Ja!!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Even een fingers crossed voor een break tussen Portugal en Bulgarije
Ik weet niet hoeveel tijd het kost om dat rotsblok het podium op te slepen, maar voor lastige props plaatsen ze vaak een pauzequote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Even een fingers crossed voor een break tussen Portugal en Bulgarije
kon me niet beheersen, maar heerlijk dynamisch camerawerk ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik val in de herhaling maar holy shit dit ziet er ook weer fantastisch uit
Ik bekijk nu de samenvatting nog eens, en ondanks dat ze laatste aan de beurt zijn valt Malta wel erg weg hier hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:42 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Handig zo en wat langer dan die van gisteren
NEEquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:06 schreef Nashipeer het volgende:
Schijnbaar werd gezegd in de stream van Matt dat Letland gebruik maakt van een kooi
Lijkt me raar als ze dat de eerste rehearsals niet dedenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:06 schreef Nashipeer het volgende:
Schijnbaar werd gezegd in de stream van Matt dat Letland gebruik maakt van een kooi
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:06 schreef grazz het volgende:
[..]
kon me niet beheersen, maar heerlijk dynamisch camerawerk ook
Dé kooiquote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:06 schreef Nashipeer het volgende:
waarvoor sorry? We krijgen gewoon een finale met 39 liedjes, alles is zoooo goedquote:
Zelfs Polen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:12 schreef grazz het volgende:
[..]
waarvoor sorry? We krijgen gewoon een finale met 39 liedjes, alles is zoooo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |