abonnement Unibet Coolblue
pi_199398669
Iedereen kent of heeft ze wel, fragmenten uit shows, programma's video's, (muziek)clips, series of films, of (legendarische) sport- of nieuwsmomenten of wat dan ook die je je hele leven bij zullen blijven en telkens bij je terugkomen, omdat ze diepe indruk op je hebben gemaakt of waarvan je nachten wakker hebt gelegen omdat ze eng, bijzonder, ontroerend etc. waren.
Het leukste is uiteraard als je de beelden erbij zet, maar enkel een beschrijving is ook prima.
Dus heb je zulke fragmenten/momenten/clips die je nooit meer vergeet? Deel ze dan hier!

[ Bericht 1% gewijzigd door Forumtijger op 13-05-2021 03:37:07 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 13 mei 2021 @ 03:00:12 #2
408813 crew  trein2000
pi_199398707
Oh leuk! Ik ben niet zo van de TVprogramma’s. Maar sport en nieuwsmomenten genoeg.

Sportmomenten
De finish van de GP Spanje 2016: De bekerwinst van Twente in 2011, waar ik bij was. En de wissel van Sven Kramer, ik lag al in bed als klein jochie. Maar ik was nog wakker met mijn radiootje aan. En ik mocht na lang zeuren even bij mijn ouders in bed komen kijken. Ik kon het eerst niet geloven dat het zo mis ging…:

Nieuwsmomenten
De aanslag in Apeldoorn, ik was net onderweg naar huis en zag het gebeuren op de tv van de buren, door het raam heen. De aankondiging van Rutte dat bijeenkomsten groter dan 100 man niet meer door gingen. Ik zag dat op de telefoon van iemand anders toen we net de collegezaal uitliepen. Heel raar moment, je wist dat alles anders zou worden die dag en toch had je geen idee. (Ik heb hier geen beeld bij)
En het aftreden van Balkenende 4, ik besefte maar half wat er gebeurde. Maar ik heb er wel een hele sterke herinnering aan op een of andere manier:
En nog wel een aantal meer gebeurtenissen die ik nooit zal vergeten maar waar ik niet een concreet fragment bij heb maar meer een beeld van het moment vooral omdat de eerste berichten schriftelijk tot mij kwamen. Dan denk ik aan de aanslagen in Parijs, de couppoging in Turkije, de aanslag in Zaventem, MH17, brexitreferendum, verkiezing Trump , de dood van Bin Laden en nog wel wat dingetjes.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199398755
Zelf heb ik er ook een paar:
Zoals de vuurwerkramp in Enschede, maar ik denk dat iedereen die beelden nog wel op zijn netvlies heeft staan:
De paarden van Marrum:
De aanval op Irak (Desert Storm):

Ook een paar sportmomenten:
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 13 mei 2021 @ 03:32:24 #4
408813 crew  trein2000
pi_199398759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 03:30 schreef Forumtijger het volgende:
Zelf heb ik er ook een paar:
Zoals de vuurwerkramp in Enschede, maar ik denk dat iedereen die beelden nog wel op zijn netvlies heeft staan:
De paarden van Marrum:
De aanval op Irak (Desert Storm):

Ook een paar sportmomenten:
Van Persie, zeker!
De rest was voor mijn tijd…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 13 mei 2021 @ 04:47:41 #5
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_199398831

En natuurlijk de vele, vele andere beelden van deze verschrikkelijke dag :{
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 08:29:47 #6
74056 crew  ToT
pi_199399386
Golfoorlog, de verkoolde lijken van Amerikaanse zakenlui die in het verwoeste Bagdad wilden investeren, die daar door de straten heen getrokken werden en aan een brug opgehangen werden. :X ;X :X
pi_199399445
Je ziet wel gelijk de dikke stempel van de yanks op onze beeldvorming door de media.

Zelf weet ik dat ik na een avond uitgaan thuis kwam en op tv de aanslagen in Parijs tegen kwam. Toen wel redelijk geschrokken nabesproken met die groep op whatsapp die het ook had meegekregen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199399501
Die goal van van Persie, die hele wedstrijd, moet erg leuk geweest zijn, maar ik zat ergens op Cuba zonder stroom en de concierge van het hotel, een Spanjaard, belde via een radio steeds naar een haven voor de tussenstand :') Hele toernooi gemist, maar die dag staat me nog wel goed bij.

-nee-
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 mei 2021 @ 09:33:48 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_199399977
Uiteraard de GP van Spanje 2016, met name de crash aan het begin en dan de eindfase.

Marco Simoncelli's dodelijke ongeluk in de MotoGP in 2011 en Anthoine Hubert's dodelijke ongeluk in de Formule 2 in Spa. Zo zijn er wel meer crashes die me altijd bij blijven, maar dit zijn de heftigste en - in dit geval belangrijker denk ik - twee die ik (op TV) live heb gezien.

Usain Bolt's blessure in zijn allerlaatste wedstrijd. Noriaki Kasai's olympisch zilver. Zo gaat het nog wel even door :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199400181
De F1 persco toen Schumi het record van Senna evenaarde en hem daarnaar gevraagd werd ;(

Schumacher werd destijds afgeschilderd als een soort emotieloze robot en welhaast onmenselijk en op die persco toonde hij zowaar emoties.

Zijn broertje en Mika hielden het ook niet droog.

:'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 09:59:28 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199400248
De dood van Senna. Was ten tijde van die crash in een discotheek lekker aan het chillen en de race werd daar geprojecteerd met een beamer, dus super groot beeld.
Toen de crash gebeurde werd meteen de muziek zacht of zelfs uitgezet en werd het commentaar aangezet.
Dat was surrealistisch.

Bijlmerramp omdat ik gebeld werd door mijn toenmalige vriendin die huilend aan de telefoon hing en vertelde dat een vliegtuig rakelings over haar flat was gevlogen en in de flat tegenover haar was neer gestort,
Een paar dagen later daarheen gegaan en rond gelopen. Ook heel surrealistisch.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')