abonnement Unibet Coolblue
pi_199402774
@Aiciu stuur nog eens een DM, ik zat mobiel te fokken.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:01:06 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402786
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:56 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat er meerdere standen mogelijk zijn.
Meerdere wilde dieren ook.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199402840
Jij en iemand klem lullen _O-
Iets roepen en dan zeggen dat je daarna niet meer gaat reageren is geen klemlullen Sjakie. Dat is weglopen.
People assume too much.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:07:56 #29
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402899
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:05 schreef very het volgende:
Jij en iemand klem lullen _O-
Iets roepen en dan zeggen dat je daarna niet meer gaat reageren is geen klemlullen Sjakie. Dat is weglopen.
Maar hij slingert er tenminste wel altijd nog een beschuldiging achteraan! En hij voelt zich constant bedreigd, dus het zal wel een mentaaltje zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199402917
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar hij slingert er tenminste wel nog een beschuldiging achteraan! En hij voelt zich constant bedreigd, dus het zal wel een mentaaltje zijn.
Inderdaad. Aannames maken, schelden en weglopen. Dat omschrijft TS ongeveer wel zo'n beetje.

Hoe hij aan zijn titel "beste discussievoerder 2020" is gekomen is mij dan ook een raadsel, want ik heb nog nooit de kans gekregen daadwerkelijk een discussie met hem te voeren. Het komt altijd alleen maar neer op hem moeten wijzen op zijn onjuistheden in zijn aannames.
People assume too much.
pi_199402931
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lol ik heb nog nooit met TS gedm't of gepm't. Blijkbaar heeft hij óf ook fittie met nog veel meer tuups, óf het zit hem echt diep :D

Of hij is verliefd op me, dat kan natuurlijk ook _O-
Of je bent gewoon het hoertje van dit forum?
U MAD?
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:10:02 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:09 schreef very het volgende:

[..]

Inderdaad. Aannames maken, schelden en weglopen. Dat omschrijft TS ongeveer wel zo'n beetje
Je vergeet zijn kloons te noemen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:10:46 #33
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Of je bent gewoon het hoertje van dit forum?
Dat zou je wel willen he, viezerik :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199402964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je vergeet zijn kloons te noemen
Die ken ik niet, maar zie hem er wel voor aan inderdaad.
People assume too much.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:13:08 #35
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199402973
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:09 schreef very het volgende:

[..]

Hoe hij aan zijn titel "beste discussievoerder 2020" is gekomen is mij dan ook een raadsel, want ik heb nog nooit de kans gekregen daadwerkelijk een discussie met hem te voeren. Het komt altijd alleen maar neer op hem moeten wijzen op zijn onjuistheden in zijn aannames.
Oh het ontstaan van dat circlejerk verschijnsel kan ik ik wel verklaren hoor.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199402979
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:41 schreef Sebbeszweet het volgende:
NAMEN EN RUGNUMMERS JA! HIER KUNNEN WE NIKS MEE!

#onderstesteenmoetboven
Het gaat om mij... Maar laten we het erop houden dat jochemsjakie een eigen kijk op de realiteit heeft. Ik hoop dat ik de conversatie mag openbaren, maar hij weet ook wel dat ie dan met de billen bloot gaat.
People assume too much.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 13:15:27 #37
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199403001
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:13 schreef very het volgende:

[..]

Het gaat om mij... Maar laten we het erop houden dat jochemsjakie en eigen kijk op de realiteit heeft. Ik hoop dat ik de conversatie mag openbaren, maar hij weet ook wel dat ie dan met de billen bloot gaat.
Bummer! Ik had gehoopt dat mij de eer ten deel viel ;(

Misschien moet ik ook maar eens wat dm's gaan versturen O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199403009
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 07:54 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Niet op mobiel en op een PC alleen als de notificatie van die ontvangen DM nog in je beeld staat.
Als je dan snel desktopversie opvragen doet staat de DM er met een beetje geluk nog en kun je alsnog direct blokkeren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199403017
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:09 schreef very het volgende:

[..]

Inderdaad. Aannames maken, schelden en weglopen. Dat omschrijft TS ongeveer wel zo'n beetje.

Hoe hij aan zijn titel "beste discussievoerder 2020" is gekomen is mij dan ook een raadsel, want ik heb nog nooit de kans gekregen daadwerkelijk een discussie met hem te voeren. Het komt altijd alleen maar neer op hem moeten wijzen op zijn onjuistheden in zijn aannames.
Ik geef hem geen ongelijk, door die plaat die jij voor je kop hebt is een discussie met jou zinloos.
pi_199403080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:16 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik geef hem geen ongelijk, door die plaat die jij voor je kop hebt is een discussie met jou zinloos.
Oh, daar heb je hem ook weer hoor :')

Niet gelijk overtuigd zijn van het weerwoord van een ander is iets anders dan een plaat voor je kop hebben. Maar dat verschil snap jij nog niet.

Ik stel mij altijd open op in een discussie, val niemand zomaar af op basis van zijn/haar andere ideeën. Maar als ik die mening niet deel en men is niet overtuigend in de onderbouwing van diens mening, dan blijf ik vooralsnog bij mijn eigen mening.
People assume too much.
pi_199403109
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:19 schreef very het volgende:

[..]

Oh, daar heb je hem ook weer hoor :')

Niet gelijk overtuigd zijn van het weerwoord van een ander is iets anders dan een plaat voor je kop hebben. Maar dat verschil snap jij nog niet.

Ik stel mij altijd open op in een discussie, val niemand zomaar af op basis van zijn/haar andere ideeën. Maar als ik die mening niet deel en men is niet overtuigend in de onderbouwing van diens mening, dan blijf ik vooralsnog bij mijn eigen mening.
Dus je ziet discussies als middel om het met elkaar eens te worden? En je denkt dat het gezien wordt als een plaat voor je kop hebben is als je het niet eens wordt met de ander?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199403130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

sommigen willen altijd hun gelijk halen en laatste woord hebben. Vooral via hun toetsenbord. negeren is dan beste mijn vriend.. want met zulke mensen wil je toch niet eens discussiëren of communiceren. het zegt nl meer over hun als over jou..
en als ze over je moeder gaan schelden voortaan lachen. dan geven ze eigenlijk aan het niet met normale woorden af te kunnen en ben jij verbaal sterker geweest... want schelden is nl onmacht en hun emotie en frustratie.... negeer ze gewoon laat ze in hun sop gaar koken...
er boven staan is pas sterk *;
Als je het zo leest zou ik je gelijk geven. Echter.... De vork zit iets anders in de steel.
People assume too much.
pi_199403132
habibos is hemelvaart beetje vrede
pi_199403139
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:19 schreef very het volgende:

[..]

Oh, daar heb je hem ook weer hoor :')

Niet gelijk overtuigd zijn van het weerwoord van een ander is iets anders dan een plaat voor je kop hebben. Maar dat verschil snap jij nog niet.

Ik stel mij altijd open op in een discussie, val niemand zomaar af op basis van zijn/haar andere ideeën. Maar als ik die mening niet deel en men is niet overtuigend in de onderbouwing van diens mening, dan blijf ik vooralsnog bij mijn eigen mening.
Mening? Ik geef een Voorbeeld:

Pietje doet iets wat niet mag, zelfs strafbaar is.
Pietje zijn reactie bij de rechter is: Ja maar Jantje doet dat ook en Klaasje ook dus is die bekeuring/straf onterecht.

De rechter lacht Pietje uit en gaat verder geen discussie met hem aan en Pietje meent de discussie gewonnen te hebben.

Duidelijk genoeg?
pi_199403141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef very het volgende:

[..]

Als je het zo leest zou ik je gelijk geven. Echter.... De vork zit iets anders in de steel.
mijn vork zit altijd in mijn eten of in mijn mond en soms in de bestekla of de vaatwasser
pi_199403148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:22 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Dus je ziet discussies als middel om het met elkaar eens te worden? En je denkt dat het gezien wordt als een plaat voor je kop hebben is als je het niet eens wordt met de ander?
Dat denk ik niet, maar dat is wel de reden waarom hij dat zegt.
People assume too much.
pi_199403152
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef -river- het volgende:

[..]

Mening? Ik geef een Voorbeeld:

Pietje doet iets wat niet mag, zelfs strafbaar is.
Pietje zijn reactie bij de rechter is: Ja maar Jantje doet dat ook en Klaasje ook dus is die bekeuring/straf onterecht.

De rechter lacht Pietje uit en gaat verder geen discussie met hem aan en Pietje meent de discussie gewonnen te hebben.

Duidelijk genoeg?
rechter lacht niemand uit stelt alleen domme debiele vragen. maar misschien had ik advocaat moeten nemen maar ik hoefde dat niet. achteraf wel spijt van
pi_199403159
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef -river- het volgende:

[..]

Mening? Ik geef een Voorbeeld:

Pietje doet iets wat niet mag, zelfs strafbaar is.
Pietje zijn reactie bij de rechter is: Ja maar Jantje doet dat ook en Klaasje ook dus is die bekeuring/straf onterecht.

De rechter lacht Pietje uit en gaat verder geen discussie met hem aan en Pietje meent de discussie gewonnen te hebben.

Duidelijk genoeg?
Geen idee waar je op doelt met deze analogie. Maar jij blijkbaar wel, dus komt u maar met de daadwerkelijke quotes. Dank je.
People assume too much.
pi_199403164
quote:
87s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:23 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

mijn vork zit altijd in mijn eten of in mijn mond en soms in de bestekla of de vaatwasser
Die van mij ook *O* *O* *O*
pi_199403174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:25 schreef very het volgende:

[..]

Geen idee waar je op doelt met deze analogie. Maar jij blijkbaar wel, dus komt u maar met de daadwerkelijke quotes. Dank je.
Nogmaals, dat is zinloos bij jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')