9 van de 20 recentste nummers twee in de halve finale running order gingen naar de finale.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral in de halve finale is dat imo. Anders hadden ze in 2019 daar de Sisters neer moeten zetten, maar ze zetten daar Jonida Maliqi neer (die niet in de running was voor een winst maar ook niet zσ slecht was dat het de tweede spot verdiende).
Ja ik ben echt benieuwd! Ik vond ook niks mis met de vorige outfitsquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik vond de outfits zo mooi vorige keer, ik hoop dat het weer mooi is
Nee precies. Afsluiten zou ook goed zijn inderdaad. Maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat doen ze echt nooit zo 2x achter elkaar. Misschien dat hij kan afsluiten
Dat is ook een groot deel waarom je Eurojury en de jury van ESF niet kan vergelijken, bij de Eurojury doen heeeel veel (oud) JESF kinderen mee, die liggen qua leeftijd vooral heel veel te ver weg bij de ESF-jury.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:22 schreef Momo het volgende:
Ik hoop wel dat de gemiddelde leeftijd van de juryleden niet weer 55 jaar is.
That first minute is amazing, it's telling a storyquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:27 schreef aarontje112 het volgende:
De nieuwe van Mattstream is helemaal overweldigd door Jeangu![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:27 schreef aarontje112 het volgende:
De nieuwe van Mattstream is helemaal overweldigd door Jeangu![]()
![]()
![]()
Zoiets zou goed kunnen als deze allemaal tweede helft trekken inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:25 schreef Fred_B het volgende:
23. Nederland
24. Italiλ
25. Bulgarije
26. San Marino
Zou wel genottelijk zijn.
Jeangu niet 26e worden ?!?!?!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:28 schreef GeorgeM het volgende:
Matt & Co. zijn super enthousiast![]()
It grabs you
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:28 schreef Aoibhin het volgende:
Matt heeft het nu ook over de krumper, dat het hier veel beter past
Nee hij zei dat de make up zo goed was dat Nikkie waarschijnlijk aan het quacken wasquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:35 schreef Nashipeer het volgende:
Vooral Gabe die het voor het eerst ziet lijkt helemaal verliefd op de performance qua lichaamstaal 🤣
En Nikkie Tutorials was in beeld in de green room?
Die kleurexplosiequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
(Linksonder de tv-beelden?)
WE GAAN SCHROEIENquote:
Aaah zo 😆 ik dacht alquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nee hij zei dat de make up zo goed was dat Nikkie waarschijnlijk aan het quacken was
quote:very impressed by the Netherlands. takes on a new lease of life on stage
GOOSE BUMPSquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:34 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
(Linksonder de tv-beelden?)
Ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan er nog steeds helemaal niet enthousiast over wordenBen veel meer bezig met de andere landen, had me allang neergelegd bij een 24ste plek oid
![]()
Mij nog steeds totaal niet, help mequote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:38 schreef aarontje112 het volgende:
10 minuten geleden kon het me allemaal nog weinig schelen
De pers is nog niet zo enthousiast over een Nederlandse staging geweest sinds 2014 volgens mij.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef Amarinthe het volgende:
Ik moet zeggen dat op het eerste oog dit er uit ziet als een van de mooiste stagings van ons ooit (op CATS en misschien Birds na) ook al staat het liedje niet in mijn top.
WHOOP WHOOPquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zit ineens op de hypetrain, doet iemand mee![]()
![]()
![]()
![]()
10 minuten geleden kon het me allemaal nog weinig schelen
Ik ook, ik vind het zo een fijn nummer, en ook ZO anders dan al het andere stak echt uit in een positieve manier van mij. Ben blij dat er eindelijk wat postiever over gedacht wordtquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:39 schreef GeorgeM het volgende:
IK VIND HET ZΣ'N LEKKER NUMMERIS DAT RAAR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |