SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liep net naar de supermarkt en stond iemand op een balkon naar me te zwaaien. Paar uurtjes terras dan maar.
Als je onder de 15 meter lengte en 20 km per uur blijft mag iedereen bootje varen, dat is een beetje ons Nederlandse second amendment.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
er zijn hier veel van de kleine pleziervaartbootjes. Zou je daar nou vaarbewijs voor nodig hebben om dan zo de maas over te gaan?
Dus kan je als een idioot hier tussen het vrachtverkeer varen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je onder de 15 meter lengte en 20 km per uur blijft mag iedereen bootje varen, dat is een beetje ons Nederlandse second amendment.
Gewoon met je opblaasbare eenhoorn en een elektrische tandenborstel als buitenboordmotor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
er zijn hier veel van de kleine pleziervaartbootjes. Zou je daar nou vaarbewijs voor nodig hebben om dan zo de maas over te gaan?
aangepastquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met je opblaasbare flamingo en een elektrische tandenborstel als buitenboordmotor.
Weet niet zeker maar denk het wel, wij hebben een sloep van 13 meter met 8 koelkasten aan boord compleet gevuld met drank en die neemt iedereen altijd zomaar mee, ook lekker bootje botsen tijdens de Gay Parade en dat soort shit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus kan je als een idioot hier tussen het vrachtverkeer varen?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?
Je lekker weer 14 voelen zekerquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar denk het wel, wij hebben een sloep van 13 meter met 8 koelkasten aan boord compleet gevuld met drank en die neemt iedereen altijd zomaar mee, ook lekker bootje botsen tijdens de Gay Parade en dat soort shit.
Gooi er een ketting naarquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?
Heh, zitten regelmatig gewoon compleet dronken volwassen op hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je lekker weer 14 voelen zeker
Maar volwassen gedrag is er dus niet bij...quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, zitten regelmatig gewoon compleet dronken volwassen op hoor
Ik ben denk ik de enige in mijn familie zonder vaarbewijs, haat aan bootjes (zelfs aan de extreem luxe jachten), verveel met kapot aan boord en voelt als kamperen op het water voor mij.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader had nog een keer zijn vaarbewijs gehaald maar nooit wat mee gedaan
Waarom zouden ze ook?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar volwassen gedrag is er dus niet bij...
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ik timer gezet voor de quiche in de oven. Net naar de oven![]()
vergeten quiche er in te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |