abonnement Unibet Coolblue
pi_199410821
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:13 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

_O_
Ook nog even een veer in de reet van Frankrijk (17:50)
Toch lief O+
pi_199410877
Ik verwacht niet dat Italië het in de televote OF de jury beter gaat doen dan IJsland. Ik verwacht dat het uiteindelijk tussen IJsland en Frankrijk gaat op dit moment.
pi_199410888
twitter
pi_199410894
Frankrijk gaat niet winnen. Mercy 2.0 verwacht ik.

Nederland bracht een glimlach op het gezicht. Toch jammer dat het lied te lang nodig heeft om bij die climax te komen.

Engeland heeft overigens een meer dan prima popnummer, maar zal wel niks worden :') Zanger hield zich wel duidelijk in tijdens de repetitie.
pi_199410922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik verwacht niet dat Italië het in de televote OF de jury beter gaat doen dan IJsland. Ik verwacht dat het uiteindelijk tussen IJsland en Frankrijk gaat op dit moment.
Malta gaat ook veel punten halen en vlak San Marino niet uit. Zeker als Flo-Rida op het podium gaat verschijnen. Ijsland is echt zo cringe en ongemakkelijk. Ik mag toch hopen dat wat anders gaat winnen :')
pi_199411090
Over negen dagen en een paar uur komt Malta naar alle waarschijnlijkheid als winnaar uit de bus bij de jury’s. De vraag is dan wie ze het beste bij kan houden. Ik ben geneigd Italië te zeggen. Eigenlijk meer dan Frankrijk, Zwitserland, Bulgarije of IJsland.

Afhankelijk van het verschil gaat het publiek het dan weer overhoop gooien. En waar je de jury nog wel enigszins kan inschatten, heeft die stemming het probleem dat elke topfavoriet wel één of meerdere problemen/risico’s heeft.

Malta: geen briljant liedje/uitstraling en statement te veel bedacht en ook geen briljante act erbij/geen buren en diaspora.
Italië: vinden genoeg mensen dit genre leuk/trekt een zanger zonder shirt genoeg punten in een familieshow
Frankrijk: nogal traditioneel en weinig vernieuwend in het genre/zijn er genoeg fans voor minimaal een Top 2 bij de televoting (Edith Piaf staat ook maar 1x in de Top 2000).
IJsland: een beetje nerdy nummer, dat niet per se algemeen geliefd hoeft te zijn, terwijl ze de televoting wel met verschil gaan moeten winnen voor de winst overall.
Bulgarije: is er genoeg liefde voor dit soort zeer rustige nummers met een zeer langzame opbouw?
Zwitserland: uitstraling zanger/Duncan-associaties/merkwaardige act.

Kortom, ik had ook kunnen zeggen dat ik het niet weet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199411112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Over negen dagen en een paar uur komt Malta naar alle waarschijnlijkheid als winnaar uit de bus bij de jury’s. De vraag is dan wie ze het beste bij kan houden. Ik ben geneigd Italië te zeggen. Eigenlijk meer dan Frankrijk, Zwitserland, Bulgarije of IJsland.

Afhankelijk van het verschil gaat het publiek het dan weer overhoop gooien. En waar je de jury nog wel enigszins kan inschatten, heeft die stemming het probleem dat elke topfavoriet wel één of meerdere problemen/risico’s heeft.

Malta: geen briljant liedje/uitstraling en statement te veel bedacht en ook geen briljante act erbij/geen buren en diaspora.
Italië: vinden genoeg mensen dit genre leuk/trekt een zanger zonder shirt genoeg punten in een familieshow
Frankrijk: nogal traditioneel en weinig vernieuwend in het genre/zijn er genoeg fans voor minimaal een Top 2 bij de televoting (Edith Piaf staat ook maar 1x in de Top 2000).
IJsland: een beetje nerdy nummer, dat niet per se algemeen geliefd hoeft te zijn, terwijl ze de televoting wel met verschil gaan moeten winnen voor de winst overall.
Bulgarije: is er genoeg liefde voor dit soort zeer rustige nummers met een zeer langzame opbouw?
Zwitserland: uitstraling zanger/Duncan-associaties/merkwaardige act.

Kortom, ik had ook kunnen zeggen dat ik het niet weet.
Prima samenvatting. San Marino gaat ook top 10 halen en Rusland is een hele grote dark horse ;) Nederland gaat ook hoger eindigen dan de bookies denken, waar geen idee.
pi_199411155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ook nog even een veer in de reet van Frankrijk (17:50)
Toch lief O+
Wat mooi dat het zo gewaardeerd wordt allemaal O+ Je hoort ook zo dat die vrouw het echt meent
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199411166
quote:
9s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Malta gaat ook veel punten halen en vlak San Marino niet uit. Zeker als Flo-Rida op het podium gaat verschijnen. Ijsland is echt zo cringe en ongemakkelijk. Ik mag toch hopen dat wat anders gaat winnen :')
Ik denk inderdaad dat Malta nog kan winnen. San Marino met Flo Roda haalt de top 10 denk ik wel, maar ik denk niet dat het genoeg is om te winnen. Persoonlijk denk ik dat het nummer van IJsland wel echt goed is, maar daarover kunnen smaken verschillen. En ik denk persoonlijk dat ze een van de grootste kansen hebben om de televote te winnen. (Niet omdat ik het zelf leuk vind maar omdat je gewoon ziet dat het aanslaat bij het publiek en de pers)
pi_199411180
Het heeft me bijna 2,5 uur gekost, maar ik ben weer helemaal bijgelezen/gekeken _O-. Zó veel is er gebeurd, en zo leuk om te lezen. En ook muchos waardering voor @Greys en @Cee: jullie streams zijn fantastisch _O_
pi_199411193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat Malta nog kan winnen. San Marino met Flo Roda haalt de top 10 denk ik wel, maar ik denk niet dat het genoeg is om te winnen. Persoonlijk denk ik dat het nummer van IJsland wel echt goed is, maar daarover kunnen smaken verschillen. En ik denk persoonlijk dat ze een van de grootste kansen hebben om de televote te winnen. (Niet omdat ik het zelf leuk vind maar omdat je gewoon ziet dat het aanslaat bij het publiek en de pers)
Mwa die 100 mensen die die repetitie zien zijn niet representatief voor de gemiddelde kijker he ;)

Ijsland is natuurlijk grappig, maar het is een trucje wat ze als band al jaren opvoeren. Het is niks unieks ofzo. De muziek die ze maken hoor je al sinds de jaren 80 bij verschillende bands :P
  Moderator donderdag 13 mei 2021 @ 21:48:43 #162
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199411334
twitter

Matt maakt ook lange dagen!
pi_199411373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Matt maakt ook lange dagen!
Matt is een baas. Krijgt hij eigenlijk salaris vanuit ESC/EBU ? Of doet hij dit allemaal voor niks? Lijkt mij niet.
  Moderator donderdag 13 mei 2021 @ 21:54:18 #164
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199411409
quote:
9s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Matt is een baas. Krijgt hij eigenlijk salaris vanuit ESC/EBU ? Of doet hij dit allemaal voor niks? Lijkt mij niet.
Zijn gewoon fans he, op YouTube krijgt hij ook niet zo veel views.
Een gedeelte krijg hij betaald door donaties in de chat, ook dit jaar zal ik ook een tientje sturen denk ik. :)
pi_199411438
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef Momo het volgende:

[..]

Zijn gewoon fans he, op YouTube krijgt hij ook niet zo veel views.
Een gedeelte krijg hij betaald door donaties in de chat, ook dit jaar zal ik ook een tientje sturen denk ik. :)
Weet ik, maar hij zal toch vast ook wel wat financiele ondersteuning krijgen vanuit de organisatie? Bedoel je moet 2-3 weken vrij nemen van je werk + hotel + tickets etc etc.
pi_199411549
quote:
9s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij zal toch vast ook wel wat financiele ondersteuning krijgen vanuit de organisatie? Bedoel je moet 2-3 weken vrij nemen van je werk + hotel + tickets etc etc.
Hobby's kosten geld.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_199412743

Vanaf 04:27 complimenten van de Griekse delegatie voor de Nederlandse crew
~The present is all there is~
pi_199412780
Dit jaar is zo onvoorspelbaar dat ik even vergeten was dat Bulgarije en Zwitserland er morgen ook nog zijn :+

En kijk echt uit naar de beelden van Portugal O+
pi_199412794
Nieuwkomer, nauwelijks iets gelezen en alleen wat korte stukjes geluisterd.

Voor mij springen in 1e instantie Frankrijk, Ierland en Oekraine er uit.

Maar ik laat me verrassen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_199413897
Wij gaan stemmen op UK! Super leuk nummer _O_ _O_
pi_199414245
quote:
9s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij zal toch vast ook wel wat financiele ondersteuning krijgen vanuit de organisatie? Bedoel je moet 2-3 weken vrij nemen van je werk + hotel + tickets etc etc.
Ze krijgen helemaal niks. Matt was hier eerder ook al op het forum in een topic, toen heeft hij alles uitgelegd. Daar als aanpers aanwezig zijn is puur vrijwillig en kost alleen maar geld.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 07:51:02 #172
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199414307
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 07:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ze krijgen helemaal niks. Matt was hier eerder ook al op het forum in een topic, toen heeft hij alles uitgelegd. Daar als aanpers aanwezig zijn is puur vrijwillig en kost alleen maar geld.
Spreekt Matt Nederlands :o
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_199414337
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Spreekt Matt Nederlands :o
Die lieve @murp had een keer geregeld dat Matt even hier op het forum kwam posten O+ Maar uiteraard wel in het Engels :P

ESF / HET HOOFD (Matt) adoratie topic
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_199414349
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:32 schreef Montagui het volgende:
Nieuwkomer, nauwelijks iets gelezen en alleen wat korte stukjes geluisterd.

Voor mij springen in 1e instantie Frankrijk, Ierland en Oekraine er uit.

Maar ik laat me verrassen.
Hoi :W
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199414367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:32 schreef Montagui het volgende:
Nieuwkomer, nauwelijks iets gelezen en alleen wat korte stukjes geluisterd.

Voor mij springen in 1e instantie Frankrijk, Ierland en Oekraine er uit.

Maar ik laat me verrassen.
Welkom *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')