo rol ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand anders heeft een peperdure kar, heel zijn leven voor kromgelegen, en Toetsenbordheld Ygritte bepaalt even wat voor kleur hij mag hebben. Okee
Net als celinaspookybooquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet qua stijl eigenlijk een lijkwagen.
Dank jequote:
Die vogel was dinsdag al. Maar ik ben nog steeds als de dood dat het nog een keer gebeurt...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijne heeft ook een moeilijke reputatiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke dag.Hij moet in een parkeergarage staan met dikke BMW’s en Mercedessen. Daar heeft ie het soms een beetje moeilijk mee.
Cactus?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijne heeft ook een moeilijke reputatie
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Die vogel was dinsdag al. Maar ik ben nog steeds als de dood dat het nog een keer gebeurt...
Met stootkussens aan de zijkantquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik overwogen. Ik vond ‘m wel quirky
Oeps, m'n dagen zijn een beetje veel van hetzelfde geloof ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Die vogel was dinsdag al. Maar ik ben nog steeds als de dood dat het nog een keer gebeurt...
Met auto's heb ik ze liever niet quirky. Ook zo de schurft aan ronde ventilator dingetjes enz (ja Audi ik bedoel julliequote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik overwogen. Ik vond ‘m wel quirky
Ronde ventilator dingetjes?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met auto's heb ik ze liever niet quirky. Ook zo de schurft aan ronde ventilator dingetjes enz (ja Audi ik bedoel jullie) Het mot gewoon strak op de weg liggen en kunnen gassen.
Ja, en dat interieur was ook wel apart.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met stootkussens aan de zijkant
Jij vindt zelfs het allersaaiste soort auto's dat er is nog te wildquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Budapestenaar
Toen ik dinsdag bij een adres een brief in de bus deed. de bus zit naast de deur. Kreeg ik een klap op mijn kop. Het leek van boven te komen, maar ik zag niks. Ook op de grond lag niks. Dus terug naar mijn fiets. Nog een klap...![]()
Bij de fiets nog een keer dacht ik. Ik stap op de fiets, ga fietsen en hoppa nog een klap. Bleek het een vogel te zijn.. Broedseizoen, dus waarschijnlijk kwam ik iets te dicht bij het nestje.. Gelukkig was het volgens mij een kauw en geen grotere vogel...
Nissan Juke ben jij ook wel het type voorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dat interieur was ook wel apart.
Je hebt een beemert?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met auto's heb ik ze liever niet quirky. Ook zo de schurft aan ronde ventilator dingetjes enz (ja Audi ik bedoel jullie) Het mot gewoon strak op de weg liggen en kunnen gassen.
Nee, nergens last van. Ik heb wel even door anderen op mijn kop laten kijken, maar die zagen geen schrammetje oid..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jeetje, wat bizar. Ben je niet gewond geraakt?
Lelijk. Wild is iets anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt zelfs het allersaaiste soort auto's dat er is nog te wild
Heb ik toevallig vandeweek eens naar zitten kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nissan Juke ben jij ook wel het type voor
Durf je nog naar dat adres?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, nergens last van. Ik heb wel even door anderen op mijn kop laten kijken, maar die zagen geen schrammetje oid..
Juke is best grootquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik toevallig vandeweek eens naar zitten kijken![]()
Maar ik vraag me af of ik pas. Japanners zijn doorgaans niet zo geschikt voor tweemeterigen
Hoewel, in een Suziki Swift pas ik ook
Weet ik nog niet. Heb er vandaag niet heen gehoeven. Ik heb het wel gezegd dat is gebeurt en ik beslis wel zodra ik weer heen moet. Het ligt op een veel gebruikte weg en niet echt midden in de wijk, dus dat komt dan wel goed..quote:
Hmm, nou ja, voorlopig blijf ik nog wel even in mijn Cliootje karren. Hoewel hij alweer 8 jaar oud isquote:
Doe dan wel een Nismoquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik toevallig vandeweek eens naar zitten kijken![]()
Maar ik vraag me af of ik pas. Japanners zijn doorgaans niet zo geschikt voor tweemeterigen
Hoewel, in een Suziki Swift pas ik ook
En massagestoelen fur das echte gevuhl zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, maar die zou ik zo nemen. Wel een met sdrive fur das echte gevuhl
Kan me wel voorstellen dat je dit even moet verwerken. Je hoort wel van postbodes die door honden achterna worden gezeten, maar vogels is wel apartquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb er vandaag niet heen gehoeven. Ik heb het wel gezegd dat is gebeurt en ik beslis wel zodra ik weer heen moet. Het ligt op een veel gebruikte weg en niet echt midden in de wijk, dus dat komt dan wel goed..
Mijn broer had vroeger een Mini John Cooper Works. Ook weleens in gereden. Kwam ik gebroken uit, zo keihard geveerd. Ik ga toch meer voor comfort dan sportiviteitquote:
Heb ik iemand anders voorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En massagestoelen fur das echte gevuhl zeker
Doet me hieraan denken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dit even moet verwerken. Je hoort wel van postbodes die door honden achterna worden gezeten, maar vogels is wel apart
Hardlopers zijn ook vaak prooi voor met name Buizerds. deze week weer ergens...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dit even moet verwerken. Je hoort wel van postbodes die door honden achterna worden gezeten, maar vogels is wel apart
Honkbalknuppel mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb er vandaag niet heen gehoeven. Ik heb het wel gezegd dat is gebeurt en ik beslis wel zodra ik weer heen moet. Het ligt op een veel gebruikte weg en niet echt midden in de wijk, dus dat komt dan wel goed..
Wielrenners aanvallen kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken.![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-en-bekraste-helmen
Nest maken naast een wielerbaan en dan pissig wielrenners verjagen.
Ik kon er ook wel om grinniken ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wielrenners aanvallen kan ik wel waarderen.
Mini kun je wel lekker mee scheurenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer had vroeger een Mini John Cooper Works. Ook weleens in gereden. Kwam ik gebroken uit, zo keihard geveerd. Ik ga toch meer voor comfort dan sportiviteit
Mini's zijn wel leuke karts. Voor de heel veel en heel lang rijden vind ik ze ook niet zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer had vroeger een Mini John Cooper Works. Ook weleens in gereden. Kwam ik gebroken uit, zo keihard geveerd. Ik ga toch meer voor comfort dan sportiviteit
Gemaakt door iemand met een voorliefde voor rondingenquote:
Moet je met zo'n masker achter op je hoofd lopen, zou dat helpen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hardlopers zijn ook vaak prooi voor met name Buizerds. deze week weer ergens...
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken.![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-en-bekraste-helmen
Nest maken naast een wielerbaan en dan pissig wielrenners verjagen.
Twee boze ogen op je achterhoofd plakkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je met zo'n masker achter op je hoofd lopen, zou dat helpen?
Wie weet. Mijn leidinggevende zei gekscherend. Vind je het gek met dat kapsel van je. Die dacht natuurlijk dat er een nestje van te maken viel..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je met zo'n masker achter op je hoofd lopen, zou dat helpen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)gelijk-ook~adb1a229/
Voor als jullie een verstopte neus hebben
Bruine loopneusquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik negeer mensen waarvan ik denk dat ze hulp kunnen gebruiken gewoon, als ze hulp nodig hebben kunnen ze het me altijd vragen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)hulp-bieden-campagne
Als je niet helpt is het niet goed. Als je wel helpt ook niet.
Dan niet. Krijg lekker de hik.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week een artikel dat mensen het vervelend vinden om altijd om hulp te moeten vragen en dat mensen best een beetje kunnen helpen als ze zien dat het niet lukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik negeer mensen waarvan ik denk dat ze hulp kunnen gebruiken gewoon, als ze hulp nodig hebben kunnen ze het me altijd vragen.
Het is toch nooit goed idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week een artikel dat mensen het vervelend vinden om altijd om hulp te moeten vragen en dat mensen best een beetje kunnen helpen als ze zien dat het niet lukt.
Voortaan in het ziekenhuis die zuurstofslang dan maar in de kont zodat je niet aan het infuusvoedsel hoeftquote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
"Als ik naar de lift wil rijden, drukken mensen al op het knopje. Terwijl ik dat helemaal zelf kan, al duurt het wat langer", vertelt Noortje aan EditieNL. Dat vindt ze behoorlijk vervelend"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Waardoor ze dus nog langer stilstaat voor de liftdeur...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als ik naar de lift wil rijden, drukken mensen al op het knopje. Terwijl ik dat helemaal zelf kan, al duurt het wat langer", vertelt Noortje aan EditieNL. Dat vindt ze behoorlijk vervelend"
Kun je godverdomme staan wachten tot die halve op het knopje heeft gedrukt, oppleuren met die onzin, banden lek steken.
En vervolgens gewoon van de trap af duwen, gaat sneller dan de lift.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als ik naar de lift wil rijden, drukken mensen al op het knopje. Terwijl ik dat helemaal zelf kan, al duurt het wat langer", vertelt Noortje aan EditieNL. Dat vindt ze behoorlijk vervelend"
Kun je godverdomme staan wachten tot die halve op het knopje heeft gedrukt, oppleuren met die onzin, banden lek steken.
Wat is er mis met 'Joe heb je hulp nodig?'quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Zo voel ik mij over het algemeen over iedereen die beweegt als een slak of te hard ademt bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen de hele afstelling van dat ding verkloot ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Joe heb je hulp nodig?'
Ja is een antwoord, nee is ook een antwoord.
Stel ik zat in een rolstoel en iemand zou mij bijvoorbeeld ongevraagd ineens gaan duwen zou ik not amused zijn.
Plaats dat ze blij is dat normale mensen voor haar een rolstoel in elkaar hebben gezet, ondankbare behindiequote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stel ik zat in een rolstoel en iemand zou mij bijvoorbeeld ongevraagd ineens gaan duwen zou ik not amused zijn.
En dat is dus het probleem.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaats dat ze blij is dat normale mensen voor haar een rolstoel in elkaar hebben gezet, ondankbare behindie
Van die slakken die niet doorlopenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo voel ik mij over het algemeen over iedereen die beweegt als een slak of te hard ademt bij mij in de buurt![]()
Tot 10 tellen moet ik dan, soms ook tot 20 of 30 en vriendelijk glimlachen en een knikje
Ja of die een beetje over je dure schoenen gaan staan kwijlen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van die slakken die niet doorlopen![]()
Of links op een roltrap gaan staan
Die verdienen een klap.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah gehandicapten mogen alleen nog maar klagen als ze hun rolstoel als doe-het-zelf pakket hebben besteld.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaats dat ze blij is dat normale mensen voor haar een rolstoel in elkaar hebben gezet, ondankbare behindie
Ohhh ja roltrap terroristen vind ik ook zeer ergerlijk. Ik ben dan altijd die kut die hard pardon roepend erlang wil / gaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen ze hem over het algemeen geheel aangepast en op maat gemaakt en afgesteldquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah gehandicapten mogen alleen nog maar klagen als ze hun rolstoel als doe-het-zelf pakket hebben besteld.
Als je aan het klagen bent dat mensen te behulpzaam zijn dan klopt er wel wat meer niet dan een kapot beentje of twee.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah gehandicapten mogen alleen nog maar klagen als ze hun rolstoel als doe-het-zelf pakket hebben besteld.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ja roltrap terroristen vind ik ook zeer ergerlijk. Ik ben dan altijd die kut die hard pardon roepend erlang wil / ga
1 keer "Nee" en 90 % haakt af. Nog een keer nee en het is wel klaar. Terwijl op zich driekwart van de mensen best wil helpen. Maar als je hulp aanbiedt aan iemand die het kennelijk niet nodig heeft, dan voel je je toch ook behoorlijk in je hemd gezet.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
en het karretje overdwars altijdquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Lui die ineens stoppen met lopen midden in het pad zijn ook irritant.
Midden in het pad van de supermarkt met je kar gaan staan kletsen.... baaaaaaaaaahhhh ga weg mensquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Lui die ineens stoppen met lopen midden in het pad zijn ook irritant.
Ja dan ga recht je aura van iemand in, maar even een deur openhouden of alvast op een liftknopje drukken is tich niet raar.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan een dikke vrouw vragen of het een jongen of een meisje gaat worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 keer "Nee" en 90 % haakt af. Nog een keer nee en het is wel klaar. Terwijl op zich driekwart van de mensen best wil helpen. Maar als je hulp aanbiedt aan iemand die het kennelijk niet nodig heeft, dan voel je je toch ook behoorlijk in je hemd gezet.
Nee dan moet je maar gewoon minder etenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan een dikke vrouw vragen of het een jongen of een meisje gaat worden.
En als je dan vraagt of je er langs van een blik terug krijgt van bemoei je ergens anders mee zegquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Midden in het pad van de supermarkt met je kar gaan staan kletsen.... baaaaaaaaaahhhh ga weg mens
Deur openhouden doe ik voor iedereen. Vrij normaal wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan ga recht je aura van iemand in, maar even een deur openhouden of alvast op een liftknopje drukken is tich niet raar.
Zit de rem erop en dan kwak je die persoon zo naar voren.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen de hele afstelling van dat ding verkloot ook.
Helemaal geen last van. Als ik zie dat iemand zich sowieso wel red ga ik het ook niet vragen overigens.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 keer "Nee" en 90 % haakt af. Nog een keer nee en het is wel klaar. Terwijl op zich driekwart van de mensen best wil helpen. Maar als je hulp aanbiedt aan iemand die het kennelijk niet nodig heeft, dan voel je je toch ook behoorlijk in je hemd gezet.
Dit is wel een bijzondere gedachtengang maar dat zijn we wel van je gewendquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aan een dikke vrouw vragen of het een jongen of een meisje gaat worden.
Ja dan geef je de deur over zeg maar, maar gewoon even helemaal openhouden voor iemand in een rolstoel/op krukken/rollator/kinderwagen, vind ik ook heel normaal. Maar niet iedereen is van zulke dingen gediend blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deur openhouden doe ik voor iedereen. Vrij normaal wel.
Kennis van me zit in een rolstoel en is hier vrij actief mee, voornaamste ding is dat mensen je meteen als een halve zool behandelen, de "laat ons zelf om hulp vragen"-instelling is vrij algemeen onder de kreupelen en andere zichtbare gehandicapten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan ga recht je aura van iemand in, maar even een deur openhouden of alvast op een liftknopje drukken is tich niet raar.
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kennis van me zit in een rolstoel en is hier vrij actief mee, voornaamste ding is dat mensen je meteen als een halve zool behandelen, de "laat ons zelf om hulp vragen"-instelling is vrij algemeen onder de kreupelen en andere zichtbare gehandicapten.
Zo bedoel je... die deur hou ik ook open, ben ik als eerste bij het lift knopje druk ik hem in, is mijn voorganger zichtbaar aan het worstelen met het knopje zou ik het vragen en niet zomaar indrukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan pissig worden als je ze bijna aanrijd.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Midden in het pad van de supermarkt met je kar gaan staan kletsen.... baaaaaaaaaahhhh ga weg mens
Die gesprekken ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zijn avi-niveaus nou weerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gesprekken ook.
"Ja meid, ik had van de moeder van Milan gehoord dat de zus van Sterre, volgend jaar een klas mag overslaan. terwijl ze helemaal niet hoogbegaafd is. Mijn zoon is al twee avi-niveau's hoger en die..... bla bla bla"
Ga lekker op facebook zitten
hoezo "bijna"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan pissig worden als je ze bijna aanrijd.
quote:
Prima, doen we datquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kennis van me zit in een rolstoel en is hier vrij actief mee, voornaamste ding is dat mensen je meteen als een halve zool behandelen, de "laat ons zelf om hulp vragen"-instelling is vrij algemeen onder de kreupelen en andere zichtbare gehandicapten.
Ik doe the evil eye of death van tevoren, zeggen ze meestal niksquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan pissig worden als je ze bijna aanrijd.
Dat geef ik nooit toe natuurlijk.quote:
Ja op die fiets. Niet zuchtend en steunend op het knopje drukkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo bedoel je... die deur hou ik ook open, ben ik als eerste bij het lift knopje druk ik hem in, is mijn voorganger zichtbaar aan het worstelen met het knopje zou ik het vragen en niet zomaar indrukken.
'Ze zoeken het zelf maar uit'?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als je ook voor een niet-gehandicapte zou doen.
Met oogkleppen de wereld doorquote:
Zo snel als je kan op het "deur dicht" knopje rammenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja op die fiets. Niet zuchtend en steunend op het knopje drukken
De meeste vinden dat dikke prima. Personen die ik ken in een rolstoel zijn ook echt niet op hun mondje gevallen. Die hebben hun hele leven al moeten opboksen tegen vooroordelen.quote:
Ahhh gut zit u nu tussen het deurtje.... als u nou even achteruit rijd... en dan alsnog snel dicht doenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo snel als je kan op het "deur dicht" knopje rammen
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh gut zit u nu tussen het deurtje.... als u nou even achteruit rijd... en dan alsnog snel dicht doen
Ja krijg je zo'n ongevraagde grote bek vanaf kruishoogte.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste vinden dat dikke prima. Personen die ik ken in een rolstoel zijn ook echt niet op hun mondje gevallen. Die hebben hun hele leven al moeten opboksen tegen vooroordelen.
'Het zijn net mensen'quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja krijg je zo'n ongevraagde grote bek vanaf kruishoogte.
gotjeezus er is weer een hokje gevonden om iemand een schuldgevoel aan te praten hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een hoop able-bodied privilege in deze SC zeg
Mijn oog is weer ok.quote:
Mwehehehehequote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een hoop able-bodied privilege in deze SC zeg
Knap hč?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gotjeezus er is weer een hokje gevonden om iemand een schuldgevoel aan te praten hoorEen kunst op zich werkelijk
Ik moet alleen direct terug als het weer terugkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh ja, dat was ook zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knap hč?
Wat vindt je van transabled mensen?
https://life.gomcgill.com(...)re-called-transabled
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet alleen direct terug als het weer terugkomt.Hmm, laten we even van het positieve scenario uitgaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou prima zonder kunnen ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, laten we even van het positieve scenario uitgaan dan
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knap hč?
Voor sommigen zou het wel een uitkomst zijn als ze vinden dat hun rechterhand niet van henzelf is.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knap hč?
Dat weet je bestquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knap hč?
Ja die wil ik best eens doen maar die rijdt alleen doordeweeks dus dat is er nog niet van gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk kanaal dit![]()
@:dr_flash zweeftreintjes
Huh, da's ook mal.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die wil ik best eens doen maar die rijdt alleen doordeweeks dus dat is er nog niet van gekomen
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk kanaal dit![]()
@:dr_flash zweeftreintjes
Mijn ouders kunnen alles op hun iPad. Dat is fool-proof en was een goede investering.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog even een avondloopje gedaan. Nu nog pa bellen voor computergezeik nummer 34566788900987?
Of kan morgen ook wel?
Als dat zo is moet je er respect voor hebben. Anders ben je maar een kortzichtig persoon.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het volgende, ja ik eet graag Mexicaanse baby's.
Geen greintje fiducie in. Echt niet. Mijn ouders zijn van het slag "zodra er wat dan ook op het scherm verschijnt, printscreen in Weurt plakken en mailen om hulp."quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders kunnen alles op hun iPad. Dat is fool-proof en was een goede investering.
herkenbaar van toen ik nog vriendendiensten deed qua ITquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen greintje fiducie in. Echt niet. Mijn ouders zijn van het slag "zodra er wat dan ook op het scherm verschijnt, printscreen in Weurt plakken en mailen om hulp."
Ook al is de vraag nog zo simpel en is het enige antwoord "op OK klikken". Letterlijk.
over paar dagen even googlen op je site adres/naam om te kijken of hij ergens in een nieuwsarchief terecht is gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm ik heb iets vaags. Misschien is het niet zo maar ik heb het idee dat mijn kabouterwebsite ergens op een locale radiozender genoemd is vandaag. Ik kijk elke dag wel naar de statistieken en daar kan ik een paar dingen aan zien, Zo had ik vandaag toen ik uit het werk kwam al 101 vieuws maar dat schoot ineens omhoog naar 280 ofzo. Ook kan ik zien wanneer mensen ergens op een linkje hebben geklikt, dat blijkt niet de oorzaak want 7x door facebook maar 74 mensen kwamen op mijn site via een zoekmachine. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze er ergens (radio?) over gehoord hebben Verder geen berichten waar ik iets uit kan opmaken dus ik gok dat ik er nooit achter zal komen helaas. Maar wel grappig.
Hmm dat kan maar wanneer het in een nieuwsbericht (tekst) is gekomen dan lijkt me dat het een directe link is, er is iets gebeurd waarom vandaag 74 mensen mijn site gingen opzoeken via zoekmachines. Denk niet dat ik dat terug kan vinden?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
over paar dagen even googlen op je site adres/naam om te kijken of hij ergens in een nieuwsarchief terecht is gekomen
Even alle Haagse piraten zenders na bellenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm ik heb iets vaags. Misschien is het niet zo maar ik heb het idee dat mijn kabouterwebsite ergens op een locale radiozender genoemd is vandaag. Ik kijk elke dag wel naar de statistieken en daar kan ik een paar dingen aan zien, Zo had ik vandaag toen ik uit het werk kwam al 101 vieuws maar dat schoot ineens omhoog naar 280 ofzo. Ook kan ik zien wanneer mensen ergens op een linkje hebben geklikt, dat blijkt niet de oorzaak want 7x door facebook maar 74 mensen kwamen op mijn site via een zoekmachine. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze er ergens (radio?) over gehoord hebben Verder geen berichten waar ik iets uit kan opmaken dus ik gok dat ik er nooit achter zal komen helaas. Maar wel grappig.
Lol dat lijkt me al een hele klus. Maar kan overal in Nederland zijn he?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even alle Haagse piraten zenders na bellen
Beter de kabouterzenders.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even alle Haagse piraten zenders na bellen
Hallo bitterbal. Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
9 uur en nu pas op schiedam door die tyfus. Werkzaamheden
Koop een bank en ga zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
9 uur en nu pas op schiedam door die tyfus. Werkzaamheden
Of Vlaanderen. Maar ik zou in Den Haag beginnenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat lijkt me al een hele klus. Maar kan overal in Nederland zijn he?
K wil naar huisquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hallo bitterbal. Hoe was je dag?
One man's fun is another's hell.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat zo is moet je er respect voor hebben. Anders ben je maar een kortzichtig persoon.
Denk eerder dan beginnen waar de laatste kabouters zijn gevonden of mee naar toe zijn genomen,quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of Vlaanderen. Maar ik zou in Den Haag beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |