abonnement Unibet Coolblue
pi_199413207
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 00:03 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Hij heeft een voorbeeldfunctie en blijkbaar vind men het belangrijk dat het dragen van mondkapjes voorlopig de norm is. Prima signaal dus.
Het verkeerde signaal, nogmaals hij is gevaccineerd en hij kan dus veilig zonder mondkapje op zijn ding doen. Wat doet het met de bereidheid om te vaccineren als het signaal is dat je alsnog je masker op moet houden?
pi_199413458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 00:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het verkeerde signaal, nogmaals hij is gevaccineerd en hij kan dus veilig zonder mondkapje op zijn ding doen. Wat doet het met de bereidheid om te vaccineren als het signaal is dat je alsnog je masker op moet houden?
Ook gevaccineerd kan je het virus gewoon verspreiden. Dus dat signaal is dat je voorlopig even rekening moet houden met je medemens. Voor een Trumpfan natuurlijk een vreemd idee...
  vrijdag 14 mei 2021 @ 00:53:52 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_199413469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 00:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het verkeerde signaal, nogmaals hij is gevaccineerd en hij kan dus veilig zonder mondkapje op zijn ding doen. Wat doet het met de bereidheid om te vaccineren als het signaal is dat je alsnog je masker op moet houden?
Mwah waarom vind je dat zo belangrijk? Biden wil natuurlijk laten zien dat het geen schande is om een masker te dragen als mensen het zekere voor het onzekere willen nemen itt Trump. Je kan er natuurlijk ook niet bij voorbaat vanuit gaan dat mensen die geen masker dragen ook volledig gevaccineerd zijn en een klein percentage kan alsnog ziek worden van COVID ondanks volledige vaccinatie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199413799
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 00:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mwah waarom vind je dat zo belangrijk? Biden wil natuurlijk laten zien dat het geen schande is om een masker te dragen als mensen het zekere voor het onzekere willen nemen itt Trump. Je kan er natuurlijk ook niet bij voorbaat vanuit gaan dat mensen die geen masker dragen ook volledig gevaccineerd zijn en een klein percentage kan alsnog ziek worden van COVID ondanks volledige vaccinatie.
Je houd een angstcultuur in stand en je laat zien dat het vaccineren geen voordelen met zich meebrengt. Je moet immers nog steeds een masker op ondanks dat je gevaccineerd bent. Ik ben maar wat blij dat Rutte dit soort flauwekul achterwege laat ondanks het feit dat hij waarschijnlijk niet is gevaccineerd.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 03:28:44 #155
323401 Kijkertje
met filter
pi_199413838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 03:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je houd een angstcultuur in stand en je laat zien dat het vaccineren geen voordelen met zich meebrengt. Je moet immers nog steeds een masker op ondanks dat je gevaccineerd bent. Ik ben maar wat blij dat Rutte dit soort flauwekul achterwege laat ondanks het feit dat hij waarschijnlijk niet is gevaccineerd.
Djeez angstcultuur nog wel. Weer zo'n typische kwalificatie die nergens op slaat. Van de nonchalante incompetente aanpak van Trump zou je veel angstiger moeten worden als het goed is, die was ronduit gevaarlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199414405
quote:
81s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 03:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Djeez angstcultuur nog wel. Weer zo'n typische kwalificatie die nergens op slaat. Van de nonchalante incompetente aanpak van Trump zou je veel angstiger moeten worden als het goed is, die was ronduit gevaarlijk.
Trump de positiviteit en bruggenbouwmeester over covid. :D

Vooral de covid hoax die door de democraten bedacht zou zijn, wat een ziener deze man, om de gehele maatschappij te verbinden en niet nog meer angst tussen kiezers onderling te creëren. _O-

Zijn vooruitstrevende opmerkingen over gebruik van uv en chlorocine. Geen mens zou het beter gedaan hebben om de bevolking gerust te stellen dat de overheid deze pandamie serieus aanpakt. *O*
pi_199414572
quote:
10s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar knul toch. Misschien moet je juist wat minder voor jezelf gaan denken? :+

Fact check: Clip of Biden taken out of context to portray him as plotting a voter fraud scheme
We hebben Bidens directe woorden, maar toch moeten we de interpretatie van de imams der Linkse Kerk aanhouden? Ga toch weg met je rare geloof.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 09:14:00 #159
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199414688
quote:
Och toch wat zielig voor oom Donald…….
pi_199414752
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 03:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je houd een angstcultuur in stand en je laat zien dat het vaccineren geen voordelen met zich meebrengt. Je moet immers nog steeds een masker op ondanks dat je gevaccineerd bent. Ik ben maar wat blij dat Rutte dit soort flauwekul achterwege laat ondanks het feit dat hij waarschijnlijk niet is gevaccineerd.
Het mondkapje is voor de Linkse Kerk een soort religieus object geworden voor virtue signaling. Daarnaast is er belang bij om het idee van crisis in stand te houden. Immers, hoe meer en hoe langer crisis, hoe meer noodzaak voor een grote overheid en radicale veranderingen. Dit is dé achterliggende reden waarom bijvoorbeeld men al jarenlang paniek aan het zaaien is omtrent klimaatverandering. Hoe meer crisis, hoe meer angst, en hoe meer angst hoe meer mensen bereid zijn in te stemmen met drastische veranderingen. En tevens is dit één van de reden waarom de Democraten continue raciale spanningen aanwakkeren in de VS, ook weer een mogelijkheid voor het creëren van een crisissituatie waaruit meer overheidsmacht en grootschalige veranderingen kunnen volgen.
pi_199414771
Zie het niet zozeer als een mondkapje, maar een muilkorf.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 09:25:19 #162
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199414779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat was dus de vraag die ik constant aan jullie stelden over Trump. Heb er helaas nooit een concreet antwoord op gehad.
Ik heb de vraag gemist, vertel wanneer heb je die gesteld.

Overigens heb je het antwoord talloze malen gehad. Trump is een conman, een oplichter/zwendelaar. Zeker niet dement, een schurk dus. Trump is met trump bezig, met verrijking van trump, maar vooral met het oneindige ego van de narcist trump.

Even wat koudwater psychologie. Trump lijkt het kleine onzekere jongetje die als oude man nog steeds bezig is zijn vader te bewijzen dat hij wel een goede zakenman is. Daarom kan het mannetje ook zo slecht met kritiek omgaan.

Mensen als trump zijn boven alles vooral medelijdenwekkend. Zoveel fysieke rijkdom gecombineerd met zoveel mentale armoede. Best wel zonde.
pi_199415111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik heb de vraag gemist, vertel wanneer heb je die gesteld.

Overigens heb je het antwoord talloze malen gehad. Trump is een conman, een oplichter/zwendelaar. Zeker niet dement, een schurk dus. Trump is met trump bezig, met verrijking van trump, maar vooral met het oneindige ego van de narcist trump.

Even wat koudwater psychologie. Trump lijkt het kleine onzekere jongetje die als oude man nog steeds bezig is zijn vader te bewijzen dat hij wel een goede zakenman is. Daarom kan het mannetje ook zo slecht met kritiek omgaan.

Mensen als trump zijn boven alles vooral medelijdenwekkend. Zoveel fysieke rijkdom gecombineerd met zoveel mentale armoede. Best wel zonde.
Interessant. Maar toch lijk jij geen medelijden met Trump te hebben, maar vooral heel driftig te worden als het over die man gaat. Met verwijzingen als 'het gore varken' of 'het zwijn'. Dus hoe zit dit precies? Als jij bijvoorbeeld iets over Trump leest, schiet je dan direct uit je slof? Een diepgeworteld gevoel van haat en woede? Vertel het maar gerust hoor, uit je emoties. Het is belangrijk over dit soort dingen te praten, zo kun je het een plek geven. TDS kan voor veel stress, furie en spanning zorgen.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2021 10:03:03 ]
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:17:35 #164
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199415310
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Maar toch lijk jij geen medelijden met Trump te hebben, maar vooral heel driftig te worden als het over die man gaat. Met verwijzingen als 'het gore varken' of 'het zwijn'. Dus hoe zit dit precies? Als jij bijvoorbeeld iets over Trump leest, schiet je dan direct uit je slof? Een diepgeworteld gevoel van haat en woede? Vertel het maar gerust hoor, uit je emoties. Het is belangrijk over dit soort dingen te praten, zo kun je het een plek geven. TDS kan voor veel stress, furie en spanning zorgen.

[ afbeelding ]
Grappig dat je het weer eens persoonlijk probeert te maken, ego dingetje denk ik?
pi_199415369
Verre van. Slechts oprechte en goed bedoelde vragen, na constateringen op basis van jouw posts hier omtrent Trump.
pi_199415458
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:22 schreef Dejannn het volgende:
Verre van. Slechts oprechte en goed bedoelde vragen, na constateringen op basis van jouw posts hier omtrent Trump.
Wat een gevijnsde empathie. :')

Daar was trump toch een grotere meester in al jij hier nu probeert te etaleren. Helaas is de trump universiteit failliet, anders zou dat het perfecte opleidingsinstituut voor jou geweest zijn. Zelf financieren, tussen gelijkgestemde rechtse boze witte mannen, wat in de echokamer klagen over cancelcultuur. _O-
  vrijdag 14 mei 2021 @ 10:35:23 #167
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199415531
Jij denkt oprecht dat de vele berichtjes van jou en je alter ego Q minder emotie uitstralen dan mijn berichtjes? De verontwaardiging over “verkiezingsfraude “, de “linkse kerk”, antifa, TDS, BLM, enzovoort? Grappig…

Woorden als zwijn en varken hebben weinig emotionele lading hoor, het geeft precies de mate van respect weer die De Donald verdiend. Niet meer, niet minder.

Verbazing is de belangrijkste emotie. Verbazing of misschien zelfs verbijstering over hoe een bewezen oplichter, aanrader, fraudeur een fanbase weet te ontwikkelen. Wat voor soort mensen trapt daar nou in? Dat dus.
pi_199415792
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Maar toch lijk jij geen medelijden met Trump te hebben, maar vooral heel driftig te worden als het over die man gaat. Met verwijzingen als 'het gore varken' of 'het zwijn'. Dus hoe zit dit precies? Als jij bijvoorbeeld iets over Trump leest, schiet je dan direct uit je slof? Een diepgeworteld gevoel van haat en woede? Vertel het maar gerust hoor, uit je emoties. Het is belangrijk over dit soort dingen te praten, zo kun je het een plek geven. TDS kan voor veel stress, furie en spanning zorgen.

[ afbeelding ]
De autist heeft weer eens moeite met het lezen van emoties en intenties. Die moet het natuurlijk uitgelegd krijgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:09:34 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199415994
Ah linkse kerk weer iets nieuws.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 10:02 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Maar toch lijk jij geen medelijden met Trump te hebben, maar vooral heel driftig te worden als het over die man gaat. Met verwijzingen als 'het gore varken' of 'het zwijn'. Dus hoe zit dit precies? Als jij bijvoorbeeld iets over Trump leest, schiet je dan direct uit je slof? Een diepgeworteld gevoel van haat en woede? Vertel het maar gerust hoor, uit je emoties. Het is belangrijk over dit soort dingen te praten, zo kun je het een plek geven. TDS kan voor veel stress, furie en spanning zorgen.

[ afbeelding ]
Neuh, veel moeten eerst hard lachen.
Het is niet zozeer haat meer onbegrip, van serieus deze gast???

Veel meer mensen kunnen het hele VS gedoe niet bepaald meer serieus nemen na de 4 jaargang durende muppetshow.

In de jaren 90 had ik best veel respect voor de VS en de Presidenten aan het roer, Clinton Bush SR en JR maar met die laatste begon het al behoorlijk af te nemen.
Obama vond ik wel weer een respectabel president helaas kreeg hij weinig voor elkaar door de muppets hitshow wat eigenlijk de VS wel niet is.

En low point een zakenman aan het roer, en wat voor een onbegrip verbijstering van what serious???
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199416194
Verzot zijn op poepgaten en tegelijkertijd conservatief en autistisch zijn. Ik geef het je te doen. Succes, Dejann.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199416233
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
Verzot zijn op poepgaten en tegelijkertijd conservatief en autistisch zijn. Ik geef het je te doen. Succes, Dejann.
Wat laat jij je kennen, KoosVogels.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:42:58 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199416430
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wat laat jij je kennen, KoosVogels.
Vertel heb je nu al uitgevonden waarom mensen Orange man niet mogen?
Heb je al zijn speeches en twitter berichten gelezen of zijn voorgaande activiteiten uitgezocht?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199416545
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wat laat jij je kennen, KoosVogels.
Ah, onze eigen Hillary doet ook een duit in het zakje. Vannacht weer YouTube-filmpjes zitten kijken die jou wijsmaken dat het nu echt gaat gebeuren, dat Trump alsnog gaat winnen.

Wekenlang saboteren jij en je billenmaat elke poging om te komen tot een zinnige discussie met persoonlijke aanvallen en sneren. Vervolgens wordt de bal teruggekaatst en dan is het plots niet leuk meer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199416599
Het is wachten totdat er weer een conservatieve user in dit topic verdwijnt en er opeens weer een "nieuwe" user hier opduikt die alle ins en outs hier kent maar blijft beweren dat hij geen kloon van een van de andere voorgaande droeftoeters was. :D
pi_199416661
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, onze eigen Hillary doet ook een duit in het zakje. Vannacht weer YouTube-filmpjes zitten kijken die jou wijsmaken dat het nu echt gaat gebeuren, dat Trump alsnog gaat winnen.

Wekenlang saboteren jij en je billenmaat elke poging om te komen tot een zinnige discussie met persoonlijke aanvallen en sneren. Vervolgens wordt de bal teruggekaatst en dan is het plots niet leuk meer.
Er zit een verschil in een "aanval" op dat wat wordt geloofd (vormbaar, een keuze), en dat wat is aangeboren (geen keuze). Nee, Koos. Jij bent het die steeds weer over de schreef gaat.
pi_199416765
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Er zit een verschil in een "aanval" op dat wat wordt geloofd (vormbaar, een keuze), en dat wat is aangeboren (geen keuze). Nee, Koos. Jij bent het die steeds weer over de schreef gaat.
Is het benoemen van iemand zijn seksualiteit een belediging? Want Dejann de conservatieve autist benadrukt altijd dat hij juist geen uitzonderingspositie wenst voor gays. Jij vindt het toch ook niet erg als iemand jou hetero noemt?

Verder zijn jullie vooral druk met invullen voor andere users wat zij zouden moeten geloven. Ik ben nauwelijks links, maar wordt wel in een hokje gedrukt met figuren die zich schamen en verontschuldigen voor hun blanke huidskleur.

Dus stel je niet aan en get off your high horse, sneeuwvlok.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199416792
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
Verzot zijn op poepgaten en tegelijkertijd conservatief en autistisch zijn. Ik geef het je te doen. Succes, Dejann.
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, onze eigen Hillary doet ook een duit in het zakje. Vannacht weer YouTube-filmpjes zitten kijken die jou wijsmaken dat het nu echt gaat gebeuren, dat Trump alsnog gaat winnen.

Wekenlang saboteren jij en je billenmaat elke poging om te komen tot een zinnige discussie met persoonlijke aanvallen en sneren. Vervolgens wordt de bal teruggekaatst en dan is het plots niet leuk meer.
Haha, nou nou, Koosje toch. Ik wist niet dat je zo zat te schuimbekken :*.

pi_199416811
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is het benoemen van iemand zijn seksualiteit een belediging? Want Dejann de conservatieve autist benadrukt altijd dat hij juist geen uitzonderingspositie wenst voor gays. Jij vindt het toch ook niet erg als iemand jou hetero noemt?

Verder zijn jullie vooral druk met invullen voor andere users wat zij zouden moeten geloven. Ik ben nauwelijks links, maar wordt wel in een hokje gedrukt met figuren die zich schamen en verontschuldigen voor hun blanke huidskleur.

Dus stel je niet aan en get off your high horse, sneeuwvlok.
Waarom neem je aan dat ik het (enkel) over geaardheid had?

En als jij je verder aangesproken voelt, dan is dat jouw probleem. Dan zit er wellicht meer waarheid in het "hokje" dan je zelf wenst te zien. Klassiek "Are we the baddies?"-moment.
pi_199416982
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Er zit een verschil in een "aanval" op dat wat wordt geloofd (vormbaar, een keuze), en dat wat is aangeboren (geen keuze). Nee, Koos. Jij bent het die steeds weer over de schreef gaat.
Tja, niets maakt de links-en progressieve geest zo woest als minderheden die ze niet kunnen gebruiken voor hun eigen gewin. Dat je zie in de VS ook continue omtrent zwarte Amerikanen die niet meegaan in het gewenste narratief. Die mogen op alle mogelijke manieren racistisch worden bejegend.
pi_199417166
wenste jij niet op de vorige pagina nog te bepalen voor de LHBT-gemeenschap dat ze niet pro-Palestina mochten zijn? ;)
Incelfrikandel
pi_199417223
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

Haha, nou nou, Koosje toch. Ik wist niet dat je zo zat te schuimbekken :*.

[ afbeelding ]
Het zit zo, beste jongen. Zoals veel van mijn forumgenoten zullen beamen, hecht ik waarde aan een inhoudelijke discussie. Chivaz houdt zijn oog op de bal, maar jij en Ensiferum doet niet anders dan discussies derailen met persoonlijke aanvallen en smeren.

Dat is prima, want daar beleef ik ook altijd veel plezier aan (ik heb niet voor niets 700+ notes). Maar dan steek ik ook geen energie meer in het voeren van inhoudelijk discussies. Dan sluit ik mij gewoon gezellig bij jullie aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199417244
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Waarom neem je aan dat ik het (enkel) over geaardheid had?

En als jij je verder aangesproken voelt, dan is dat jouw probleem. Dan zit er wellicht meer waarheid in het "hokje" dan je zelf wenst te zien. Klassiek "Are we the baddies?"-moment.
Jij denkt dus ook dat Dejann autistisch is? Dat is niet aardig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199417278
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:25 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Tja, niets maakt de links-en progressieve geest zo woest als minderheden die ze niet kunnen gebruiken voor hun eigen gewin. Dat je zie in de VS ook continue omtrent zwarte Amerikanen die niet meegaan in het gewenste narratief. Die mogen op alle mogelijke manieren racistisch worden bejegend.
Ik ben een VVD-stemmende Veluwenaar. Hoe begaan denk je dat ik ben met LHBTI'ers, buiten 'leef en laten leven'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199417307
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zit zo, beste jongen. Zoals veel van mijn forumgenoten zullen beamen, hecht ik waarde aan een inhoudelijke discussie. Chivaz houdt zijn oog op de bal, maar jij en QuidProJoe doet niet anders dan discussies derailen met persoonlijke aanvallen en smeren.

Dat is prima, want daar beleef ik ook altijd veel plezier aan (ik heb niet voor niets 700+ notes). Maar dan steek ik ook geen energie meer in het voeren van inhoudelijk discussies. Dan sluit ik mij gewoon gezellig bij jullie aan.
Smeren? Als in glijmiddel? Probeer je ons je diepste (hihi) wensen kenbaar te maken?
pi_199417321
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt dus ook dat Dejann autistisch is? Dat is niet aardig.
Nee Koos. Ik weet het, je bent een journalist, maar zo werkt logica niet.
pi_199417355
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Smeren? Als in glijmiddel? Probeer je ons je diepste (hihi) wensen kenbaar te maken?
Dus suggereren dat iemand homo is beschouw jij als een scherpe sneer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199417370
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus suggereren dat iemand homo is beschouw jij als een scherpe sneer?
Weer zo een rare sprong in jouw logica.
pi_199417414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee Koos. Ik weet het, je bent een journalist, maar zo werkt logica niet.
Dus Dejann is niet autistisch (haha hahaha) en wijzen op zijn seksualiteit is geen probleem?

Waarom reageerde je dan zo bozig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199417420
Valt het anderen ook op, dat Koos zijn argumenten altijd het woordje "dus" bevatten? Het absolute kenmerk van een geplaatste stropop?
pi_199417449
  vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:45 #191
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199417466
Mij valt alleen maar op dat dejan en q continu elkaars berichtjes liken. Zo schattig
pi_199417579
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zit zo, beste jongen. Zoals veel van mijn forumgenoten zullen beamen, hecht ik waarde aan een inhoudelijke discussie. Chivaz houdt zijn oog op de bal, maar jij en Ensiferum doet niet anders dan discussies derailen met persoonlijke aanvallen en smeren.

Dat is prima, want daar beleef ik ook altijd veel plezier aan (ik heb niet voor niets 700+ notes). Maar dan steek ik ook geen energie meer in het voeren van inhoudelijk discussies. Dan sluit ik mij gewoon gezellig bij jullie aan.
Wat je vooral ziet is een kliekje links-en progressieve users die nogal vastzitten in hun religieuze dogma's. Hiermee is een inhoudelijke discussie niet meer mogelijk. Het heilige woord is immers al verkondigt door bepaalde outlets en journalisten. En wat rest is anderen overtuigen en bekeren. Dit opmerken is ook verre van een persoonlijke aanval.

Maar doe vooral wat je niet kunt laten, mij heb je er namelijk niet mee. Als jij je trigglypuff momentjes wat meer kunt counteren door mijn seksuele voorkeur te benadrukken, of te stellen dat ik zogenaamd autisme zou hebben. Succes ;).
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben een VVD-stemmende Veluwenaar. Hoe begaan denk je dat ik ben met LHBTI'ers, buiten 'leef en laten leven'?
Dit strookt compleet met het kliekje 'comrades' waar je continue stellig mee eens bent en ook geregeld voor in de bres springt. Ik stem VVD, maar ik schat jou eerder in als een volger van de Woke-isten 66 of wellicht Volt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2021 13:03:34 ]
pi_199417611
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:01 schreef Dejannn het volgende:

Dit strookt compleet met het kliekje 'comrades' waar je continue stellig mee eens bent en ook geregeld voor in de bres springt. Ik stem VVD, maar ik schat jou eerder in als een volger van de Woke-isten 66 of wellicht Volt.
"Let op wat ik zeg, niet op wat ik doe!"
pi_199417711
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat je vooral ziet is een kliekje links-en progressieve users die nogal vastzitten in hun religieuze dogma's. Hiermee is een inhoudelijke discussie niet meer mogelijk. Het heilige woord is immers al verkondigt door bepaalde outlets en journalisten. En wat rest is anderen overtuigen en bekeren. Dit opmerken is ook verre van een persoonlijke aanval.

Maar doe vooral wat je niet kunt laten, mij heb je er namelijk niet mee. Als jij je trigglypuff momentjes wat meer kunt counteren door mijn seksuele voorkeur te benadrukken, of te stellen dat ik zogenaamd autisme zou hebben. Succes ;).
Och, een inhoudelijke discussie is prima mogelijk. Neem een voorbeeld aan Chivaz. Die uit legitieme opvattingen en steekt moeite in een discussie.

Maar Ensiferum en jij gooien liever met stront. Dat is ook prima, dan doe ik daar gezellig aan mee.

quote:
Dit strookt compleet met het kliekje 'comrades' waar je continue stellig mee eens bent en ook geregeld voor in de bres springt. Ik stem VVD, maar ik schat jou eerder in als een volger van de Woke-isten 66 of wellicht Volt.
En het staat je vrij dat te denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 14 mei 2021 @ 13:10:35 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199417727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee Koos. Ik weet het, je bent een journalist, maar zo werkt logica niet.
:D Koos journalist?
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Valt het anderen ook op, dat Koos zijn argumenten altijd het woordje "dus" bevatten? Het absolute kenmerk van een geplaatste stropop?
Heb je nu al begrepen wat de reden is waarom mensen orange man niet bepaald kunnen uit staan.
Zonder de MSM er bij te halen?
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

"Let op wat ik zeg, niet op wat ik doe!"
Men let op beide...
Zie mijn uitleg Over orange man!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199417743
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, een inhoudelijke discussie is prima mogelijk. Neem een voorbeeld aan Chivaz. Die uit legitieme opvattingen en steekt moeite in een discussie.

Maar QuidProJoeen jij gooien liever met stront. Dat is ook prima, dan doe ik daar gezellig aan mee.
[..]

En het staat je vrij dat te denken.
Poepgaten, met stront gooien... Probeer je ons iets te vertellen, Koos?
pi_199417766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Koos journalist?

Weet ik veel, ik ben een nieuwe user.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 13:13:52 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199417779
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Poepgaten, met stront gooien... Probeer je ons iets te vertellen, Koos?
ja en jij snapt het niet ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 13:15:51 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199417814
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik ben een nieuwe user.
Dan heeft koos dus helemaal gelijk, en je praat dus poep!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199417825
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Poepgaten, met stront gooien... Probeer je ons iets te vertellen, Koos?
Dat probeer ik inderdaad, beste Ensiferum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')