abonnement Unibet Coolblue
pi_199402454
------------------ Stekelenburg ----------------------
------- De Vrij ---- De Ligt ---- F. De Jong -------
--- Dumfries --------------------------------- Aké ---
------------- De Roon ------- Gravenberch -------
--- Berghuis ----- L. De Jong ----- Memphis ---

Belangrijkste subs: Klaassen, Malen, Weghorst.

Oké Hans, dank je.

Laat het speculeren beginnen !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2021 13:00:05 ]
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 12:50:42 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_199402658
- Lood om oud ijzer-

Dumfries-de Vrij-de Ligt-Ake-Wijndal

Frenkie-Gravenberch-Klaassen

Weghorst-Depay
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199408024
Stekelenburg

----De Vrij---De Ligt---Aké

-------------Frenkie

Klaassen------------Gravenberch

-----------Wijnaldum

-------Weghorst-----Depay
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:24:39 #4
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199410927
-----------Depay-----Weghorst
----------------Danjuma
--------De Jong---Wijnaldum
Wijndal--Struijk--De Ligt--Karsdorp
------------Stekelenburg
We have always been at war with Eastasia.
pi_199411174
De Steek
Dumfries - De Ligt - De Vrij - Wijndal
Frenkie de Jong - Wijnaldum
Van de Beek
Berghuis - Weghorst - Depay

Nu ik deze opstelling maak besef ik me dat ik het EK beter over kan slaan.

Sorry @Paul ;(
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199417139
pi_199417629
quote:
@LitmanenAFCA vindt dit leuk. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 13:42:25 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199418253
quote:
Niet genoeg pace achterin allen.
Ik zou dan toch gaan voor Klaiber en Sinkgraven ipv De Vrij en Aké.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199419752
Stekelenburg
Timber - De Ligt - De Vrij - Wijndal
Gravenberch - Frenkie - Wijnaldum
Klaassen - Depay - Gakpo.

Klaassen niet echt als rechtsvoor, maar meer nummer 10, Timber mag buitenom. Als Depay te ver terug zakt verprutst die te veel ballen met die achterlijke hakjes en zo.
pi_199431868
quote:


Revisie, mits iedereen fit.
Verkapte 532 met Gakpo op 10.
Timber i.p.v. Dumfries omdat we voetbal nodig hebben in de poule.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 13:12:35 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199432102
-------------------Cillessen
-----------De Ligt- De Vrij - Aké
Karsdorp - Gravenberch - Frenkie - Wijndal
---------------------Gini
-------------Weghorst - Memphis
pi_199432370
.
Cillessen
-
Karsdorp - De Vrij - De Ligt - Wijndal
-
De Roon - F. de Jong
-
Wijnaldum
-
Gakpo - Malen - Depay
.
...
pi_199433760
Stekelenburg
Dumfries - de Ligt - Blind - Wijndal
Wijnaldum - Frenkie - Klaassen
Malen - Depay - Gakpo

Eventueel 5-3-2 tegen de grotere landen. Hopen dat Blind fit is.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:55:26 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199433852
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:12 schreef hhh38 het volgende:
-------------------Cillessen
-----------De Ligt- De Vrij - Aké
Karsdorp - Gravenberch - Frenkie - Wijndal
---------------------Gini
-------------Weghorst - Memphis
433 variant:

Cillessen
Dumfries - De Ligt - De Vrij - Wijndal
Gravenberch - Gini - Frenkie
Berghuis - Malen - Memphis
pi_199468283
Stekelenburg

Dumfries de Vrij de Ligt Wijndal

Frenkie Gravenbergh
Wijnaldum

Malen Memphis Gakpo
  maandag 17 mei 2021 @ 14:58:29 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199468523
Edit: dezelfde opstelling als @hhh38
(de 3-5-2/5-3-2)
  maandag 17 mei 2021 @ 21:13:25 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199475975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:24 schreef -XOR- het volgende:
-----------Depay-----Weghorst
----------------Danjuma
--------De Jong---Wijnaldum
Wijndal--Struijk--De Ligt--Karsdorp
------------Stekelenburg
Met de spelers uit de voorselectie dan maar:

--------------Depay
---------Gakpo--Klaassen
-De Jong-Gravenberch-Wijnaldum
Wijndal--De Vrij--De Ligt--Karsdorp
----------Stekelenburg

Al blijft ik het vrij achterlijk vinden dat Struijk niet is geselecteerd. De niet-selectie van Danjuma kan ik nog enigszins begrijpen. Wijnaldum wat mij betreft niet op 10, die heeft creativiteit noch diepgang. Er wordt zo wel veel voetbal en loopwerk van de backs verwacht trouwens
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 05:56:46 #18
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_199479742
-------------------Keeper---------------
Dumfries---De Ligt----De Vrij----Wijndal
---------Klaassen---------Gravenberch----
-------------------De Jong-------------------
El Ghazi--------Weghorst---------Gakpo

Dit gaat niet gebeuren want Depay gaat spelen maar ik vind hem te weinig gedisciplineerd (zwerft vaak onnodig veel over het veld en lijkt regelmatig meer bezig met trucjes dan met effectiviteit).
pi_199499837
Ik zou 5-3-2 spelen omdat ik de backs (in defensief opzicht) en de buitenspelers te matig vind om 4-3-3 te spelen. Voor de haters die zoveel (ex-)ajacieden niet kunnen verdragen: het pakt meestal goed uit om een kern te hebben van spelers die elkaar door en door kennen dan wel in een zelfde systeem hebben gespeeld (Timber). Zie bv. Duitsland in 2014 dat met een Bayern Kern wereldkampioen werd, of Spanje 2008-2012 met een Barça kern.

Je kan er blind op vertrouwen dat De Jong, Klaassen Gravenberch en Blind elkaar moeiteloos zullen vinden en met elkaar zullen combineren.

Steek
Timber-De Ligt-De Vrij-Blind-Wijndal

Klaassen - De Jong - Wijnaldum

Weghorst - Memphis

Wisselbeleid: Berghuis en El-Ghazi, Gravenberch, Gakpo en evt. Dumfries voor Timber.

Iedereen die De Roon in de basis zet moet zich laten nakijken.
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:37:21 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199500018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:20 schreef AmaninFull het volgende:
Ik zou 5-3-2 spelen omdat ik de backs (in defensief opzicht) en de buitenspelers te matig vind om 4-3-3 te spelen. Voor de haters die zoveel (ex-)ajacieden niet kunnen verdragen: het pakt meestal goed uit om een kern te hebben van spelers die elkaar door en door kennen dan wel in een zelfde systeem hebben gespeeld (Timber). Zie bv. Duitsland in 2014 dat met een Bayern Kern wereldkampioen werd, of Spanje 2008-2012 met een Barça kern.

Je kan er blind op vertrouwen dat De Jong, Klaassen Gravenberch en Blind elkaar moeiteloos zullen vinden en met elkaar zullen combineren.

Steek
Timber-De Ligt-De Vrij-Blind-Wijndal

Klaassen - De Jong - Wijnaldum

Weghorst - Memphis

Wisselbeleid: Berghuis en El-Ghazi, Gravenberch, Gakpo en evt. Dumfries voor Timber.

Iedereen die De Roon in de basis zet moet zich laten nakijken.
Maar Klaassen en Frenkie hebben nooit samengespeeld.

Ik zou Wijnaldum altijd opstellen. Aanvoerder en staat vaak op in belangrijke wedstrijden. Stekelenburg ipv Cillessen slaat ook helemaal nergens op.
pi_199516906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar Klaassen en Frenkie hebben nooit samengespeeld.

Ik zou Wijnaldum altijd opstellen. Aanvoerder en staat vaak op in belangrijke wedstrijden. Stekelenburg ipv Cillessen slaat ook helemaal nergens op.
Heb je gelezen wat ik hierboven schrijf? Lees anders nog een keer.
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:21:26 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199516945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:19 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Heb je gelezen wat ik hierboven schrijf? Lees anders nog een keer.
quote:
Voor de haters die zoveel (ex-)ajacieden niet kunnen verdragen: het pakt meestal goed uit om een kern te hebben van spelers die elkaar door en door kennen dan wel in een zelfde systeem hebben gespeeld
Je hebt het inderdaad ook over "in een zelfde systeem hebben gespeeld". Aangezien iedere Nederlandse voetballer ooit in een 433 heeft gespeeld zie ik niet waarom je dan per se Klaassen zou moeten opstellen omdat ie Ajacied is. :)
pi_199517441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het inderdaad ook over "in een zelfde systeem hebben gespeeld". Aangezien iedere Nederlandse voetballer ooit in een 433 heeft gespeeld zie ik niet waarom je dan per se Klaassen zou moeten opstellen omdat ie Ajacied is. :)
Het ajax-systeem is wel wat meer dan 4-3-3 spelen, maar goed daar gaan we het niet over eens worden. Ik heb Wijnaldum trouwens ook in mijn basis staan, om dezelfde redenen die jij noemt en ook omdat ik hem een erg veelzijdige, technische voetballer vind.

Waarom ik Steek de voorkeur geef? Cillessen pakt geen penalties en die je ga je geheid tegen krijgen. Wat doe je dan? Elke keer Krul inbrengen? Verder heeft Cillessen maar een paar wedstrijden weer z'n oude vorm terwijl Steek al een half jaar naar behoren keept. Maar dit is geen breekpunt voor mij hoor, met Cillessen kan ik ook leven.
  donderdag 20 mei 2021 @ 11:54:27 #24
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199517538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:48 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Het ajax-systeem is wel wat meer dan 4-3-3 spelen, maar goed daar gaan we het niet over eens worden. Ik heb Wijnaldum trouwens ook in mijn basis staan, om dezelfde redenen die jij noemt en ook omdat ik hem een erg veelzijdige, technische voetballer vind.
Je hebt gelijk, dat heb ik over het hoofd gezien :@

Klopt dat het Ajax systeem meer specifiek is, de kwaliteiten van Klaassen worden daarin goed gebruikt. Ik denk wel dat Gravenberch de betere voetballer is, dus ik zou hem opstellen in Oranje.
quote:
Waarom ik Steek de voorkeur geef? Cillessen pakt geen penalties en die je ga je geheid tegen krijgen. Wat doe je dan? Elke keer Krul inbrengen? Verder heeft Cillessen maar een paar wedstrijden weer z'n oude vorm terwijl Steek al een half jaar naar behoren keept. Maar dit is geen breekpunt voor mij hoor, met Cillessen kan ik ook leven.
Hij pakte laatst zowaar een penalty! Ik denk dat Steek in Ajax prima voldeed omdat ie weinig te doen had, maar als het doel van Nederland een keer echt goed bestookt wordt heb ik meer vertrouwen in Cillessen.
pi_199518724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dat heb ik over het hoofd gezien :@

Klopt dat het Ajax systeem meer specifiek is, de kwaliteiten van Klaassen worden daarin goed gebruikt. Ik denk wel dat Gravenberch de betere voetballer is, dus ik zou hem opstellen in Oranje.
[..]

Hij pakte laatst zowaar een penalty! Ik denk dat Steek in Ajax prima voldeed omdat ie weinig te doen had, maar als het doel van Nederland een keer echt goed bestookt wordt heb ik meer vertrouwen in Cillessen.
Ik vind Gravenberch ook een kanjer, maar hij legt soms wat te weinig energie in z'n spel. Misschien kan je tegen kleinere tegenstanders wel met hem starten.
pi_199519252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 11:48 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ik Steek de voorkeur geef? Cillessen pakt geen penalties en die je ga je geheid tegen krijgen. Wat doe je dan? Elke keer Krul inbrengen? Verder heeft Cillessen maar een paar wedstrijden weer z'n oude vorm terwijl Steek al een half jaar naar behoren keept. Maar dit is geen breekpunt voor mij hoor, met Cillessen kan ik ook leven.
Eens. Sinds de VAR en de strenge regels rond hands is het aantal penalties toegenomen en met de huidige opzet van het EK is er een extra knock-out ronde ten opzichte van de laatste keer dat we meededen. Half jaar terug nooit gedacht dit te zeggen, maar doe mij ook Stekelenburg maar.
pi_199536317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:44 schreef belanov het volgende:

[..]

Eens. Sinds de VAR en de strenge regels rond hands is het aantal penalties toegenomen en met de huidige opzet van het EK is er een extra knock-out ronde ten opzichte van de laatste keer dat we meededen. Half jaar terug nooit gedacht dit te zeggen, maar doe mij ook Stekelenburg maar.
Ik begrijp sowieso niet de weerzin tegen Stekelenburg. We hebben het over een WK-finalist.
pi_199628380
Memphis-Weghorst-Berghuis
Klaassen
Frenkie Wijnaldum
Wijndal-De Vrij-De Ligt-Timber
Stekelenburg

Op zich niet verkeerd. Op het middenveld qua techniek en creativiteit wel erg afhankelijk van Frenkie. Als hij geblesseerd/geschorst is dan lever je meteen enorm veel niveau in met Koopmeiners.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ronald-Koeman op 26-05-2021 15:55:21 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199628463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:40 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet de weerzin tegen Stekelenburg. We hebben het over een WK-finalist.
En oogt het laatste half jaar rustiger en stabieler dan ooit. Heeft z'n gebreken met hoge voorzetten en pakt niet vaak echt punten met een wereldredding ofzo, maar gewoon heel solide en geeft rust aan de verdedigingslinie.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:38:11 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199629424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Memphis-Weghorst-Berghuis
Klaassen
Frenkie Wijnaldum
Wijndal-De Vrij-De Ligt-Timber
Stekelenburg

Op zich niet verkeerd. Op het middenveld qua techniek en creativiteit wel erg afhankelijk van Frenkie. Als hij geblesseerd/geschorst is dan lever je meteen enorm veel niveau in met Koopmeiners.
Dan gooi je Gravenberch er toch in mocht dat voorkomen.
Oh.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:41:11 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199629482
Poulefase:

Stekelenburg
Timber - De Ligt - De Vrij - Wijndal
Gravenberch - Frenkie
Wijnaldum
Berghuis - Malen - Memphis

KO-fase:

Stekelenburg
Timber - De Ligt - De Vrij - Blind - Wijndal
Frenkie - Gravenberch
Wijnaldum
Memphis - Malen
Oh.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:01:14 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199630757
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poulefase:

Cillessen
Dumfries - De Ligt - De Vrij - Wijndal
Gravenberch - Frenkie
Wijnaldum
Berghuis - Malen - Memphis

KO-fase:

Cillessen
Dumfries - De Ligt - De Vrij - Aké - Wijndal
Frenkie - Gravenberch
Wijnaldum
Memphis - Weghorst
Zou die wisseling van systemen ook prima vinden inderdaad. Wel iets andere invulling.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:12:57 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199630913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou die wisseling van systemen ook prima vinden inderdaad. Wel iets andere invulling.
Met twee spitsen zou ik wel lekker met twee snelle en behendige aanvallers voorin spelen en geen logge spits als Weghorst/De Jong.

Dumfries kan niet voetballen dus die zou ik nooit opstellen. Het enige wat hij brengt is PASSIE en GIF, dat kan Timber ook en die kan ook nog wat met de bal. De keepers zijn mij om het even.
Oh.
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:24:52 #34
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199631059
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met twee spitsen zou ik wel lekker met twee snelle en behendige aanvallers voorin spelen en geen logge spits als Weghorst/De Jong.

Dumfries kan niet voetballen dus die zou ik nooit opstellen. Het enige wat hij brengt is PASSIE en GIF, dat kan Timber ook en die kan ook nog wat met de bal. De keepers zijn mij om het even.
Weghorst is echt niet zo log als je denkt. Speelt in Duitsland ook goed met grote ruimtes. Lijkt me juist handig om iemand te hebben die even een bal vast kan houden als je wat verder van de goal speelt.

Dumfries en Timber is mij eerlijk gezegd om het even, maar dan geeft de ervaring van Dumfries bij mij de doorslag. Wel bij gebrek aan beter.

En Cillessen is aan het eind van het seizoen prima in vorm gekomen, zou altijd de voorkeur moeten krijgen boven opa Stekelenburg. Ik zou nog eerder Krul opstellen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:03:22 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199631600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Weghorst is echt niet zo log als je denkt. Speelt in Duitsland ook goed met grote ruimtes. Lijkt me juist handig om iemand te hebben die even een bal vast kan houden als je wat verder van de goal speelt.
Niet zo log, maar wel meer dan die andere aanvallers. Maar goed misschien werkt het wel door wat jij zegt, Weghorst zou bij mij eerste pinchhitter zijn.
quote:
Dumfries en Timber is mij eerlijk gezegd om het even, maar dan geeft de ervaring van Dumfries bij mij de doorslag. Wel bij gebrek aan beter.
Ik geef kwaliteit de voorkeur boven ervaring en dan wint Timber.
quote:
En Cillessen is aan het eind van het seizoen prima in vorm gekomen, zou altijd de voorkeur moeten krijgen boven opa Stekelenburg. Ik zou nog eerder Krul opstellen.
Stekelenburg had ook een prima vorm aan het einde van dit seizoen dus scheelt niet zoveel met Cillessen. Krul vind ik echt helemaal niks (had eerder Bijlow meegenomen dan hem).
Oh.
pi_199653726
-------- Depay -- Weghorst ---------
-----------Klaassen -------------------
------Wijnaldum--- De Jong-------
Blind - De Ligt - De Vrij - Ake - Promes
-----Steek/Cillessen (om het even)----

Ik zou dit in de poulefase wel willen proberen. Eventueel nog met Wijndal ipv Blind bij niet 100% fit.

Kun je vrij gemakkelijk switchen tussen 4-3-3 en 5-3-2.

Als ik hem zo invul zie ik ons niet erg ver in de knock out fase komen. _O-
- Met zuidelijke groet -
pi_199682258


5-3-2 met Frenkie als libero _O_ _O_ _O_

quote:
Bij Zona Mista (ook bekend als Il gioco all'Italiana: 'Het spel in Italiaanse stijl') is er sprake van een defensie van vier verdedigers. Een libero speelt vrij voor de doelman en ondersteunt de centrale verdedigers bij hun taken. Er speelt een vleugelverdediger, meestal aan de linkerkant, die er offensief speelt en vaak bijna een middenvelder is. Op het middenveld spelen drie spelers in het midden, namelijk een verdedigende middenvelder, een centrale middenvelder en een spelmaker. Aan de kant waar de back niet speelt (meestal dus de rechterkant) is nog een flankspeler die soms als extra aanvaller speelt. Voorin staan twee spitsen. Een centrale spits staat bij het strafschopgebied om voor doelpunten te zorgen en een schaduwspits speelt om hem heen om in de ruimtes te spelen.

Tijdens het einde van de jaren zeventig en het begin van de jaren tachtig was Zona Mista de dominante tactiek in het Italiaanse voetbal en tijdens het WK 1982 beleefde het Italiaans voetbalelftal grote successen door de wereldtitel binnen te slepen.[10] Gaetano Scirea speelde als libero, Fulvio Collovati en Claudio Gentile als centrale verdedigers, Antonio Cabrini als vleugelverdediger, Gabriele Oriali als verdedigende middenvelder, Marco Tardelli als centrale middenvelder, Giancarlo Antognoni als spelmaker en Paolo Rossi als diepe spits.
_O_

[ Bericht 58% gewijzigd door SpaceOdyssey op 30-05-2021 13:31:36 ]
pi_199682332
Opstellingen knutselen vind ik vaak niet zo boeiend, maar spelers die ik liever niet in de basis zie zijn er wel. De Roon vind ik bijvoorbeeld een vreselijke speler, voegt niks toe.
pi_199685998
-----------De Cil
Dumbjoekel - The Free - Te Ligt - Hartpatiënt
----Frenkie-------Gini
-----Boerderijhoofd
-Bergosso - Wappie - Memvis

Met hakken over de sloot winnen van het grote Noord-Macedonië en na de groepsfase eruit.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 juni 2021 @ 22:15:40 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_199711675
Bijlow
Karsdorp De Vrij Te Ligt Malacia
Van Bommel type(schouten?)
Frenkie de Jong Wijnaldum
Berghuis Weghorst El Ghazi

Bondscoach Ronald Koeman.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_199711781
Gakpo - L. De Jong
Depay (vrije rol)
Wijnaldum - Pröpper - Götze
Willems - Bruma - Rekik - Dumfries
Zoet


Zoiets :Y

Al mag Götze vervangen worden voor een Nederlander.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_199713912
quote:
99s.gif Op zondag 30 mei 2021 13:21 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]

5-3-2 met Frenkie als libero _O_ _O_ _O_
[..]

_O_

Ik had eerst ook dit in gedachten, alleen dan met Blind i.p.v. Wijndal omwille van zijn ervaring en sterke passing. Dit is wel de opstelling waar verreweg het meeste voetbal in zit. Het grootste struikelblok hiermee is denk ik dat De Jong misschien geen zin heeft om libero te spelen en liever hoger in het veld wil spelen.
pi_199715506
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 11:48 schreef Schnitzels het volgende:
-------- Depay -- Weghorst ---------
-----------Klaassen -------------------
------Wijnaldum--- De Jong-------
Blind - De Ligt - De Vrij - Ake - Promes
-----Steek/Cillessen (om het even)----

Ik zou dit in de poulefase wel willen proberen. Eventueel nog met Wijndal ipv Blind bij niet 100% fit.

Kun je vrij gemakkelijk switchen tussen 4-3-3 en 5-3-2.

Als ik hem zo invul zie ik ons niet erg ver in de knock out fase komen. _O-
Kampioen joh

- Ake, de man van 43 miljoen van CL finalist Manchester City
- De Vrij, pianist en vorig seizoen nog uitgeroepen tot beste verdediger van de Serie A
- De Ligt, het supertalent in de verdediging die door Cristian Ronaldo himself gevraagd werd
- Blind, 100% GOGME en ERVARING
- Stekelenburg, gaat keepen alsof het 2010 is
- Promes, in Moskou kunnen ze niet zonder 'm
- Frenkie, punt.
- Wijnaldum, "Liverpool Legend" - Jurgen Klopp
- Klaassen, zou zo spits kunnen zijn, wat een rust in de 16!
- Depay, de Lion van Lyon
- Weghorst, schopt er overal 20 in, gaat naam voor zichzelf maken!

400 miljoen aan marktwaarde op het veld!

Met Virgil er bij was het een makkie geweest, maar met deze helden lukt het ook wel!

Edit: oh shit we hebben De Boer als coach :{

[ Bericht 3% gewijzigd door VacaLoca op 02-06-2021 11:16:32 ]
pi_199716940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:22 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Ik had eerst ook dit in gedachten, alleen dan met Blind i.p.v. Wijndal omwille van zijn ervaring en sterke passing. Dit is wel de opstelling waar verreweg het meeste voetbal in zit. Het grootste struikelblok hiermee is denk ik dat De Jong misschien geen zin heeft om libero te spelen en liever hoger in het veld wil spelen.
Blind is de betere voetballer natuurlijk - Wijndal is ook zeer capabel - alleen Blind kan dat niet belopen ben ik bang. Dan ben je bijna genoodzaakt om Gravenberch op te stellen vanwege de ruimtes achter Blind (beetje zoals Gravenberch en Tagliafico dat doen).

Probleem is dat de Roon hoger in de pikorde lijkt te staan dan Gravenberch. En zo'n achilleshiel is wel tricky. Zag je met Hateboer tegen Italië en ook toen die Kean er in kwam en de hele linkerkant voorbij liep. En dat was nog tegen Aké als ik mij goed herinner.

Bij de Jong krijg ik altijd het idee dat hij juist heel graag op die positie wilt spelen, of het was meer een dingetje van ten Hag, weet niet.
  woensdag 2 juni 2021 @ 13:17:58 #45
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199717068
Stekelenburg

Dumfries-de Vrij-de Ligt-Ake-Wijndal

Frenkie-Wijnaldum-Klaassen

Weghorst-Depay

Bij voorkeur Karsdorp > Dumfries, maar Drank :')
  woensdag 2 juni 2021 @ 13:23:50 #46
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199717124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
Stekelenburg

Dumfries-de Vrij-de Ligt-Ake-Wijndal

Frenkie-Wijnaldum-Klaassen

Weghorst-Depay

Bij voorkeur Karsdorp > Dumfries, maar Drank :')
Dit is precies mijn opstelling :)
pi_199718169
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
Stekelenburg

Dumfries-de Vrij-de Ligt-Ake-Wijndal

Frenkie-Wijnaldum-Klaassen

Weghorst-Depay

Bij voorkeur Karsdorp > Dumfries, maar Drank :')
Ja, dit dus. Maar we zullen wel weer De Roon krijgen. En geen WeghorstGod.
pi_199718308
Stekelenburg

Dumfries - De Ligt - De Vrij - Blind - Wijndal

De Jong - Gravenberch - Wijnaldum

Weghorst - Depay

Al zal het wel de alle kansen missende Malen worden.
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:39:59 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199719494
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stekelenburg

Dumfries - De Ligt - De Vrij - Blind - Wijndal

De Jong - Gravenberch - Wijnaldum

Weghorst - Depay

Al zal het wel de alle kansen missende Malen worden.
Dit vind ik eigenlijk wel een prima opstelling, kan ook redelijk attractief voetbal opleveren.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:19:53 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199719953
Weghorst heb ik al een tijd niet zien voetballen maar is dat een spits voor een 2 spitsen systeem?
  woensdag 2 juni 2021 @ 17:36:17 #51
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199720106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:19 schreef Tarado het volgende:
Weghorst heb ik al een tijd niet zien voetballen maar is dat een spits voor een 2 spitsen systeem?
Hij kan verrassend redelijk uit de voeten als 'twee-spitsen-spits' wat ik ervan heb gezien.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199721105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 17:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij kan verrassend redelijk uit de voeten als 'twee-spitsen-spits' wat ik ervan heb gezien.
Hij is sowieso een heel stuk minder statisch dan Luuk de Jong.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_199722625
Schandalig dat Timber is geselecteerd


3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
pi_199726960
Krul
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Wijndal
De Jong
Wijnaldum - Gravenberch
Berghuis - Depay - Gakpo
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:13:45 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199727024
Laat die 5-3-2 tegen mindere teams maar zitten zolang je met Dumfries op rechts speelt. Dat is echt niets. Hij had gewoon Karsdorp mee moeten nemen.
pi_199727044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd

3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
Een van de weinige lichtpuntjes gister.
pi_199727112
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:13 schreef hhh38 het volgende:
Laat die 5-3-2 tegen mindere teams maar zitten zolang je met Dumfries op rechts speelt. Dat is echt niets. Hij had gewoon Karsdorp mee moeten nemen.
Is Karsdorp significant beter dan? De enige die ik het beter zie doen op die positie is Timber. Sowieso moeten we af van dat naar de cornervlag rennen. Dat is tijdperk Johan Derksen.

5-3-2 + de Roon punt naar achteren, Frenkie LM (??) en Gini RM kan ook alleen Frank de boer verzinnen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 3 juni 2021 @ 09:25:15 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_199727121
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Is Karsdorp significant beter dan? De enige die ik het beter zie doen op die positie is Timber. Sowieso moeten we af van dat naar de cornervlag rennen. Dat is tijdperk Johan Derksen.

5-3-2 + de Roon punt naar achteren, Frenkie LM (??) en Gini RM kan ook alleen Frank de boer verzinnen.
Ja karsdorp is significant beter in die rol.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:26:11 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_199727133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Krul
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Wijndal
De Jong
Wijnaldum - Gravenberch
Berghuis - Depay - Gakpo
Op de rechtsback en keeper na een prima opstelling.
Oh.
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:27:20 #60
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_199727152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:05 schreef Scrummie het volgende:
Krul
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Wijndal
De Jong
Wijnaldum - Gravenberch
Berghuis - Depay - Gakpo
Dit, maar dan wel met Steek op goal.
AZ
ALKMAAR
pi_199727193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd

3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
Dit postte je daadwerkelijk op het moment dat 'ie de beste man van het veld was?

:D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199727239
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op de rechtsback en keeper na een prima opstelling.
Dat zijn ook de posities die ik eigenlijk met tegenzin invulde ja :D.

Ik heb Timber niet genoeg gezien om 'm erin te zetten en Stekelenburg vind ik echt heel erg matig. Net als Krul natuurlijk, maar ja. Dan toch maar Krul bij gebrek aan Bijlow.
pi_199727271
Stekelenburg
De Vrij - De Ligt - Blind
Timber - Gravenberch - De Jong - Wijndal
Wijnaldum
Malen - Depay

Dit lijkt me met Klaassen en Gakpo achter de hand echt het beste wat we hebben als je zo graag 3-5-2 wil spelen.

Bij 4-3-3 is die opstelling van @Scrummie (met Timber en Steek dan) indd een prima opstelling.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport donderdag 3 juni 2021 @ 09:38:49 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199727279
Cillessen
Karsdorp - De Vrij - De Ligt - Van Aanholt
Wijnaldum - De Jong - Klaassen
Memphis - Weghorst - Gakpo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199727333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja karsdorp is significant beter in die rol.
Ik moet bekennen dat ik niet elke week naar Roma ga kijken :z
pi_199728677
--------------- Stekelenburg ---------------
----------- De Ligt -------- Blind -----------
-- Timber --------------------------- Aké ---
-------- Gravenberch ----- De Jong -----
------------------ Wijnaldum ----------------
-- Berghuis --- Memphis ---- Gakpo ---

Na het echec van gisterenavond mijn alternatieve opstelling.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2021 11:43:55 ]
pi_199728777
quote:
18s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
--------------- Stekelenburg ---------------
----------- De Ligt -------- Blind -----------
-- Timber --------------------------- Aké ---
-------- Gravenberch ----- De Jong -----
------------------ Wijnaldum ----------------
-- Berghuis --- Memphis ---- Gakpo ---

Na het echec van gisterenavond mijn alternatieve opstelling.
Blind verkiezen boven De Vrij.

:S :S :S
pi_199728798
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Blind verkiezen boven De Vrij.

:S :S :S
Fuck De Vrij.
pi_199729052
Dit zal het uiteindelijk wel gewoon worden als de volgende poging met 5-3-2 weer niet lukt

Krul
Dumfries - De Vrij - De Ligt - Timber
De Jong
Wijnaldum - Gravenberch
Berghuis - Weghorst - Depay
pi_199729075
------------------Steek-----------------------
Timber - de Vrij - de Ligt - Blind (Aké)
Wijnaldum - Klaassen - de Jong
Berghuis - Weghorst - Memphis

Blind eruit tegen sterkere tegenstanders met snelheid voorin. Voor zijn vervanger zou ik eventueel Wijndal of van Aanholt kiezen, afhankelijk van de huidige vorm. Alledrie hebben nog niet echt een onuitwisbare indruk gemaakt in Oranje. Memphis in een vrije rol vanuit links waarin hij mag zwerven.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_199729636
Heel leuk al die opstellingkjes, maar de Roon staat de volgende wedstrijd gewoon weer in de basis :9
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:09:48 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199729728
quote:
18s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
--------------- Stekelenburg ---------------
----------- De Ligt -------- Blind -----------
-- Timber --------------------------- Aké ---
-------- Gravenberch ----- De Jong -----
------------------ Wijnaldum ----------------
-- Berghuis --- Memphis ---- Gakpo ---

Na het echec van gisterenavond mijn alternatieve opstelling.
Niet verkeerd al zou ik Gravenberch en De Jong omruilen, alternatief is nog De Vrij op CV en Blind ipv Ake
pi_199729779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niet verkeerd al zou ik Gravenberch en De Jong omruilen, alternatief is nog De Vrij op CV en Blind ipv Ake
Ik heb het liefst gewoon mensen met hun goede poot in het centrum van de verdediging.
  donderdag 3 juni 2021 @ 13:19:06 #74
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199729804
quote:
18s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik heb het liefst gewoon mensen met hun goede poot in het centrum van de verdediging.
daar zit wel wat in maar De Ligt heeft bij Juve ook wel regelmatig op die positie gespeeld, gisteren was het niet geweldig maar hij zou het moeten kunnen en met Blind er naast kom je er voetballend ook wat beter uit dan met Wijndal, die is nog niet helemaal klaar voor dit niveau.
pi_199762666


5-3-2 x 4-3-3 = 5-2-2-1 = 4-3-3 met de punt naar achteron? :P
pi_199780936


[ Bericht 100% gewijzigd door Snackman op 07-06-2021 11:51:07 ]
En...... onthoud! Er is altijd iemand die van je houd!
pi_199782219
--------------- Stekelenburg ---------------
----------- De Ligt -------- De Vrij -----------
--Dumfries ---------------------------Blind ---
-------- Klaassen ----- De Jong -----
------------------ Wijnaldum ----------------
-- Berghuis --- Memphis ---- Malen ---
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 juni 2021 @ 13:30:27 #78
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199782420
Met de kennis van nu:

---Gakpo Depay Berghuis
----------Wijnaldum
---Gravenberch F de Jong
Van Aanholt-De Ligt-De Vrij-Timber
---------Stekelenburg

Lukt het niet dan kun je in ieder geval zeggen dat je geprobeerd hebt leuk te voetballen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199782591
Zou altijd plek maken voor Blind. Zijn gebrek aan snelheid is inderdaad een risico, maar hij brengt wel rust en kan mooie, splijtende passes geven. Je zag ook dat Ajax minder ging voetballen toen hij geblesseerd raakte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 juni 2021 @ 14:23:54 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199783115
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Zou altijd plek maken voor Blind. Zijn gebrek aan snelheid is inderdaad een risico, maar hij brengt wel rust en kan mooie, splijtende passes geven. Je zag ook dat Ajax minder ging voetballen toen hij geblesseerd raakte.
Dat is zeker waar en op zich ben ik ook wel een voorstander van Blind, het wordt alleen een beetje problematisch als hij als back te maken krijgt met een directe tegenstander.
We have always been at war with Eastasia.
pi_199783164
Steek
Timber - De Ligt - De Vrij - Ake - V Aanholt

De Jong - Wijnaldum - Gravenberch

Depay - Malen
pi_199784433
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 13:30 schreef -XOR- het volgende:
Met de kennis van nu:

---Gakpo Depay Berghuis
----------Wijnaldum
---Gravenberch F de Jong
Van Aanholt-De Ligt-De Vrij-Timber
---------Stekelenburg

Lukt het niet dan kun je in ieder geval zeggen dat je geprobeerd hebt leuk te voetballen.
Ik ook deze opstelling maar dan Aké i.p.v. Van Aanholt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199784503
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat is zeker waar en op zich ben ik ook wel een voorstander van Blind, het wordt alleen een beetje problematisch als hij als back te maken krijgt met een directe tegenstander.
True. Daarom overwoog ik ook nog om hem op het middenveld te zetten.

Maar ja, dan moet je hem dus naast Frenkie zetten en dan heb je twee aangevers op het middenveld rondlopen. Dan geef ik de voorkeur aan Klaassen omdat die meer snelheid in het spel brengt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199792805
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:33:13 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_199793379
-------------------- Steek --------------------
Dumfries - DeVrij* - De Ligt - Wijndal*
----------------- De Jong -----------------
--------Wijnaldum - Gravenberch ------
Berghuis ------ Depay --------- Gakpo**

* Ik zie een opbouwende Blind graag in het elftal. Dus twijfel om die te vervangen voor Windal of de Vrij.
** Ook Malen kan daar spelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 11:46:59 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199793546
Stekelenburg
Dumfries-De Vrij-De Ligt-Blind
De Jong- Wijnaldum- Gravenberch
Berghuis-Weghorst-Depay

Eventueel Klaassen ipv Berghuis dan diamant op het middenveld, 4-4-2 dus

De Jong
Klaassen - Gravenberch
Wijnaldum
pi_199793872
quote:
Dit is wel een prima opstelling. Kan ik me achter scharen. Eventueel Klaassen voor Malen.
pi_199793886
quote:
Wat gaat Blind daar staan doen dan? :')
pi_199793891
Wijndal opstellen ipv V Aanholt :') Hef jezelf op
pi_199793904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:18 schreef byah het volgende:

[..]

Wat gaat Blind daar staan doen dan? :')
Die eindeloze discussie over de langzaamheid van Blind begrijp ik niet zo, zolang je zorgt dat ie rugdekking krijgt tegen een snelle buitenspeler is er volgens mij geen probleem. Dus als je altijd Aké of Frenkie dicht naast hem houdt, zal ie niet in de problemen komen.
pi_199793922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:20 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Die eindeloze discussie over de langzaamheid van Blind begrijp ik niet zo, zolang je zorgt dat ie rugdekking krijgt tegen een snelle buitenspeler is er volgens mij geen probleem. Dus als je altijd Aké of Frenkie dicht naast hem houdt, zal ie niet in de problemen komen.
Rugdekking krijgt dus 2 man opofferen goed idee :') De Jong hoort in de as als centrale middenvelder. Ake is het beste als CVM oftewel verdedigende middenvelder of als centrale verdediger.
pi_199793937
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De Jong hoort in de as als centrale middenvelder.
Eens.

quote:
Ake is het beste als CVM oftewel verdedigende middenvelder of als centrale verdediger.
Nee
pi_199793948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:22 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Eens.
[..]

Nee
Weet wel zeker van wel en zijn coaches bij City, Chelsea en Bournemouth zijn het met mij eens. Ake is zo belachelijk snel die moet je centraal zetten en niet als back. Het is geen back.
pi_199793955
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:18 schreef byah het volgende:

[..]

Wat gaat Blind daar staan doen dan? :')
Waar wil je Blind dan neerzetten?
pi_199793965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:23 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Waar wil je Blind dan neerzetten?
Bank.
pi_199793986
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bank.
Als je liever van Aanholt op de plek van Blind (LVV) zet ben je ook niet helemaal lekker bij je paasei natuurlijk.
pi_199793999
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:26 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Als je liever van Aanholt op de plek van Blind (LVV) zet ben je ook niet helemaal lekker bij je paasei natuurlijk.
Tegen rappe spitsen en buitenspelers ja 100 x liever V Aanholt. Viel ook sterk in trouwens. Blind is geen back, Blind is fantastisch als centrale verdediger of als CVM, maar daar is geen plek.
pi_199794068
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tegen rappe spitsen en buitenspelers ja 100 x liever V Aanholt. Viel ook sterk in trouwens. Blind is geen back, Blind is fantastisch als centrale verdediger of als CVM, maar daar is geen plek.
Ik vind Blind ook geen back, maar als je hem wilt gebruiken dan het liefste gesandwitcht tussen Aké (LCB) en Gravenberch (LCM).
pi_199794078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:31 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Ik vind Blind ook geen back, maar als je hem wilt gebruiken dan het liefste gesandwitcht tussen Aké (LCB) en Gravenberch (LCM).
Dan moeten Ake en Gravenberch hun taken op gaan delen om hem te helpen, waardoor 2 spelers Ake en Gravenberch dus minder tot hun recht komen. Stel V Aanholt op en je hebt er minder omkijken naar. Dat is ook echt een back.
pi_199794108
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dan moeten Ake en Gravenberch hun taken op gaan delen om hem te helpen, waardoor 2 spelers Ake en Gravenberch dus minder tot hun recht komen. Stel V Aanholt op en je hebt er minder omkijken naar. Dat is ook echt een back.
Kan, maar jij wilt Blind op de bank. Dat is al helemaal dom want het is de beste opbouwer vanuit de verdediging en dat kunnen we goed gebruiken.
pi_199794122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Kan, maar jij wilt Blind op de bank. Dat is al helemaal dom want het is de beste opbouwer vanuit de verdediging en dat kunnen we goed gebruiken.
Er zijn wel meer spelers die op kunnen bouwen. Blind is een prima speler, maar we moeten niet overdrijven.

De Ligt - De Vrij de beste 2 verdedigers uit Italie en dan wil je Blind opstellen, lmao.
pi_199794170
De Ligt is een overschatte wildebras. Makkelijk inwisselbaar door tiener Timber :P
pi_199794178
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:41 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De Ligt is een overschatte wildebras. Makkelijk inwisselbaar door tiener Timber :P
Hij is zo overschat dat hij capitano gaat worden bij Juventus aankomend seizoen en bij de beste verdedigers is verkozen in Italie. Denk onderschat hier in NL ;)
pi_199794222
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij is zo overschat dat hij capitano gaat worden bij Juventus aankomend seizoen en bij de beste verdedigers is verkozen in Italie. Denk onderschat hier in NL ;)
twitter


ok :D
pi_199794313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

[ twitter ]

ok :D
Tot een vd beste dan man man :')
pi_199794326
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Kan, maar jij wilt Blind op de bank. Dat is al helemaal dom want het is de beste opbouwer vanuit de verdediging en dat kunnen we goed gebruiken.
Dit dus.

Anders mis je een verdediger die met een harde, splijtende pass snel de verbinding kan maken met het middenveld. Dan laat De Jong zich weer afzakken, waardoor hij rondjes gaat lopen draaien op de middenstip of je geeft de bal aan De Roon, wat natuurlijk helemaal een drama is.

Blind speelt ook bij Ajax in de basis en die verdediging is bepaald geen gatenkaas. Als je zekerheden inbouwt hoeft de gebrekkige snelheid van Blind geen probleem te vormen.

Je zag het zondag. Blind geeft een paar een heerlijke pass over de as van het veld, waardoor er gelijk meer tempo in het spel zit en je dichter bij de goal van de tegenstander bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199794356
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Tot een vd beste dan man man :')




pi_199794370
quote:
Post eens de top 5 beste centrale verdedigers.
pi_199794395
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Post eens de top 5 beste centrale verdedigers.
donderstraal toch op joh
  dinsdag 8 juni 2021 @ 13:01:48 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199794409
Blind mits fit speelt natuurlijk altijd, maak me meer zorgen over De Roon die ook altijd schijnt te moeten spelen
pi_199794443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
Blind mits fit speelt natuurlijk altijd, maak me meer zorgen over De Roon die ook altijd schijnt te moeten spelen
De Roon. Ik word zo verdrietig van die jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 8 juni 2021 @ 13:07:47 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199794499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Roon. Ik word zo verdrietig van die jongen.
in een 4-2-3-1 kan het wel naast De Jong maar hij speelt nu met de punt naar achteren zeg maar dus komt veel teveel aan de bal in de opbouw terwijl je daar juist De Jong aan de bal wel hebben of Blind
pi_199794510
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Post eens de top 5 beste centrale verdedigers.
quote:
This season of Serie A has seen many of its big name defenders, like Koulibaly and de Ligt, not perform exactly up to their own standards which is perfect for us as we can introduce some of the more underrated defenders in Serie A. now let’s find out who are the best Serie A defenders of 2021
https://sportmob.com/en/a(...)-A-Defenders-of-2021
_O-
pi_199794524
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:08 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

[..]

_O-
Koulibaly en De Ligt. Daarom wordt er zoveel aan beide spelers getrokken :')
pi_199794593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

in een 4-2-3-1 kan het wel naast De Jong maar hij speelt nu met de punt naar achteren zeg maar dus komt veel teveel aan de bal in de opbouw terwijl je daar juist De Jong aan de bal wel hebben of Blind
True.

Maar ik erger mij al aan De Roon sinds Koeman een vaste waarde van hem maakte. Wissel hem voor een speler die voetbal brengt in de ploeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199794621
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Koulibaly en De Ligt. Daarom wordt er zoveel aan beide spelers getrokken :')
Getrokken?
pi_199794627
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:19 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Getrokken?
Bij Koulibaly 2 handen nodig boh
pi_199795538
Volgens de Nederlandse Omroep Stichting gaat Frank de Boer kiezen voor Stekelenburg op doel zondag *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199795646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:38 schreef TLC het volgende:
Volgens de Nederlandse Omroep Stichting gaat Frank de Boer kiezen voor Stekelenburg op doel zondag *O*
Traag naar de hoek genot.
pi_199797256
Gewoon Gravenberch op de plek van de Roon, je hebt toch niet voort niets zekerheid gekozen met 3/5 verdedigers? Hij is voetballend soberso beter en als hij dan een steekje laat vallen omdat ie nou eenmaal jong is staat (als fit) de Ligt in z'n rug, boeie.
What Would Goku Do
pi_199800674
Steek
Dumfries Vrij Ligt Wijndal
De Jong Blind Wijnaldum
Klaassen
Malen Depay

Bovenstaande kan prima werken in balbezit. Wanneer niet in balbezit zou Blind zich tussen de verdedigers in laten vallen en moet Klaassen zich meer met het middenveld gaan bemoeien. Gravenberch op de plek van Klaassen waarbij Wijnaldum dan meer op 10 komt kan natuurlijk ook. Als Drank het niet zo gaat doen, ga ik niet kijken.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:04:09 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199843929
Bizot
Dumfries De Ligt Blind Wijndal
Gravenbergh Wijnaldum De Jong
Berghuis Weghorst Depay
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:18:22 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199844027
————————Stekelenburg———————
——————De Vrij - De Ligt - Blind—————
————————- De Jong————————
—Timber——————————————Ake—
—————————Wijnaldum———————-
———-Berghuis—————————Depay——
——————————Malen————————-

Zo gewoon groepsfase

Joejoe
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199844236
Stekelenburg, Dumfries, de Vrij, de Ligt, Blind ; de Roon, De Jong Wijnaldum; Berghuis, Depay, Gakpo
  zondag 13 juni 2021 @ 10:24:08 #125
88831 Shreyas
De beste
pi_199861433
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:30:58 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199861523
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:18 schreef Caland het volgende:
————————Stekelenburg———————
——————De Vrij - De Ligt - Blind—————
————————- De Jong————————
—Timber——————————————Ake—
—————————Wijnaldum———————-
———-Berghuis—————————Depay——
——————————Malen————————-

Zo gewoon groepsfase

Joejoe
Nee, dit kan niet.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:16:54 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862115
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee, dit kan niet.
????????
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juni 2021 @ 11:24:13 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199862189
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

????????
Je zet bijna elke speler neer op een positie waar die zelden speelt en je speelt feitelijk zonder middenveld. (lol)
pi_199862233
Steek
Timber/De Vrij/De Ligt/Blind
Wijnaldum/Gravenberch/De Jong
Berghuis/Depay/ Malen

Zoiets denk ik
  zondag 13 juni 2021 @ 11:29:50 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199862265
3-4-3 zou wel kunnen vandaag

————————Stekelenburg———————
——————Timber-De Vrij - Ake—————
————————- Blind————————
—De Jong ————————Gravenberch—
———————--Wijnaldum———————-
———-Berghuis—————————Malen——
——————————Depay————————-
  zondag 13 juni 2021 @ 11:30:19 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862274
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je zet bijna elke speler neer op een positie waar die zelden speelt en je speelt feitelijk zonder middenveld. (lol)
Moet toch gewoon mogen tegen Noord Macedonie of all places
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juni 2021 @ 11:31:16 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199862287
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet toch gewoon mogen tegen Noord Macedonie of all places
We spelen tegen Oekraïne.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:31:55 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862298
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

We spelen tegen Oekraïne.
Oh
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 13 juni 2021 @ 11:38:11 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199862381
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet toch gewoon mogen tegen Noord Macedonie of all places
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199862396
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet toch gewoon mogen tegen Noord Macedonie of all places
  zondag 13 juni 2021 @ 11:45:28 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862470
Ik heb het toch over groepsfase.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juni 2021 @ 11:49:38 #137
88831 Shreyas
De beste
pi_199862506
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het toch over groepsfase.
In de groepsfase speel je niet alleen tegen Noord Macedonië maar ook tegen Oekraïne en Oostenrijk. Dus geef nou maar gewoon toe dat je opstelling kansloos is in de groepsfase, in plaats van jezelf nog verder vast te lullen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:50:17 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199862511
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
Ik heb het toch over groepsfase.
Hier lul je je niet meer onder uit.
  zondag 13 juni 2021 @ 11:50:33 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862515
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

In de groepsfase speel je niet alleen tegen Noord Macedonië maar ook tegen Oekraïne en Oostenrijk.
Tegen een bejaarde Pandev en een land waar de enige topspeler een backie is

Nou fantastisch
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 13 juni 2021 @ 11:52:41 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199862534
quote:
10s.gif Op zondag 13 juni 2021 11:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hier lul je je niet meer onder uit.
True.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199878087
Ik ben benieuwd wat Frank gaat doen wanneer de Ligt weer fit is. Timber vind ik aan de bal nog beter dan Blind - wat Blind op een manier weer overbodig maakt want hij staat er vooral voor de opbouw en niet omdat 'ie zo snel is.

Dan zie ik toch liever een achterhoede met Aké-de Vrij-Timber dan Blind-de Vrij-de Ligt.
  maandag 14 juni 2021 @ 10:33:25 #142
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_199878117
Stekelenburg

Dumfries, Blind, Timber, De Vrij, Wijndal

De Roon, Gravenberch, Frenkie De Jong
Weghorst, Luuk de Jong
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_199878183
Met de wetenschap van nu begin ik te neigen naar Aké op LB en niet Wijndal of Van Aanholt. De twee laatstgenoemden maken weinig indruk en hebben geen voorzet in de benen, terwijl Aké gisteren aantoonde dat hij wel degelijk een goede voorzet heeft. Volgens mij kan hij het conditioneel ook wel aan op LB dus ik zie geen reden om het niet te doen.

Ake - Blind - De Vrij - De Ligt* - Dumfries

*Timber ipv De Ligt zolang hij niet fit is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199878273
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Met de wetenschap van nu begin ik te neigen naar Aké op LB en niet Wijndal of Van Aanholt. De twee laatstgenoemden maken weinig indruk en hebben geen voorzet in de benen, terwijl Aké gisteren aantoonde dat hij wel degelijk een goede voorzet heeft. Volgens mij kan hij het conditioneel ook wel aan op LB dus ik zie geen reden om het niet te doen.

Ake - Blind - De Vrij - De Ligt* - Dumfries

*Timber ipv De Ligt zolang hij niet fit is.
Eens, Van Aanholt is te druistig en slordig in aanvallend opzicht terwijl je bij Wijndal ziet dat ie nog steeds niet helemaal door heeft waar hij moet lopen en wanneer.

Aké is ook als voetballer verder, meer compleet.

Wat vond men hier van De Roon? Ik geef toe dat hij af en toe er goed tussen zat maar ik vraag me nog steeds af of hij op basis daarvan alleen een basisplaats verdient. Een Gravenberch of Klaassen kan ook wel defensieve arbeid verrichten.
pi_199878381
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:46 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Eens, Van Aanholt is te druistig en slordig in aanvallend opzicht terwijl je bij Wijndal ziet dat ie nog steeds niet helemaal door heeft waar hij moet lopen en wanneer.

Aké is ook als voetballer verder, meer compleet.

Wat vond men hier van De Roon? Ik geef toe dat hij af en toe er goed tussen zat maar ik vraag me nog steeds af of hij op basis daarvan alleen een basisplaats verdient. Een Gravenberch of Klaassen kan ook wel defensieve arbeid verrichten.
Helemaal eens. De Roon speelde op zich prima, maar ik vraag me ook af of Klaassen dat niet ook kan, maar dan ook nog af en toe gevaarlijk kan worden en mee kan combineren want aan de bal is De Roon wel echt zwak imho.
pi_199878430
Steek

Dumfries - De Vrij - De Ligt - Blind - Wijndal

Gini - Gravenberch - Frenkie

Malen - Depay
pi_199878952
Je speelt of 5-3-2 met twee beweeglijke spitsen, of 4-3-3 met een type als Weghorst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')