abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:28:39 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199415444
Waarom kan je nog steeds niet na 8 uur alcohol kopen?? :(

Volgens mij is t OMT die hele maatregel gewoon vergeten.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:30:38 #2
495895 Nogood
Nothing left for me to say
pi_199415470
Slaat idd nergens op.
Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 14 mei 2021 @ 10:35:00 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199415526
Terechte klacht :(

Was al een achterlijke maatregel en nu willen ze alcoholisten nog langer onderdrukken :(
Je maintiendrai -XOXO-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 mei 2021 @ 10:35:40 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199415536
Het is een subplot van de maatregelen om mensen van de alcohol af te krijgen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199415544
Vergeet mijn persoonlijk lijden niet; de coffeeshops moeten ook nog steeds dicht om acht uur.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:48:28 #6
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199415724
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:35 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht :(

Was al een achterlijke maatregel en nu willen ze alcoholisten nog langer onderdrukken :(
Alsof een alcoholist niet voor 8 uur zijn/haar alcohol haalt.

Deze regel is enkel lastig voor degene die tot later werken en pas rond of na die tijd boodschappen doen.
Ik haal boodschappen voor de dagen dat ik werk, afhankelijk van de week heb ik verschillende diensten. Werk ik van overdag tot 9 haal ik boodschappen voor die dagen. Drink ik geen alcohol, want ik moet werken.
Op de laatste dag van mijn weekdienst ga ik boodschappen doen voor de dagen daarna. Maar kan ik geen wijntje kopen om een wijntje te kunnen drinken nu ik even vrij ben.

Die verslaafde kan het prima vroeger halen. Die jongere die een feestje wil ook. Die passen zich gewoon aan, halen vroeger.
Ik die denk morgen ben ik vrij, dus ik kan een wijntje drinken samen met mijn partner kan dat niet. Want hij werkt ook en vaker tot 7/8 waardoor hij ook niet kan halen.

Kan je zeggen dan haal je het voor je werk toch? Maar dan heb ik andere dingen te doen. Het is geen enorm drama dat ik pas als ik echt vrij ben kan halen, maar het is wel irritant dat ik na mijn werk geen wijntje/biertje kan halen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199415819
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof een alcoholist niet voor 8 uur zijn/haar alcohol haalt.

Deze regel is enkel lastig voor degene die tot later werken en pas rond of na die tijd boodschappen doen.
Ik haal boodschappen voor de dagen dat ik werk, afhankelijk van de week heb ik verschillende diensten. Werk ik van overdag tot 9 haal ik boodschappen voor die dagen. Drink ik geen alcohol, want ik moet werken.
Op de laatste dag van mijn weekdienst ga ik boodschappen doen voor de dagen daarna. Maar kan ik geen wijntje kopen om een wijntje te kunnen drinken nu ik even vrij ben.

Die verslaafde kan het prima vroeger halen. Die jongere die een feestje wil ook. Die passen zich gewoon aan, halen vroeger.
Ik die denk morgen ben ik vrij, dus ik kan een wijntje drinken samen met mijn partner kan dat niet. Want hij werkt ook en vaker tot 7/8 waardoor hij ook niet kan halen.

Kan je zeggen dan haal je het voor je werk toch? Maar dan heb ik andere dingen te doen. Het is geen enorm drama dat ik pas als ik echt vrij ben kan halen, maar het is wel irritant dat ik na mijn werk geen wijntje/biertje kan halen.
Waarom kan je dan geen flesje wijn kopen als je eerder die week boodschappen haalt. Slaat echt helemaal nergens op wat je nu zegt. Wijn gaat niet zo snel kapot.
pi_199415828
Verder zal het mij aan m'n bips roesten of je alcohol kan kopen na 8 uur.
pi_199415849
Heeft een journalist of voor mijn part zo'n talkshow-hotemetoot hier wel eens vragen over gesteld? Het is zo'n triviaal iets waarvan de effecten zo miniscuul lijken (zeker nu "grotere" regels wel versoepeld zijn) dat het op mij inderdaad overkomt als een vergeten stukje micromamanagement.
pi_199415931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof een alcoholist niet voor 8 uur zijn/haar alcohol haalt.

Deze regel is enkel lastig voor degene die tot later werken en pas rond of na die tijd boodschappen doen.
Ik haal boodschappen voor de dagen dat ik werk, afhankelijk van de week heb ik verschillende diensten. Werk ik van overdag tot 9 haal ik boodschappen voor die dagen. Drink ik geen alcohol, want ik moet werken.
Op de laatste dag van mijn weekdienst ga ik boodschappen doen voor de dagen daarna. Maar kan ik geen wijntje kopen om een wijntje te kunnen drinken nu ik even vrij ben.

Die verslaafde kan het prima vroeger halen. Die jongere die een feestje wil ook. Die passen zich gewoon aan, halen vroeger.
Ik die denk morgen ben ik vrij, dus ik kan een wijntje drinken samen met mijn partner kan dat niet. Want hij werkt ook en vaker tot 7/8 waardoor hij ook niet kan halen.

Kan je zeggen dan haal je het voor je werk toch? Maar dan heb ik andere dingen te doen. Het is geen enorm drama dat ik pas als ik echt vrij ben kan halen, maar het is wel irritant dat ik na mijn werk geen wijntje/biertje kan halen.
Niet een goed geprijst kistje laten bezorgen door Jos Beeres :') @monkyyy
pi_199415974
quote:
84s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:28 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom kan je nog steeds niet na 8 uur alcohol kopen?? :(

Volgens mij is t OMT die hele maatregel gewoon vergeten.
Voor mij persoonlijk maakt die maatregel geen reet uit. Maar inderdaad... Het is wel raar dat die er nog steeds is.
pi_199415981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Het is geen enorm drama dat ik pas als ik echt vrij ben kan halen, maar het is wel irritant dat ik na mijn werk geen wijntje/biertje kan halen.
Dan haal je het voor je werk en laat je het in de auto staan, of misschien hebben ze op je werk wel ruimte in een koelkast dan kun je de witte wijn alvast koelen. Met gekoelde wijn naar huis is beter als met pislauwe wijn die je na het werk gekocht hebt thuis aankomen. :P
pi_199415985
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk maakt die maatregel geen reet uit. Maar inderdaad... Het is wel raar dat die er nog steeds is.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 11:10:28 #14
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_199416009
Laten we een moderne poging tot een drooglegging doen, dit om het coronavirus verder terug te dringen!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_199416125
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we een moderne poging tot een drooglegging doen, dit om het coronavirus verder terug te dringen!
Nog even volhouden, het licht aan het einde van de tunnel is in zicht!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:32:20 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199416275
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:57 schreef Document1 het volgende:

[..]

Waarom kan je dan geen flesje wijn kopen als je eerder die week boodschappen haalt. Slaat echt helemaal nergens op wat je nu zegt. Wijn gaat niet zo snel kapot.
Het is gewoon puur gemak. Vind het niet belangrijk genoeg om 4 dagen tevoren al te halen.
Denk gewoon nu zou een wijntje wel lekker zijn en kan dan niet. Daar baal ik dan even 5 minuten van.

De alcoholist en de feestbeester hebben dat niet, die halen wel gewoon eerder.
Dat maakt dat ik dit een onzin regeling vind. Helemaal niet zou ik beter begrijpen, betere handhaving op overtreding van de regels nog beter. Maar bij dit raak je teveel mensen die geen probleem zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:38:46 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199416377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan haal je het voor je werk en laat je het in de auto staan, of misschien hebben ze op je werk wel ruimte in een koelkast dan kun je de witte wijn alvast koelen. Met gekoelde wijn naar huis is beter als met pislauwe wijn die je na het werk gekocht hebt thuis aankomen. :P
Joh, ik koop goedkope wijn waarbij het amper uitmaakt of het netjes gekoeld of gelucht is. Of een gewoon een biertje.

Bedenk me gewoon dat ik vanavond wel samen een wijntje/biertje wil drinken. Geen feestje met x mensen, geen wijnproeverij of iets in die geest. Gewoon even lekker na dagen werken samen een wijntje in de avond.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199416435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Joh, ik koop goedkope wijn waarbij het amper uitmaakt of het netjes gekoeld of gelucht is. Of een gewoon een biertje.

Bedenk me gewoon dat ik vanavond wel samen een wijntje/biertje wil drinken. Geen feestje met x mensen, geen wijnproeverij of iets in die geest. Gewoon even lekker na dagen werken samen een wijntje in de avond.
Dan zorg je voor voldoende voorraad om je impulsieve behoeftes alsnog te kunnen bevredigen. :D
pi_199416471
Zometeen mag je wel na achten hoeren neuken in het bordeel maar als je daar dan een glaasje bubbels bij wil mag dat niet!
pi_199416492
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:46 schreef Farenji het volgende:
Zometeen mag je wel na achten hoeren neuken in het bordeel maar als je daar dan een glaasje bubbels bij wil mag dat niet!
Jip en Janneke bubbels. *O*
  vrijdag 14 mei 2021 @ 12:00:00 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199416643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan zorg je voor voldoende voorraad om je impulsieve behoeftes alsnog te kunnen bevredigen. :D
Nogmaals, zo belangrijk vind ik het niet.

Wat ik bedoel is dat het de alcoholist en de feestganger niet raakt. Het geen handhaving is, maar met hagel schieten is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199416767
Dat besluit komt van mensen die daar jarenlang voor hebben gestudeerd. Maar de wappies willen hun VriJhEid terug als het hen uitkomt. Alsof je niet even voor 20:00 uur boodschappen kunt doen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  vrijdag 14 mei 2021 @ 12:21:25 #23
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199416935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan zorg je voor voldoende voorraad om je impulsieve behoeftes alsnog te kunnen bevredigen. :D
Ik denk dat het eigenlijk niemand echt raakt, want je kunt er makkelijk omheen als je je een beetje voorbereid. Maar daarom voegt het ook niks toe dus laten we er gewoon mee kappen dan.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 14 mei 2021 @ 12:53:42 #24
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199417443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof een alcoholist niet voor 8 uur zijn/haar alcohol haalt.

Deze regel is enkel lastig voor degene die tot later werken en pas rond of na die tijd boodschappen doen.
Ik haal boodschappen voor de dagen dat ik werk, afhankelijk van de week heb ik verschillende diensten. Werk ik van overdag tot 9 haal ik boodschappen voor die dagen. Drink ik geen alcohol, want ik moet werken.
Op de laatste dag van mijn weekdienst ga ik boodschappen doen voor de dagen daarna. Maar kan ik geen wijntje kopen om een wijntje te kunnen drinken nu ik even vrij ben.

Die verslaafde kan het prima vroeger halen. Die jongere die een feestje wil ook. Die passen zich gewoon aan, halen vroeger.
Ik die denk morgen ben ik vrij, dus ik kan een wijntje drinken samen met mijn partner kan dat niet. Want hij werkt ook en vaker tot 7/8 waardoor hij ook niet kan halen.

Kan je zeggen dan haal je het voor je werk toch? Maar dan heb ik andere dingen te doen. Het is geen enorm drama dat ik pas als ik echt vrij ben kan halen, maar het is wel irritant dat ik na mijn werk geen wijntje/biertje kan halen.
En wat als je ineens door je halve liters heen bent? Nou?! :{w
Je maintiendrai -XOXO-
pi_199417480
Ja dat hebben veel mensen al aangegeven, tijdelijke maatregelen die geen zin hebben en toch niet zo tijdelijk blijken als voorgesteld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')