WAUWquote:
ZE HEBBEN EEN KRUMPER GUAANquote:
Echt naar woorden aan het zoekenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Cee denkt dat ze die krumper hebben genomen om te laten zien wat ze toen igenlijk bedoelden
Ja volgens mij niet perse goed of slechtquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:29 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij probeert Cee tactisch te brengen dat het vlees noch vis is
HOE DANquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:30 schreef grazz het volgende:
Ik vond het lied al niks maar ben toch in shock....
EEN KRUMPERT MENSEN.
@Greys is inderdaad zeer concreet nu op de streamquote:
Ik ben zooooo benieuwd naar het clipje straks!quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Em31 het volgende:
Nou, men is over het algemeen in ieder geval niet echt negatief. Best positief zelfs.
Jendrikquote:
de buitenlandse fans/pers hoor je niet over de krumperts iigquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Em31 het volgende:
Nou, men is over het algemeen in ieder geval niet echt negatief. Best positief zelfs.
Mooi.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:33 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk zijn Cee en Greys het negatiefstgieren
quote:
Dit soort lolligheid is precies wat ik bij dat nummer wildequote:
En dan moet Babs nog.quote:
Eens!quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit soort lolligheid is precies wat ik bij dat nummer wilde![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had Moldavi moeten doen met dansend snoepgoed
Of gewoon het meest realistisch zoals Greys ook al zeiquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:33 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk zijn Cee en Greys het negatiefstgieren
Ik ben wel verbaasd want ik zie dit niet uit de eerste repetitie en de reactie van de pers leek vrij lauw bij veelquote:
Eindelijk, heeft een eeuwigheid geduurdquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:37 schreef Meridiaan het volgende:
Eerst Frankrijk nog, dan kunnen we iets meer zeggen over de odds denk ik.
Ja ik bedoel het niet gekquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of gewoon het meest realistisch zoals Greys ook al zei
Ik ben ook verbaasd. Hoe vet ik Itali zelf ook vind, ik zie er ook geen winnaar in, daarvoor lijkt het me niet breed genoeg aanspreken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:38 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik ben wel verbaasd want ik zie dit niet uit de eerste repetitie en de reactie van de pers leek vrij lauw bij veel
Het is niet dat ze van verre ingevlogen moeten wordenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:38 schreef Em31 het volgende:
Dat snap ik ook niet helemaal, had gewoon 6 mensen gedaan dan
Echt jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:46 schreef Funhouse het volgende:
Dit is de positiefste reactie die een Nederlandse repetitie in jaren heeft gekregen
Ik ook, juist vanwege dat verschil in meningquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
Echt opvallend het verschil tussen onze hoofden en de restBen echt benieuwd naar de snippet straks
Benieuwd of Barbara de Italianen kan overtreffenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel veel meer excited voor Barbara nu dan voor Nederland hoor
Dit is wel een heel groot contrast nuquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
Echt opvallend het verschil tussen onze hoofden en de restBen echt benieuwd naar de snippet straks
Je zou bijna denken dat we kunnen winnenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:46 schreef Funhouse het volgende:
Dit is de positiefste reactie die een Nederlandse repetitie in jaren heeft gekregen
Zou echt niet willen winnenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat we kunnen winnen, maar wellicht speelt het gastland spelen ook wel een rol qua positivisme.
We denken nu (de buur-Belgen van onze hoofden zijn ook niet positief) dat "wij" wat kritischer durven te zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, juist vanwege dat verschil in mening
Johan, jij ben het toch wel met mijn eens dat dit helemaal niet kan?quote:
Naaah Songfestival fans/pers enzo kennende.. dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We denken nu (de buur-Belgen van onze hoofden zijn ook niet positief) dat "wij" wat kritischer durven te zijn.
Dat men ook niet echt kritisch wil zijn omdat het om het gastland gaatquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat we kunnen winnen, maar wellicht speelt het gastland spelen ook wel een rol qua positivisme.
Mooi voor op het CVquote:
Ja en onze hoofden juist positief!quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:59 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
En zoals in deze tweet: eerder was iedereen gewoon wel behoorlijk negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |