abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:36:32 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199391707
quote:
Duncan Laurence deelt Nederlandse punten uit tijdens Songfestival
6 min geleden in NIEUWS

Duncan Laurence deelt tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival de Nederlandse punten van de vakjury uit. Dat heeft AVROTROS donderdag bekendgemaakt.

De winnaar van de vorige editie is tijdens de finale al in Rotterdam Ahoy. Duncan zingt tijdens de show Arcade, zijn winnende lied van 2019. Ook treedt de zanger in de eerste halve finale op.

Duncan volgt Emma Wortelboer op, die tijdens de vorige editie de Nederlandse punten, op geheel eigen wijze, mocht uitdelen na een campagne in De Wereld Draait Door. In de jaren daarvoor was het gebruikelijk dat de Nederlandse inzending van het jaar ervoor voor de klus werd gevraagd
https://www.telegraaf.nl/(...)tijdens-songfestival
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199392242
Jaaaa, echt leuk 🥰. Er komt ook weer een tour, mijn geluk kan niet op. Zo'n geweldige zanger. Sorry, heb het vorige deel niet gelezen.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_199392761
Ik dacht hier vanmiddag toevallig nog aan. Vond het zo gek dat dat nog niet bekend was :')
Maar het is ook wel weer logisch dat hij het gaat doen :)
pi_199392806
Toch wel bijzonder dat de regerend kampioen de punten mag geven. Volgens mij is dat nog niet vaak gebeurd.
leven zoals het leven is
pi_199396551
Duncan mag wel eens bij mij over de vloer komen als hij punten uitdeelt. God wat heb ik daar zin in.
U MAD?
pi_199401666
Ik kan geen ander Duncantopic vinden dus dan maar even hier :P

twitter
pi_199433929
Op Videoland staat nu ook een documentaire: Duncan Laurence: Music First.
Ben hier voor het songfestivalforum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')