Je kan alleen voor dat blaadje schrijven als je extreem chauvinistisch bent . Genotquote:
En van Helmond Sport?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord winnen.
Ok, ik pas mijn statement aan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als beide teams in normale doen zijn nee
Dat was bij ADO-Feyenoord nou ook niet echt het geval
88.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
In welke minuut gaat De Graafschap scoren denken jullie?
NAC gaat niet promoveren.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Die Seuntjens kan toch echt niet meer. Waarom heeft NAC die pannenkoek eigenlijk gehaald? Moet die beter zijn dan Sidney of Bilate ?
90+6'quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
Mar Dick Advocaat speelt toch al lang niet meer?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik pas mijn statement aan.
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord met Dick Advocaat winnen.
tussen minuut 40 en 45 van deze helftquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
Je denkt toch niet dat ze in Breda inmiddels wel beleid voeren?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Die Seuntjens kan toch echt niet meer. Waarom heeft NAC die pannenkoek eigenlijk gehaald? Moet die beter zijn dan Sidney of Bilate ?
55e minuut is voorbijquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
De biertap bepaald daar het beleid toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze in Breda inmiddels wel beleid voeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |