abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:48:04 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_199415717
https://nos.nl/artikel/23(...)ritse-migratiedienst

Protest voorkomt arrestaties, Schotse premier boos op Britse migratiedienst

In de Schotse stad Glasgow hebben honderden demonstranten gisteren voorkomen dat twee opgepakte mannen uit India zouden worden weggevoerd. De menigte blokkeerde zeven uur lang een busje van de Britse immigratiedienst, waarin de mannen zaten. Een betoger was onder het voertuig gaan liggen.

Uiteindelijk besloot de Schotse politie om de mannen vrij te laten. Dat kon rekenen op luid gejuich bij de betogers:



De aanhouding van de mannen schoot bij veel demonstranten in het verkeerde keelgat, omdat gisteren het Suikerfeest werd gevierd. De buurt waarin ze wonen is het "hart van een grote moslimgemeenschap", zegt de Schotse premier Nicola Sturgeon.

Een van de demonstranten zegt dat het protest een gevolg was van de "vijandigheid" van de Britse regering. "Dat deze uitzetting gebeurt op Eid, wat bedoeld is als vredig feest, is gruwelijk", zegt een andere demonstrant tegen The Guardian.

Veel besmettingen
Sturgeon looft de politie voor het besluit om de mannen vrij te laten. Tevens beschuldigde ze de Britse regering van het creëren van een "gevaarlijke situatie", onder meer omdat er in de buurt veel coronabesmettingen zijn. De Britse immigratiedienst is verantwoordelijk voor alles rond immigratie en uitzettingen in het hele Verenigde Koninkrijk, dus ook in Schotland.

Volgens het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken werden de mannen aangehouden op verdenking van overtreding van de immigratiewet, maar het is niet duidelijk wat hun status is.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:49:24 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 mei 2021 @ 10:51:48 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199415757
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Op de foto heeft iedereen een mondkapje op
Nee. Een van de arrestanten heeft 'm niet op en een dame helemaal bovenaan heeft 'm ook niet op. Niet zoals het hoort in ieder geval.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:52:47 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_199415769
Belachelijk, belemmering van de rechtsgang dit
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_199416802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:52 schreef nixxx het volgende:
Belachelijk, belemmering van de rechtsgang dit
De immigratiedienst in GB overtreedt de wet voortdurend. Zo worden EU burgers die voor een job interview naar GB gaan opgesloten en gedeporteerd.

quote:
EU citizens arriving in UK being locked up and expelled

EU citizens are being sent to immigration removal centres and held in airport detention rooms as the UK government’s “hostile environment” policy falls on them after Brexit, according to campaigners and travellers interviewed by the Guardian.

Europeans with job interviews are among those being denied entry and locked up. They have spoken of being subjected to the traumatic and humiliating experience of expulsion, despite Home Office rules that explicitly allow non-visa holders to attend interviews.

[..]
https://www.theguardian.c(...)cked-up-and-expelled
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199416836
Allemaal blank, net zo dom als sommige groepen hier.

Het verkrachten van je eigen land, alsof grenzen niet bestaan of geen nut of functie hebben.

Al die mensen registreren en levenslang de rekening van de opvang en andere kosten van de “vluchtelingen” sturen.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 12:18:26 #7
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199416880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Allemaal blank, net zo dom als sommige groepen hier.

Het verkrachten van je eigen land, alsof grenzen niet bestaan of geen nut of functie hebben.

Al die mensen registreren en levenslang de rekening van de opvang en andere kosten van de “vluchtelingen” sturen.
Schotland kent weinig migranten. Het zou prachtig zijn als de onafhankelijk worden en toetreden tot EU en er masaal Bengalen, Pakistanen en Syriers naar toe zouden komen. Edinburgh en Glasgow zijn binnen no time een aantal ghetto's rijker.

Ze snappen het niet omdat men geen ervaring heeft met massa migratie uit landen waar een totaal andere cultuur heerst.

Say goodbye against your pint
  zaterdag 15 mei 2021 @ 07:49:14 #8
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_199428622
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Allemaal blank, net zo dom als sommige groepen hier.

Het verkrachten van je eigen land, alsof grenzen niet bestaan of geen nut of functie hebben.

Al die mensen registreren en levenslang de rekening van de opvang en andere kosten van de “vluchtelingen” sturen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Schotland kent weinig migranten. Het zou prachtig zijn als de onafhankelijk worden en toetreden tot EU en er masaal Bengalen, Pakistanen en Syriers naar toe zouden komen. Edinburgh en Glasgow zijn binnen no time een aantal ghetto's rijker.

Ze snappen het niet omdat men geen ervaring heeft met massa migratie uit landen waar een totaal andere cultuur heerst.

Say goodbye against your pint
Ken het verhaal achter deze uitzetting verder niet, maar niet willen dat bijv. jouw hardwerkende buurman uit India (of whatever land) die hier al 30 jaar woont wordt uitgezet, staat niet gelijk aan de deuren wagenwijd openzetten.

Jullie doen alsof immigranten in z'n algemeen het probleem zijn maar dat is niet juist. Het probleem zit em in de ongecontroleerde instroom van grote groepen kansloze immigranten.

Maar goed, wellicht dat jullie meer details kennen mbt deze specifieke situatie.
Krekker is de bom!
pi_199428769
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Ken het verhaal achter deze uitzetting verder niet, maar niet willen dat bijv. jouw hardwerkende buurman uit India (of whatever land) die hier al 30 jaar woont wordt uitgezet, staat niet gelijk aan de deuren wagenwijd openzetten.

Jullie doen alsof immigranten in z'n algemeen het probleem zijn maar dat is niet juist. Het probleem zit em in de ongecontroleerde instroom van grote groepen kansloze immigranten.

Maar goed, wellicht dat jullie meer details kennen mbt deze specifieke situatie.
Dit was gewoon een 'vluchteling' zonder status.
Zou al uitgezet worden, want illegaal.

Hardwerkend of niet, hoewel ik wel liever de hardwerkende zie blijven natuurlijk, als de rechter dat heeft besloten is het tijd om te gaan.

Mensen hielden de rechtsgang tegen "want suikerfeest".. wat is dat dan weer voor een onzin?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:13:36 #10
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_199428794
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:39:11 #11
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199429409
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:49 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Ken het verhaal achter deze uitzetting verder niet, maar niet willen dat bijv. jouw hardwerkende buurman uit India (of whatever land) die hier al 30 jaar woont wordt uitgezet, staat niet gelijk aan de deuren wagenwijd openzetten.

Jullie doen alsof immigranten in z'n algemeen het probleem zijn maar dat is niet juist. Het probleem zit em in de ongecontroleerde instroom van grote groepen kansloze immigranten.

Maar goed, wellicht dat jullie meer details kennen mbt deze specifieke situatie.
Migranten zijn een probleem als ze niet willen assimileren. En dat is vaak met mensen van buiten de westerse wereld het geval.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:40:53 #12
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199429424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dit was gewoon een 'vluchteling' zonder status.
Zou al uitgezet worden, want illegaal.

Hardwerkend of niet, hoewel ik wel liever de hardwerkende zie blijven natuurlijk, als de rechter dat heeft besloten is het tijd om te gaan.

Mensen hielden de rechtsgang tegen "want suikerfeest".. wat is dat dan weer voor een onzin?
Er zouden miljoenen (of zelfs miljard) mensen graag hard willen werken in Glasgow dmv een enkeltje. Ook dat is geen valide reden om niet uitgezet te worden.
pi_199429528
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:40 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Er zouden miljoenen (of zelfs miljard) mensen graag hard willen werken in Glasgow dmv een enkeltje. Ook dat is geen valide reden om niet uitgezet te worden.
Daarom zeg ik "hoewel", want als ik echt moest kiezen, zie ik liever iemand blijven die hard werkt (en dat zijn wel de mensen die zich meestal aanpassen valt mij op.. anders red je het namelijk hier niet) dan iemand die op de pof leeft in een uitkering en zijn of haar beroep doet op basis van afkomst en huidskleur.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 15 mei 2021 @ 09:57:18 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199429556
Verzetshelden _O_ _O_ _O_ Al deze mensen verdienen een lintje _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:57:57 #15
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199429565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Daarom zeg ik "hoewel", want als ik echt moest kiezen, zie ik liever iemand blijven die hard werkt (en dat zijn wel de mensen die zich meestal aanpassen valt mij op.. anders red je het namelijk hier niet) dan iemand die op de pof leeft in een uitkering en zijn of haar beroep doet op basis van afkomst en huidskleur.
Iemand die hard werkt, maar in eigen kringen blijft, die krijgt ook kinderen. Je moet mensen mengen, niet dividen. Voor je het weet heb je een stad als Beirut in je midden, met elke etnicitied/religie zijn eigen wijk. Wachten op ellende
pi_199429580
quote:
84s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:57 schreef Starhopper het volgende:
Verzetshelden _O_ _O_ _O_ Al deze mensen verdienen een lintje _O_ _O_ _O_
Voor wat? Het tegenhouden van de rechtsgang?

We hoeven niet alle zielige mensen op te vangen hier, is geen geld, geen woning, geen tolerantie en letterlijk geen ruimte voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')