abonnement Unibet Coolblue
pi_199399492
Als net dit artikel op de nos.

https://nos.nl/artikel/23(...)et-en-negeren-regels

quote:
In de Tweede Kamer bestaat ongenoegen over Kamerleden en medewerkers van Forum voor Democratie (FvD) die de gezondheid van het Kamerpersoneel in gevaar zouden brengen. Bij het bestuur van de Tweede Kamer zijn klachten binnengekomen over FvD'ers die in het Kamergebouw geen mondkapje dragen en ook geen anderhalve meter afstand houden.
Ik ben absoluut geen fan van Fvd en Thierry, maar vind dit een beetje een kansloos stukje tekst uit het artikel.

Nu kom ik voor mn werk wekelijks in de tweede kamer en wat mij vooral opvalt is dat die “journalisten” van de NOS vooral alle regels aan hun laars lappen. Geen mondkapjes en het liefst zo veel mogelijk hutje mutje bijeen binnen anderhalve meter.

Overigens lappen heel veel mensen daar in Den Haag alle regels aan hun laars, van de security tot normale medewerkers, journalisten tot zelfs kamerleden.

Maar goed als het voor de buhne maar goedzit dan kunnen ze achter de schermen lekker doen wat ze willen.

Klacht....NOS
pi_199399518
Je zal maar voor FvD gekozen hebben en nu te koppig zijn om toe te geven dat het een stelletje mongolen zijn :') Stem toch PVV, ipv de narcisten circle jerk van de FvD.
  donderdag 13 mei 2021 @ 08:55:10 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199399538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:52 schreef HansCojona het volgende:
Je zal maar voor FvD gekozen hebben en nu te koppig zijn om toe te geven dat het een stelletje mongolen zijn :') Stem toch PVV, ipv de narcisten circle jerk van de FvD.
PVV. :') net zo erg.

Stem SylvanaBIJ1
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_199399544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

PVV. :') net zo erg.

Stem SylvanaBIJ1
Verklaar waarom de PVV volgens jou net zo erg is als de FvD.
pi_199399589
Niet op Joham Vlemmix gestemd hebben :')
U MAD?
  donderdag 13 mei 2021 @ 09:14:31 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_199399704
Alles wat jij waarneemt tijdens je wekelijkse ronde maakt niet dat er geen klachten over FvD zijn binnengekomen.

Dat klachtenregister zal wel niet openbaar zijn.
pi_199400024
Ik lees gewoon feiten in dat bericht.
Mogen ze ook niet meer berichten over alle moties van de FVD die worden verworpen omdat dit zwartmaken is?

Als je symptomen hebt laat je je testen. Politici hebben een voorbeeldfunctie. Baudet en Van Haga maken er een act van om te laten zien dat zij daar niet aan meedoen.

Een paar weken geleden waren heel veel FVD'ers ziek na een wijnproeverij. Wat sowieso onverstandig is in deze tijd en tegen alle regels en adviezen in gaan.

Als je er als politicus voor kiest je als een wappie te gedragen dan moet je ook stilzitten als je geschoren wordt.
pi_199400395
Baudet ziet Forum voor Democratie uiteenvallen, drie Kamerleden vertrekken

DEN HAAG - Thierry Baudet ziet Forum voor Democratie uiteen vallen. Wybren van Haga, Olaf Ephraim en Hans Smolders (de nummers 2, 3 en 4 van de fractie) breken met de partijleider. Het drietal gaat zelfstandig verder in de Tweede Kamer. Dat meldt het Brabants Dagblad.

Het is weer eens zover.
pi_199401182
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:11 schreef -river- het volgende:
Baudet ziet Forum voor Democratie uiteenvallen, drie Kamerleden vertrekken

DEN HAAG - Thierry Baudet ziet Forum voor Democratie uiteen vallen. Wybren van Haga, Olaf Ephraim en Hans Smolders (de nummers 2, 3 en 4 van de fractie) breken met de partijleider. Het drietal gaat zelfstandig verder in de Tweede Kamer. Dat meldt het Brabants Dagblad.

Het is weer eens zover.
Link? 🤗
pi_199401270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:04 schreef Werkman het volgende:

[..]

Vriendelijk bedankt. 👍
:*
pi_199401336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik lees gewoon feiten in dat bericht.
Mogen ze ook niet meer berichten over alle moties van de FVD die worden verworpen omdat dit zwartmaken is?

Als je symptomen hebt laat je je testen. Politici hebben een voorbeeldfunctie. Baudet en Van Haga maken er een act van om te laten zien dat zij daar niet aan meedoen.

Een paar weken geleden waren heel veel FVD'ers ziek na een wijnproeverij. Wat sowieso onverstandig is in deze tijd en tegen alle regels en adviezen in gaan.

Als je er als politicus voor kiest je als een wappie te gedragen dan moet je ook stilzitten als je geschoren wordt.
Ja dat is mn punt ook niet, al bleef thiery gewoon thuis met klachten en ging olongren gewoon aan het werk :`)

Maar het ging mij erom dat iedereen binnen de kamer gewoon ren loopje met de regels nemen en de NOS voorop. Beetje klagen over anderen en zelf precies het zelfde doen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 11:13:34 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199401381
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:48 schreef 111210 het volgende:
Als net dit artikel op de nos.

https://nos.nl/artikel/23(...)et-en-negeren-regels
[..]

Ik ben absoluut geen fan van Fvd en Thierry, maar vind dit een beetje een kansloos stukje tekst uit het artikel.

Nu kom ik voor mn werk wekelijks in de tweede kamer en wat mij vooral opvalt is dat die “journalisten” van de NOS vooral alle regels aan hun laars lappen. Geen mondkapjes en het liefst zo veel mogelijk hutje mutje bijeen binnen anderhalve meter.

Overigens lappen heel veel mensen daar in Den Haag alle regels aan hun laars, van de security tot normale medewerkers, journalisten tot zelfs kamerleden.

Maar goed als het voor de buhne maar goedzit dan kunnen ze achter de schermen lekker doen wat ze willen.

Klacht....NOS
Doe eens foto's/video's van deze beweringen. Anders blijft het wat het nu is: beweringen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199401427
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:10 schreef 111210 het volgende:

[..]

Ja dat is mn punt ook niet, al bleef thiery gewoon thuis met klachten en ging olongren gewoon aan het werk :`)

Maar het ging mij erom dat iedereen binnen de kamer gewoon ren loopje met de regels nemen en de NOS voorop. Beetje klagen over anderen en zelf precies het zelfde doen.
Op een paar incidenten na waarin bepaalde kamerleden bewust aansturen op een chaotisch interview met 12 cameraploegen tegelijk na valt dat best mee.
pi_199402345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Doe eens foto's/video's van deze beweringen. Anders blijft het wat het nu is: beweringen.
Zal kijken of ik dat kan doen de volgende keer, maar je ziet het hier ook al.

pi_199402371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:17 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Op een paar incidenten na waarin bepaalde kamerleden bewust aansturen op een chaotisch interview met 12 cameraploegen tegelijk na valt dat best mee.
Jij doelt op die video hierboven idd, deze keer was het wel extreem, maar als je in de anp fotobank kijkt of de achtergrond checkt bij nos, rtl of wie dan ook dan zie je het ook hoor.
pi_199402698
Het valt mij wel op dat de carrière van Baudet veel overeenkomsten heeft met die van Hitler.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 12:56:45 #19
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik lees gewoon feiten in dat bericht.
Mogen ze ook niet meer berichten over alle moties van de FVD die worden verworpen omdat dit zwartmaken is?

Als je symptomen hebt laat je je testen. Politici hebben een voorbeeldfunctie. Baudet en Van Haga maken er een act van om te laten zien dat zij daar niet aan meedoen.

Een paar weken geleden waren heel veel FVD'ers ziek na een wijnproeverij. Wat sowieso onverstandig is in deze tijd en tegen alle regels en adviezen in gaan.

Als je er als politicus voor kiest je als een wappie te gedragen dan moet je ook stilzitten als je geschoren wordt.
Leuk, maar als het volgens TS overal gebeurt is het nogal hypocriet om alleen naar de fvd te wijzen.

De fvd komt er tenminste eerlijk voor uit, dat kan je van veel andere tuups daar niet zeggen *kuch* rutte *kuch*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 12:57:40 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402751
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:54 schreef Atak het volgende:
Het valt mij wel op dat de carrière van Baudet veel overeenkomsten heeft met die van Hitler.
Ik zag hem laatst inderdaad een bierkelder inlopen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199402800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Leuk, maar als het volgens TS overal gebeurt is het nogal hypocriet om alleen naar de fvd te wijzen.

De fvd komt er tenminste eerlijk voor uit, dat kan je van veel andere tuups daar niet zeggen *kuch* rutte *kuch*
Als Baudet journalisten zou oproepen zich beter aan de regels te houden dan zou ik hem daarin van harte steunen
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:03:26 #22
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:02 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als Baudet journalisten zou oproepen zich beter aan de regels te houden dan zou ik hem daarin van harte steunen
Waarom zouden journalisten dat van hem moeten horen in plaats van hun eigen verantwoordelijkheid te nemen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')