Nou vind de staging niet echt ergens op slaan, sorryquote:
Dat had ik zelfs met die gore cyste van haar, dat ik wil weten hoe het verder gaat ookquote:
Toetertjes!quote:
Neuh, dan eerder Spanje nog denk ik. UK liedje is best catchy.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk oprecht dat dit een laatste plek is voor Verenigd Koninkrijk
A capella kan hij wel jaquote:
Ik vind het podium echt helemaal niets, en vocaal klonk het niet zo sterk vond ik. Maar liedje is inderdaad catchier, weet niet of het voldoende is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neuh, dan eerder Spanje nog denk ik. UK liedje is best catchy.
Nee staging slaat nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:39 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik vind het podium echt helemaal niets, en vocaal klonk het niet zo sterk vond ik. Maar liedje is inderdaad catchier, weet niet of het voldoende is.
Dat hoop ik dan weer nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik denk oprecht dat dit een laatste plek is voor Verenigd Koninkrijk
Ultieme revenge. Jullie kunnen niet eens een lichtbol laten zakken? Wij hangen alles aan het plafond! Enorme spiegel, geen probleem. trompetten, komt goed, enorme maan, zakken maar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:43 schreef Em31 het volgende:
Kan niet meer met al die zooi hangend aan het plafond
Hopelijk hangen er straks duizend lichtbollen om Duncan heen
Hier ben ik oprecht ook echt zo trots opquote:Op donderdag 13 mei 2021 19:45 schreef Em31 het volgende:
Ik ben natuurlijk niet objectief, maar tot nu toe wel eens en het is ook echt leuk om dit soort reacties over de organisatie te lezen.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |