Ik ook, juist vanwege dat verschil in meningquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
Echt opvallend het verschil tussen onze hoofden en de restBen echt benieuwd naar de snippet straks
Benieuwd of Barbara de Italianen kan overtreffenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel veel meer excited voor Barbara nu dan voor Nederland hoor
Dit is wel een heel groot contrast nuquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
Echt opvallend het verschil tussen onze hoofden en de restBen echt benieuwd naar de snippet straks
Je zou bijna denken dat we kunnen winnenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:46 schreef Funhouse het volgende:
Dit is de positiefste reactie die een Nederlandse repetitie in jaren heeft gekregen
Zou echt niet willen winnenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat we kunnen winnen, maar wellicht speelt het gastland spelen ook wel een rol qua positivisme.
We denken nu (de buur-Belgen van onze hoofden zijn ook niet positief) dat "wij" wat kritischer durven te zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, juist vanwege dat verschil in mening
Johan, jij ben het toch wel met mijn eens dat dit helemaal niet kan?quote:
Naaah Songfestival fans/pers enzo kennende.. dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We denken nu (de buur-Belgen van onze hoofden zijn ook niet positief) dat "wij" wat kritischer durven te zijn.
Dat men ook niet echt kritisch wil zijn omdat het om het gastland gaatquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat we kunnen winnen, maar wellicht speelt het gastland spelen ook wel een rol qua positivisme.
Mooi voor op het CVquote:
Ja en onze hoofden juist positief!quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:59 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
En zoals in deze tweet: eerder was iedereen gewoon wel behoorlijk negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |