abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 15:29:33 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199419684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 14:55 schreef mark16 het volgende:

[..]

niet dan? Ik ben niet ziek. Dus ben ik gezond. Simpeler kan niet.
Dat weet jij niet zonder test, he?

Maar goed, je vraag uit de OP is beantwoord. Wat jij met het antwoord is aan jou
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 15:44:51 #27
338319 ZarB
Piña colada
pi_199419878
Ik denk echt dat het heel ingewikkeld wordt om aan een autist uit te leggen hoe dit werkt. Misschien kunnen z'n begeleiders het.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199419914
En los van de overheid, er gelden vast ook regels bij je begeleid wonen, zoals het opvolgen van afspraken en bepalingen van je leiding. Ik geloof niet dat een rechter hen in het ongelijk zouden stellen als zij je op die manier aan de -dagen-quarantaine houden.
dag
pi_199419938
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:47 schreef Peter het volgende:
En los van de overheid, er gelden vast ook regels bij je begeleid wonen, zoals het opvolgen van afspraken en bepalingen van je leiding. Ik geloof niet dat een rechter hen in het ongelijk zouden stellen als zij je op die manier aan de -dagen-quarantaine houden.
Dat zou dan wel het failliet van de rechtspraak zijn.
pi_199421594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:49 schreef mark16 het volgende:

[..]

Dat zou dan wel het failliet van de rechtspraak zijn.
Waarom? Jij hebt toch een begeleidingsovereenkomst? Daar mogen ze je aan houden. Daarin staat vast ook dat jij aanwijzingen moet opvolgen.
dag
pi_199421692
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:01 schreef Peter het volgende:

[..]

Waarom? Jij hebt toch een begeleidingsovereenkomst? Daar mogen ze je aan houden. Daarin staat vast ook dat jij aanwijzingen moet opvolgen.
Sure, daar staat niets in over 6 dagen lang 24 uur per dag opgesloten worden op de woning. Nogmaals, zo erg vind ik het ook weer niet, maar ik heb wel mijn vraagtekens bij de onderliggende argumentatie en de wettelijke geldigheid.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 18:11:04 #32
408813 crew  trein2000
pi_199421745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:07 schreef mark16 het volgende:

[..]

Sure, daar staat niets in over 6 dagen lang 24 uur per dag opgesloten worden op de woning. Nogmaals, zo erg vind ik het ook weer niet, maar ik heb wel mijn vraagtekens bij de onderliggende argumentatie en de wettelijke geldigheid.
Ik niet, is gewoon een kwestie van gezond verstand.
Het staat je overigens vrij om elders te gaan wonen, ze mogen je niet zomaar fysiek opsluiten. (Mits je daar vrijwillig zit).
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199426792
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat weet jij niet zonder test, he?

Maar goed, je vraag uit de OP is beantwoord. Wat jij met het antwoord is aan jou
Dan nog, alleen een arts kan ziektes diagnosticeren.
pi_199429378
Je bent duidelijk op zoek naar mensen die jouw mening steunen en niet naar de waarheid.
dag
pi_199445286
En dan nog, er kan zich de situatie voordoen dat je op dag 1 iemand ontmoet, die op dag 2 positief test waardoor ik dus 5 dagen in quarantaine moet, dan mij op dag 6 laat testen, op dag 7 een negatieve uitslag krijg, dan op dag 8 weer iemand ontmoet die positief getest blijkt te zijn waardoor ik van dag 9 tm dag 14 weer in quarantaine moet, rinse and repeat. Dat mensen dit normaal vinden kan ik niet begrijpen. En ja idd, ik ben inderdaad op zoek naar mensen in Nederland die niet volslagen krankzinnig zijn geworden. gek he.
pi_199445347
Misschien moet lange Frans even langs komen, die is het vast wel met je eens
  zondag 16 mei 2021 @ 04:16:25 #37
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_199445353
TS, ik ben het volledig met je eens. De volledig doorgeslagen angstpropaganda voor een viruske wat nog geen deuk in een pakje verse boter slaat, de volslagen willekeur aan "regeltjes" en achterlijke adviezen, al dan niet sterk aangeraden... Het slaat totaal nergens meer op.

Mensen worden doelbewust tegen elkaar opgezet en net zo lang getreiterd tot ze van pure ellende toegeven en zich laten injecteren met een "vaccin" dat totaal niet helpt tegen dit "killervrus" wat gewoon een overdreven verkoudheid is, totaal niet dodelijk voor normaal gezonde jonge mensen (lees: onder de 70).

Laatst op 't werk ook zo'n klaphark die het blijkbaar leuk vindt om dagelijks zo'n wattenstaaf te deepthroaten. Op zeker moment komt uit die gammele test vanzelf wel een keertje "positief" gerold en dan moet hij z'n directe collega's erbijlappen, die moeten dan direct naar huis, zich vijf dagen opsluiten en dan ook zo'n stok in je neus laten rammen.
Overigens: Als het nou allemaal zo heeeeel besmettelijk zou zijn, waarom moeten ze de virusjes dan achter uit iemands strot halen? Gewoon je neus snuiten zou al voldoende materiaal moeten opleveren.

Dan sturen ze je naar huis en moet je dus een afspraak maken bij zo'n partytent, waar je daags daarna een "uitslag" van krijgt. Telefonisch. Geen enkel bewijs; je baas moet dus maar op je blauwe ogen geloven dat je de correcte uitslag zelf aan hem vertelt (want hij mag het je niet vragen, medisch geheim). Sterker nog: Al zou je niet gaan testen, dan weet je baas nog steeds niets, want er is geen bewijs voor en hij mag het ook niet vragen.

Helaas zitten we nog wel even vast in deze slechte film, want er liggen nog zo'n twee miljard muilkorfjes te verstoffen en die mogen natuurlijk niet ongebruikt blijven. Hetzelfde geldt voor die spuiten; die hebben klauwen met geld gekost en eigenlijk wil niemand ze, vandaar dat ze met dreigementen en heel veel reclame blijven proberen om ze in mensen te prikken.
En ze kunnen nu ook niet meer met het excuus komen dat ze zich vergist hebben, want dan breekt pas echt de pleuris uit.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 16 mei 2021 @ 05:27:25 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199445393
Quarantaine is een advies, geen regel of wet.
Niemand kan je dwingen om thuis te blijven.

Weeg dat advies dus zorgvuldig af in je eigen keuzes.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 16 mei 2021 @ 05:28:05 #39
408813 crew  trein2000
pi_199445395
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 05:27 schreef Drekkoning het volgende:
Quarantaine is een advies, geen regel of wet.
Niemand kan je dwingen om thuis te blijven.

Weeg dat advies dus zorgvuldig af in je eigen keuzes.
Begeleid wonen hè? Dan heb je ook te maken met regels van de zorginstelling.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 16 mei 2021 @ 05:29:21 #40
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199445398
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 05:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Begeleid wonen hè? Dan heb je ook te maken met regels van de zorginstelling.
Ah ja, dat is natuurlijk zo :Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199446120
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 14:58 schreef mark16 het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs voor de aanname dat iemand die geen enkele klachten heeft andere mensen zou kunnen besmetten met covid. Dit is puur en alleen een ongefundeerde angst.
Domheid is een keuze, doe er iets aan.

https://www.ad.nl/buitenl(...)aan-corona~ab8a20b6/
pi_199454334
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:24 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Domheid is een keuze, doe er iets aan.

https://www.ad.nl/buitenl(...)aan-corona~ab8a20b6/
Anekdotes zijn nog geen wetenschappelijk bewijs.
pi_199454728
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:32 schreef mark16 het volgende:

[..]

Anekdotes zijn nog geen wetenschappelijk bewijs.
Jij beweert dat X niet kan, maar ik laat zien dat X heeft plaatsgevonden. Met andere woorden, je loopt uit je nek te lullen.

Dus nogmaals, doe iets aan je stuitende domheid. Wellicht heeft je begeleider een idee wat je er aan kunt doen.
pi_199461725
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:56 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Jij beweert dat X niet kan, maar ik laat zien dat X heeft plaatsgevonden. Met andere woorden, je loopt uit je nek te lullen.

Dus nogmaals, doe iets aan je stuitende domheid. Wellicht heeft je begeleider een idee wat je er aan kunt doen.
Zolang het niet in een peer-reviewed wetenschappelijk tijdschrift belandt kan iedereen wel van alles beweren.
pi_199462267
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 02:31 schreef mark16 het volgende:

[..]

Zolang het niet in een peer-reviewed wetenschappelijk tijdschrift belandt kan iedereen wel van alles beweren.
Je zou ook kunnen overwegen om zelf na te denken, maar ik ben bang dat dat te veel gevraagd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')